Kentoya Zoom - zadřený motor

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Kentoya Zoom - zadřený motor

Příspěvekod lisak49 » 28 srp 2007, 21:47

Zdravím všechny a mám zásední problém.Zadřel jsem svého větnamce Kentoyu zoom Motor má najeto 18000km.Mám nabídku bouraného,ale nevím jak ten motor z něho legalizovat.Byl jsem se ptát na registru a říkali,že na tom bouraném musí být odhlášen a já musím donést papír o ekologické likvidaci a pak mi motor přihlásí.Jenže na vrakovišti mi bouranou motorku sice vemou,napíšou papír ,ale už mi ji nedají zpět.... :( Dokážete mi někdo poradit díky
Uživatelský avatar
lisak49

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Yamaha X Max 250i a pávik 41

Příspěvekod WeCo » 28 srp 2007, 21:54

18000 km? to už má vše za sebou. Dáš tam motor z bouračky a co chvíli ti odejde něco jiného. Zavez to raději na vrakáč, poděkuj mu za dobré služby a kup si třeba ojeté piaggio nebo něco takového za pár šupů co ti bude další tři roky jezdit. Asi sem ti moc neporadil, ale nic lepšího mě nenapadá...
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod Marios » 28 srp 2007, 22:13

WeCo má pravdu ;)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod lisak49 » 29 srp 2007, 13:40

na to jsem se ale neptal jestli vás nešálí zrak.....
Uživatelský avatar
lisak49

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Yamaha X Max 250i a pávik 41

Příspěvekod Marios » 29 srp 2007, 14:45

Jo tak to je jedno prostě to neber
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod supr.tomo » 29 srp 2007, 15:32

já to nějak neřešil, prostě jsem koupil jinýho scoota, přehodil se motor v servisu a jezdim spokojeně dál :D
Uživatelský avatar
supr.tomo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi Multivar

Příspěvekod neni4 » 29 srp 2007, 21:05

Čau! Ja mam doma 2 roky starou kentoyu zom 2 takt najeto 4800km. je přihlašena, takže kdybys měl zajem tak ti ji střelym a mužeš vyměnit motor. jak řikam 4800km!!! Motor je ale taky zadřeny!!! jinak ok! Motor s 18000km se ti už neoplati spravovat zvlašt u keentoy. 721874951 udělam ti hodně slušnou cenu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:
neni4

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 25 srp 2007, 21:06
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Yuki Shotgun

Příspěvekod sneegg » 29 srp 2007, 23:38

a ty máš v techničáku číslo motoru? motor se totiž bere už jen jako náhradní díl.takže pokud sedí typ motoru tak to můžeš přehodit a dál nic neřešit.
Naposledy upravil sneegg dne 29 srp 2007, 23:39, celkově upraveno 1
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod roman.mara » 30 srp 2007, 06:12

já si myslím to samé,

motor už je jen náhradní díl

na STK koukají jen na VIN číslo a to je na rámu

přesto se tu shoduji s Mariosem a vyměnil bych scoota
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod Daelimek » 30 srp 2007, 13:20

asi je těžké pochopit,že někdo měnit skútr prostě nechce!!!!
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod KYBLOS » 30 srp 2007, 14:06

[quote=roman.mara]já si myslím to samé,

motor už je jen náhradní díl

na STK koukají jen na VIN číslo a to je na rámu

přesto se tu shoduji s Mariosem a vyměnil bych scoota[/quote]


Souhlas. Navíc to co ti nabízí - neni4, je taky zadřený jak píše, takže nevím v čem by ti to mohlo pomoct. :rolleyes:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod skopi » 30 srp 2007, 15:36

Ahoj Lisaku: -jen shrnu
1.Investujes tak cca.10 000 Kc do GO motoru s tim, ze najedes dalsich 18.000 km.
2.Sezenes motor - 5.000 Kc? asi? - o cislo motoru by se na TK nemeli starat - jde o VINko a to je cislo ramu...kdyz tak to zahraj, ze nevis, kde je.ale vem na vedomi, ze ti muze take brzo padnout! To co ti rekli, je evidentni blbost/neznalost. Vem motor, prehod ho, zajdi na dopravku a pozadej o zmenu ve velkem TP. Stary vem ssebou. Tak jsem kdysi menil motor ve Favoritu.
3.Povylet vyse a podivej se se na to s nadhledem - ma to cenu? A chces si ho nechat? Co treba vyssi kubatura? Rodinne vylety??

Cest Skopi
Naposledy upravil skopi dne 30 srp 2007, 15:41, celkově upraveno 1
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod lisak49 » 31 srp 2007, 12:35

Jasně píšeš to docela jasně koupím bouračku pojezdím 3 roky a snad ušetřím na jiného přemýšlím o aprílii sr 50 Ale momentálně potřebuju jezdit ....
Uživatelský avatar
lisak49

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Yamaha X Max 250i a pávik 41

Příspěvekod roman.mara » 31 srp 2007, 15:13

plně se skopim souhlasím

věř mi, že ti tady chtějí poradit

teda až na někoho, kdo si tu léčí komplex
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod supr.tomo » 31 srp 2007, 20:33

taky se přikláním k něčemu pořádnýmu, doporučuju hlavně japonce :D ty něco vydržej.
Uživatelský avatar
supr.tomo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi Multivar

Další

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron