JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 09 srp 2011, 18:09

Ahoj , ne ne , musí to být na tu rysku - T - ventily ve střihu , pokud ne musí se motorem otočit dokola a znovu na rysku - T- musí být ve střihu - pokud ne , tak je neco posunutýho , pošli mě na SZ svůj mail a já ti tam pošlu 2 soubory s přesným postupem a nastavením
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 09 srp 2011, 21:35

Ahoj, moje emajlová adresa: jinbas@seznam.cz
Nějak mě to nejde poslat poslat na SZ, neumím to.
Tak už jsem na to přišel, měl jsem otočený stator o180st. Všechno jsem si označil při rozborce, jen ten stator ne. Při zborce jsem přemýšlel, jak to příjde, protože je tam asi 8 cívek a z toho jsou 2 nějaké jiné. Podle káblíku to líp pasovalo těma dvěma nahoru, ale mělo to být obráceně. Jak jsem to otočil, tak už byl válec v hor. úvrati a ryska ukazovala na to T. Tak jsem si hned myslel, že už to bude v poho. A taky jo, hned to šlo za plynem a k 8 000 ot. Dál jsem to nedržel. Ale dík za rady, s tou elektrikou jsi mě nakopl správným směrem.
Tak sem tam vrazil zase zpátky tu 70 válec a konečně to jede. Měl jsem zatím možnost to zkusit asi jen 200 m, ale je to rozdíl, hned sem tam měl 50 km , na 50sátce jsem to ani skoro nedocílil :) .
Tak jsem se na tom pěkně vyučil a můžu si otevřít servis na číňany. :)
To se mi dnes bude pěkně usínat :D
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod klif » 09 srp 2011, 22:50

:) Nie je nad to, keď si strojek opravíš sám a veci fungujú ako majú :P :P ešte zmes a frčíš..... :wink:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 srp 2011, 14:39

Ahoj , hlavně ,že jsme se dobrali k tomu vytouženýmu a o tom tohle forum je , na mail ti posílám ty soubory - je to v PDF ,tak to musíš otevřít programem ACROBAT READER, ale je to tam dost podrobně a názorně popsaný
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 10 srp 2011, 19:12

:wink: ..tet trochu mimo mísu. Dělám tet v auto..... a tak co vy všichni na toto.
http://www.auto-vitek.tipmoto.com/motor ... sport.html

Kdyby měl někdo zájem..... :mrgreen:
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 14 srp 2011, 13:22

Zdravím chlapi ,chci zkusit kit.sadu 72ccm-poradte vůli ventilů.
Dík.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 14 srp 2011, 19:35

Ahoj , tak máš to tam v těch souborech, co jsem ti posílal
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 15 srp 2011, 19:11

Sory já si nevšim ,že je to na 72 ccm.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 19 srp 2011, 09:59

AHojte, včera se na mém eaglovi zase objevila jedna nepříjemná závada - nereaguje na klíček, vůbec. Otočím klíčkem v zapalování a ono to ani neukáže kolik mám benzínu a nastartovat samozřejmě taky nejde. Čím to může být? Je možné, že je to taková hovadina jako prasklá pojistka? Kde ji najdu, abych ji zkontroloval? Dík

/tak jo, pojistku jsem našel a vyměnil (byla u ní náhradní, číňani jsou moc hodní kluci) a už to funguje :)
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 19 srp 2011, 16:56

Ahoj tak to je dobře ,že to byla jen pojistka - pro ostatní - pojistka je v prostoru baterie a v tom držáku je ještě 1 rezervní , kdyby ji náhodou nemohl někdo sehnat , tak je to ta samá pojistka jako do mikrovlné trouby a ta se dá sehnat v jakémkoliv
servisu elektro
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 20 srp 2011, 17:55

Zdravím.Tak jsem dnes dal do svého eagle kit 72ccm-válec ,píst .ale nějak to hapruje.Startuje to na škrtnutí ,ale nemůžu z toho dostat žadný výkon.Dal jsem podle návodu-sání 1mm ,výfuk 1.2mm a zdá se mi ,že to při větších otáčkách střílí do výfuku a jako by by se ozývalo takové jemné klepání bud od ventilů nebo alternátoru-chlazení.Bohatost sem nechal na 1.5 otáčky a do airboxu sem k vůli vzduchu navrtal ještě nějaký ten otvor.Trysku mám 85-ku,proč to kurna blbne?Dělal jsem to poprvé,ale myslím ,že sem to složil dobře-i když kdo ví.Ten kit je taky made-in China.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 srp 2011, 09:39

Ahoj , tak zkus stáhnout tu ventilovou vůli na 0,08 sání a 0,10 výfuk a koukni , jestli se ti kryje značka naboku statoru se značkou na rotoru a v tom okamžiku by ti měli střihnout ventily , pokud ne tak zkus dokola otočit motorem - až se dostaneš do této pozice , pokud ne tak je to budto na rozvodovém řetězu o zub , nebo jsi něco otočil
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 21 srp 2011, 17:56

Diky,ale jak jsem šteloval ty ventily,tak jsem na sání protoči závit na tom šroubu a nevím kde sehnat náhradní. Myslíš -ty vůle mají být 0.08 a .0.1 mm-čili výfuk desetina mm?
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 22 srp 2011, 12:19

Ahoj , jj jsou borci , kteří nastaví po výměně kitu na 75 ccm tu samou vůli , jaká se nastavuje na seriovce - 0,05 sací a 0,10 výfuk a chodí to skvěle , jinde se nastavuje 0,08 sací a 0,10 výfuk , podle mě je 1,2 už moc a proto to klepe
Ten šroub - pokud máš někde blízko jakoukoliv dílnu se soustruhem ,tak by neměl být problém ho vyndat a nechat si ho vytočit , nebo servis na skůtry , kde by takové věci snad měli mít - jedině , že by se to už někomu povedlo a poradil ti , jestli tam pasuje
z něčeho jinýho
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 22 srp 2011, 18:31

Ahoj všichni,dneska tu nepíšu protože bych měl nějaký problém,ale proto že se chci podělit o zážitek který je spojený s mým EAGLEM 50.Podniknul jsem na něm podle tachometru 644 KM dlouhou jízdu z Jílového u DC do Šlapanic za Brnem ve dvou tam a sám zpět na jeden zátah s asi 5ti 10ti minutovými přestávkami jinak by mi upad zadek :) .Tím jsem si myslím dostatečně prověřil stabilitu motoru a nedávno namontovaného variátoru od Baotian R.Skůtr jel po celou dobu 9 hodin tam a 8 hodin na zpět naprosto perfektně motor pravidelně bez jakýhokoiv záškubu nebo něčeho podobnýho.Jediný z čeho jsem měl strach abych nepích jinak spolehlivě si vrčel jak má.Spotřeba bez 1L dvě nádrže tam a jednaapůl nádrže zpět.Na závěr asi už jen přiložit odkaz mapy s vyznačenou trasou http://www.mapy.cz/s/1ZgO a otázku jel jste někdy někdo taky takovouhle štreku ?
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků