Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 čer 2010, 21:41

Zdravím příznivce 50 ccm čínských skútrů dnes jsem se stal také jedním z vás :)
Měl bych pár otázek týkající se mého nového skůtru Rhon Speed 50 YY LH50QT-C1.
Dnes jsem ho složil poté co mi přišel v krabici. Nalil jsem benzín Natural 95 + olej 2T v poměru 1:50 a k tomu 2T olej do dávkovače. Nalil jsem do baterie přiloženou tekutinu a počkal jsem cca 1 hodinu až se články nacucají. Při prvním nastartování naskočil :shock: sice nejde pořádně za plynem a má takové dusivé stavy, občas chcípne, ale toto všechno bych přirovnal k novému motoru. Nechal jsem skútr v garáži a rozjel jsem se po birokratickém kolečku. Pojišťovna, dopravní inspektorát: zde jsem narazil na první problém, kterým je neupřesněný rozměr rávku kola :roll: zítra se rozjedu na STK a nechám si za 200,- kč přeměřit kola za to dostanu papír a budu moci opět na inspektorát :? certifikace (čínská) musí projít schválením, takže budu čekat do příštího pátku na značku a technický list :cry: Samozřejmě kdo by to vydržel nejezdit :lol: přijel jsem do garáže, vytáhnu skútra a hle nechce naskočit pomocí elektrického startéru :shock: použil jsem proto nožní startování. Právě v tomto se chci zeptat vás, kdo s tím má zkušenosti v čem může být problém? Možná bych se přikláněl i k poruše startéru, ale po druhém nastartování :x pokud je skútr nastartován tak mu problikávají světla, ale to bude asi slabou baterií, je možné, že když je baterie slabá, že startér ani necukne?
Děkuji všem za rady.
S pozdravem Láďa.
A tady ho mám zvěčněného:
wwwsunnainfo.jpg
4444444.jpg
77777777.jpg

Tak už mi z reklamky poslaly pár návrhů jak by mohla ta samolepka vypadat. Pokud budete někdo chtít, zašlu v obálce :D

Rozměry cca 15 cm na délku a 3 cm na výšku.

A cena? 1 samolepka přijde na 30 kč a je na přenášecí fólii.

Obrázek

Je jich šest tzn. že pokud budete chtít předposlední napište číslo 5.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil RHON dne 24 srp 2010, 20:18, celkově upraveno 2
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod balcin » 02 čer 2010, 21:49

:mrgreen: :mrgreen: Promin ale ja uz se musim jenom smat.Prisel mi v krabici a ja ho musel slozit.To nema chybu ja uz nemam slov.At ti slouzi.Ja se z vas jednou picnu.Proc to sakra kupujete. :!:
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 čer 2010, 21:54

Protože mě to stálo 8000,- jasně měl jsem zálusk na Yamahu Neos, ale 40 000,- opravdu za skútra nehodlám dát, když s tím budu jezdit 5 km do práce.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Danda » 02 čer 2010, 21:54

Zdar, já mám sice 4takt ale myslim si že by se měl olej lejt jen do dávkovače, do nádrže potom není potřeba. Od toho tam ten dávkovač je. Možná proto se to pak dusilo.
Pokud je baterka slabá tak startér bude mít snahu, ale málo síly takže motor neroztočí, ale menší cuknutí tam určitě bude.
Uživatelský avatar
Danda

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 06 kvě 2009, 18:24
Bydliště: Třebechovice pod Orebem

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 čer 2010, 21:56

Startér ani necukne, s tím olejem přímo do benzínu mi poradil prodejce.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rady » 02 čer 2010, 21:59

Nakonec das, a jeste k tomu prictes tech 8000,- Jinak v inzerci je 50-tka z roku 96 a verim ze urcite startuje a jezdi a je za pouhych 20.000,-

Jeste tu chybi zaruceny postup v podobe odstraneni restrikci :mrgreen:
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 čer 2010, 22:05

Nevím jestli jsem nepoložil otázku nějak špatně, ale neptal jsem se na to, jestli jsem udělal hloupost s nákupem čínského skútru.
Naposledy upravil RHON dne 14 led 2013, 22:15, celkově upraveno 1
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod balcin » 02 čer 2010, 22:12

