2T/4T - rozdíly

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

2T/4T - rozdíly

Příspěvekod Theor » 11 bře 2009, 10:22

Ahoj jsem laik a tak jsem se chtel zeptat jake jsou rozdily mezi 2T a 4T 50ccm skutrem.Zajima me spotreba,jake jsou maximalky,rozjezdy a kolik je tak ta cestovni rychlost.Plus kolik zhruba vydrzi motory a jak casto se meni olej u 4T.
Plus by me zajimalo jake jsou skutry Biaginni Tiny 50 4T a Kymco 50 4T Filli
Honda Sa 50 2T Vision a Peugeot FE052 50 2T a Piaggio Zipp 50 2T
Theor

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod xanta » 11 bře 2009, 11:48

U fichtla je lepší 2T. O tomhle tématu tady najdeš určitě hodně informací přes hledat.
ex Aprilia Atlantic Sprint 500ccm
ex Yamaha Aerox 70ccm
xanta

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 207
Registrován: 08 pro 2007, 15:44
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod KYBLOS » 11 bře 2009, 15:11

Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod jel.en » 11 bře 2009, 19:27

Hlavní rozdíl je ve ventilech.Někdo má a někdo nemá :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod Theor » 11 bře 2009, 23:21

Kyblos a jelen:Ja sem se neptal jakej je rozdil mezi 2T a 4T par motoru 2T i 4T sem uz zgeneralkoval,takoyvch 15 jich bylo.Ale ptam se jaky je to ve skutrech,jestli je 4t moc liny,jak moc zere 2T atd......Chci znat rozdily jelikoz s tim nemam zkusenosti
Theor

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod Mitja » 12 bře 2009, 00:18

muj trochu vytuneny 2T zere 2,75 l/100km, jestli t to takhle staci. No ale v tom textu na strankach co psal Kyblos mas napsane, ze 50ka se vyplati koupit ve 2T, protoze 4T v tomhle objemu nebude to prave orechove.
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod KYBLOS » 12 bře 2009, 16:21

Theor píše:Kyblos a jelen:Ja sem se neptal jakej je rozdil mezi 2T a 4T par motoru 2T i 4T sem uz zgeneralkoval,takoyvch 15 jich bylo.Ale ptam se jaky je to ve skutrech,jestli je 4t moc liny,jak moc zere 2T atd......Chci znat rozdily jelikoz s tim nemam zkusenosti


Na odkazech co jsem sem dal je to napsaný. Tedy ne spotřeba, abych to upřesnil, ale výkon. Hned u prvního odkazu je napsáno, že u 50ccm je výkonější 2T. Spotřebu 4T neznám, páč mám 2T, ale co vím, tak zase u 4T je spotřeba nižší. Mě šlo o výkon, jednoduchost motoru a AC - vzduchem chlazený mám zase proto, že nechci doplňovat vodu atd... i přesto, že se říká, že vodou chlazený scooty sou silnější. V mém případě, kdybych si kupoval většího scoota, vyšší kubaturu cca 250ccm, tak tam už by mi nejspíš bylo totálně fuk jestli je to 4T, pokud se jedná o výkon, protože 250ccm už má výkon snad celkem slušný. Ovšem z dolejvání vody, štelování ventilů atd... bych už radost neměl, ale musel bych se s tím smířit. Já ale stejně velkýho scoota kupovat nebudu, takže v mém případě se smiřovat s ničím nemusím. Jinak já mám upravený 2T, předělaný na 70ccm s dalším tuningem atd...takže mě papá 3,8l/100km, mě to nevadí, někomu jinýmu by to mohlo možná připadat hodně, mě to příde tak akorát.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod kikin » 12 bře 2009, 17:42

Kyblosi, ono to neni zase tak hrozny s tou udrzbou, vodu jsem jeste na zadnym skutriku dolevat nemusel (jeste ze tak) a na vsech je dohromady cca 120 000 km1x Runner 180 a 4x Nexus :), ventily jsem jeste na zadnem nedelal a to jeden nexik mel 38000 km, nerikam , ze je to dobre ci spatne, ale bylo mi receno, ze pokud nejsou problemy, at do toho radsi nevrtam :), ale k Tvemu poznani, ta moje byvala 180 4T jezdila dobre, ale 180 v 2T bylo hotove letadlo, svezel jsem se a byl to obrovsky rozdil.
Uživatelský avatar
kikin

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 28 bře 2008, 23:37
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i ja i Lenka, B650Exe K8

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod KYBLOS » 12 bře 2009, 17:58

Jasný no, ale kdybys musel, prostě to kdyby. Třeba supr.tomo, nebo kdo to tenkrát byl, co z vodní pumpy nebo čeho to, vymačkal cosi co se tak možná dá přirovnat k hlenu, nebo něčemu podobnýmu žluté barvy myslím. Hnus. Jinak jasný no, taky sem viděl jak šlapou Runnery, myslím 2T silnější 150, nebo 180ccm, já nevím v čem se dělali, nebo dělají. Rachot no, majitel to taky říkal. Jinak ventily snad říkají, že je štelují u Leada, nebo co v servisech, ale to je to servis. V garanční prohlídce ti je seštělují, nebo zkontrolují, nebo něco takového, ale jak to bude třeba po najetých 20000km? Sám si to asi nesešteluješ, nebo nevím jak atd..., nebo jak říkaj - radši se v tom nevrtat. Prostě všechno servis apod.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod kikin » 12 bře 2009, 18:20

No po zkusenostech co mam se servisem , to uz do zadneho nedam a vse si udelam sam, i kdyz ne kazdej si na to troufne, ze ? Seridit ventily neni problem :)
Uživatelský avatar
kikin

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 28 bře 2008, 23:37
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i ja i Lenka, B650Exe K8

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod mandos » 31 bře 2009, 22:36

2-T je ostřejší. To je bez debat a taky se dá slušně tunit. Se 4-T v 50ccm třídě se jen svezeš z bodu A do bodu B. Do 250ccm je 2-T bezkonkurenční.
mandos

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 31 bře 2009, 22:00
Skútr / moto: Suzuki Katana
Tuning / úpravy: malinko upravený :-D

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod kraken.99 » 21 dub 2009, 21:44

já bych to s tím olejem i otočil 2T výhoda dáváš olej zvlášt a on se mísí s benzínem 4T musíš měnit motorový olej :D
záleží jak se na to podíváš ale v 50cc bych šel jednoznačně do 2T
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod rosta » 22 dub 2009, 21:12

2t mají vyšší vykon lepší zvuk ale nejedou od spodu 4t jedou od spodu do benzinu nemusiš dávat olej
Uživatelský avatar
rosta

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 21 dub 2009, 20:47
Bydliště: buk
Skútr / moto: kawasaki kx 125

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod Kedlub » 22 dub 2009, 21:46

rosta píše:do benzinu nemusiš dávat olej


Ono u většiny dnešních 2t olej do benzínu nemícháš (jen u starších nebo závodních strojů), ale musíš ho dolejvat do spešl nádrže, do benzínu si to dávkuje samo podle otáček. Takhle u starejch motorek (kde se olej přimíchával) mohlo dojít při dlouhý jízdě z kopce (kdy je motor vytočenej) se zavřeným plynem k zadření motoru, protože do motoru žádnej benzín nešel a s ním ani olej. Ale prý se to moc nestávalo.

Kdyžtak mě opravte jsem zatím jenom teoretik :wink:
Kedlub

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 10 dub 2009, 11:41
Skútr / moto: Kývej Fočus 125

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

Příspěvekod Rady » 22 dub 2009, 21:53

ano opravuji, odjezdil jsem tisice km na 2t a neco podobneho jsem nevidel a neslysel. I pri zavrenem plynu je mirne pootevrena skrtici klapka a palivo tam vzdy jde.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron