Tak aby to nebylo zas tak jednoduché , tak na Rhonech se vyskytují obě varianty - jak motor s 13mm klikou ,tak 16mm klikou. Takže tam asi dávali číňani to co jim přišlo pod ruku. V servise mi právě řekli ,že se setkali s oběma variantama u Rhona Speed 50 i Sport 50. Stejné mi potvrdili i ve Scootlandu. Takže než to budete kupovat , tak je potřeba si zjistit jakou variantu tam zrovna máte.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km
Dakujem za radu. Spravny variator je už na ceste. tak snad už to bude tento krat v poriadku. Dufam že som tym prispevkom aspoň ušetril niekomu peniaze za zlu variantu... Ešte by som sa rad opytal ako je to s vyfukom na rhona čo sa najviac oplati. A či už niekto riešil problem s ukazovatelom množstva paliva. Lebo ten moj si ukazuje ako sa mu zachce. P.S. na Slovensku (bratislava okolie) žiadny realny servis tychto mašin nefunguje. Tu je to sprav si sam a ked niečo nefunguje vymontuj a pošli diel na reklamaciu.
Když jsme u těch variátorů tak bych jeden variátor malossi multivar na průměr kliky13mm měl - kdyby měl někdo zájem, tak pište SZ - nechám za pěknou cenu.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul
Nazdar pánové. Měl bych dotaz na časté uživatele Rhona. kolik máte již najeto km a které sériové díly už bylo nutné řešit výměnou (záruční?) a při jakém nájezdu?
3000 km a nebejt přelitýho oleje v převodovce, tak jsem nemusel měnit nic Ale servisuju ještě jeden, a tam cca 500Km odešla pumpa na brzdě, ale bez problémů vyreklamováno a vyměněno
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul
PS - nepředpokládam že by bylo nutné něco z těchto věcí po 520 km měnit
Přesně tak - ani já bych neočekával výměnu ničeho z výše jmenovaných - a to si netroufám se pouštět do debaty, jestli by neměla výměnu komponentů pokrývat ganačka... mně měnili po 700km baterku (na garančku), ale na 300km mi měnili svíčku za NGK (z původní) a žárovku do světlometu (nevím ovšem, kterou přesně) - nicméně jsem žárovku i svíčku platil (do 100,- Kč celkově). Co se týče těch cen garančních prohlídek, tak si připadám jako v začarovaném kruhu.... minimálně kolega, co za opravu zaplatil 1750,- Kč - nechal bych si udělat detailní výpis prací a ty bych poté nechal zkonzultovat s někým "nezávislým"...
Zdravím draci Tak i já sem se přidal do úlu . Rhona mám cca měsíc,najeto 600km. Dojíždím na něm do práce, takže udělá denně min. 30km a zatím spokojenost. Jediný co se pos..... tak páčka přední brzdy. Po 500km mi ho chozeho "potunil" a hned je s ním větší zábava . Maximálka 70km/h , ale hlavní sou lepší rozjezdy a jízda do kopce (vážím 115kg ) Teť chci pořídit varec ,ale je to všechno otázka peněz a priorit ..........
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 00:07, celkově upraveno 1
Odstraněna restrikce,laďáček HIKONE, bílá kontrastka Malossi , kevlar řemen Naraku racing + válečky Naraku 3,5g, modré pružinky Malossi ve spojce , otevřené sání , ........ vše namontěno a dolazeno by CHOZE80 ))
Najazdil som prvých 1 000 km na sršňovi a som veľmi spokojný. Za 1 000 km som vymenil sviečku čínu za NGK a raz mi začal vynechávať pri vyšších otáčkach tak som vymenil tesnenie pod výfukom pri 300 km som vymenil olej v prevodovke a odstránil som reštrikciu a skúter ide okolo 60-62 km/hod.
je to docela překvapující jak to na 50tku dokáže uhánět i se 110kilovým nákladem v prvním servisu bylo ted nutné vyměnit palivoměr - jaksi neukazoval a taky sme zjistil, ze přední guma je nesouměrně vyrobená, takže je nutné ji vyměnit. (akorát se na to netváří v servisu) ale i tak, ty seriové čínské gumy stojí za prd, bude změna bačkůrek. Jen mě štve jak je to příšerné tvrdé