No myslim ze tech 5km budes dale jezdit na kole.Budes tam zarucene vcas nez na tom skutru.To si pis.
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rady » 02 čer 2010, 22:18

Ja mam take jine cile, ale kdyz neco kupuji, tak predevsim aby to bylo funkcni a spolehlive :wink: Rozhodne nejsem tak bohaty abych si mohl dovolit vyhodit 8000,- z okna.
Co se tyka zavady, tak bych se spojil ze servisem teto znacky a nechal si to uvest do provozu. Je to standartni postup. Ale mozna ze u tebe to je jinak. Podle toho co pises, tak tomu zrejme moc nerozumis a tak bych se v tom moc nevrtal.
Akumulator je po naliti dle navodu plne nabity. Aspon u mne takhle uvedene akumulatory do provozu bezne tocily s motorem a ten vzdy chytal. Pokud jsi ho nekolika x pokusy startovanim vybil, tak ho budes muset nabijeckou nabit.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod satanachist » 02 čer 2010, 22:24

Tak já mám taky čínu, ale v krabici bych ji nekoupil. Mě ji předvedl prodejce, seznámil s údržbou a obsluhou a bezporuchově jezdí. Pokuď si skútříka složil jak jsi měl a přesto blbne - reklamovat! K baterce: já jsem si koupil místo gelovky klasiku a po nalití mi chytla bez problémů.
Naposledy upravil satanachist dne 02 čer 2010, 22:26, celkově upraveno 1
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod balcin » 02 čer 2010, 22:26

RADY:To je jak v Manfildu.Prijedou,sestavia uvedou do provozu.Na co navod ten neni treba. :mrgreen: :mrgreen: Ja se po..ru. :D
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 čer 2010, 22:27

Startoval jsem cca 4 krát, nechtěl jsem to mučit. Nechci se s nikým hádat o to mi zde nejde. Jen jsem chtěl pokecat s čínskejma kamarádama a to, že nemám skútra se značkou, za to může moje auto co chce novou spojkovou sadu, oleje, rozvody, brzdové destičky s kotoučema v celkové hodnotě 45 000,- a auto je a bude pro mě vždy důležitější dopravní prostředek už kvůli rodině. Bohužel, nebo bohudík to už nechám na vás.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jarafari » 02 čer 2010, 22:27

8000.- to je dobrej kauf :D Google mi ho hned nabídnul za pěknou pálku :shock: http://www.super-skutry.cz/modely/rhon-speed/popis nicméně...8 tisíc by mi vyřešilo spousty jinejch problému a né si je takhle přidělavát....
No Rhone:přeju spoustu šťastnejch kilometrů... ale ten neos :?: :!: :!: To by bylo :wink:
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 čer 2010, 22:29

satanachist píše:Tak já mám taky čínu, ale v krabici bych ji nekoupil. Mě ji předvedl prodejce, seznámil s údržbou a obsluhou a bezporuchově jezdí. Pokuď si skútříka složil jak jsi měl a přesto blbne - reklamovat! K baterce: já jsem si koupil místo gelovky klasiku a po nalití mi chytla bez problémů.

To že byl v krabici mi divné nepřišlo i auta se zasílají na dobírku pěkně zabalená :D montáž byla jednoduchá (kolo přední, řidítka, přední blatník, baterie a nosič kufru)

jarafari:
Neos je Neos o tom žádná, ale nechtěl jsem investovat, potřebuji opravit auto.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod satanachist » 02 čer 2010, 22:39

Rhon: já bych ti třeba i rád poradil, ale za tu dobu co jsem najezdil 5000 km jsem neměl poruchu. Takže jsem nic neřešil. Mašinku honím po kopcích Bílých karpat a Chřibech (moderátor určitě zná) velmi často a slouží. Je mi jasné, že se časem možná něco vy.ere, ale pokud se motor(k)u bude týkat, toho se nebojím. (Rozdíl mezi motorovou pilou, křoviňákem a tímto není velký :D ). Jen dělám základní údržbu. Někdo tu píše o povolování šroubků, upadávání plastů apod. - to jsem opravdu nepoznal. :shock:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Další

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 4 návštevníků