generic píše:to teda nejsou vyhozený peníze, ten válec musí dejchat, je to celkem rozdíl.. výkonove o trošku, ale průběhem výkonu celkem znatelnej
důkaz-jakej rozdíl ve zrychlení série a "ten" laďák,max rychlost nebo rychlost do kopce?A stojí ta vteřina nebo 4 km/h za ty prachy?/bavíme se jen o výfuku/ .Doporučuju provádět jednotlivé změny postupně a až budeš spokojenej přestat investovat.jednoznačně nejlepší investice,pokud mu 50ka nestačí je válec. Za dva klacky,pokud si ho přehodí sám,za 3 i s praci
a varec až když nebude válec stačit.











 
  



 jen jeho zbytečnou součástí je i ten omezovač, bez cdi by ses nehnul
  jen jeho zbytečnou součástí je i ten omezovač, bez cdi by ses nehnul  


 s omezovačem otáček sem se starym válcem at už po rovině nebo z kopce 55 a hotovo. Přibližně tak ani ne 5000ot./min . Po jednoduchym šmiknutí --> z kopce rychlost neznámá, po rovině těch 70 tacho... s tim starym válcem..
  s omezovačem otáček sem se starym válcem at už po rovině nebo z kopce 55 a hotovo. Přibližně tak ani ne 5000ot./min . Po jednoduchym šmiknutí --> z kopce rychlost neznámá, po rovině těch 70 tacho... s tim starym válcem..   a co je jednodušší? šmiknout jeden drátek nebo kupovat nový úplně to samý CDI za 1400??
 a co je jednodušší? šmiknout jeden drátek nebo kupovat nový úplně to samý CDI za 1400??   
  


