JinLun 50 4T - bohatost směsi

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod Cittron » 14 zář 2010, 15:49

Čau,lidi mám skutra JinLun 50ccm 4T na karburátoru je šroubek na bohatost směsi,potřeboval bych vedět o kolik otáček ho mám pootočit když je utažen na doraz,prostě jak ten šroubek má být,protože se mi skutr cca při 30km/h začně dusit a když dám plnej plyn tak je to ještě horší,občas když když se to udusí tak,že až zastavim tak i chcípne,poradte pls...
Cittron

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 07 zář 2010, 21:53

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 14 zář 2010, 15:51

Myslím že už jsi se jednou ptal tady viewtopic.php?t=4358 a máš tam i odpověď. jel.en
Oprava: Nee, ptal jsi se na něco jiného... Téma máš zase odemčené jel.en
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod citereh » 14 zář 2010, 17:05

Ahoj , no přesně tak , jak ti radí v tom vlákně , které tu již bylo zmíněné - 2- 2,5 ot od uzavřené polohy a doladit šroubkem na volnoběh - chce to jezdit se šroubovákem v kapse, napoprvé to zatím asi nikdo netrefil - někomu to nejlépe jede na 1-1,5 ot, někomu na 2 ot - chce to zkoušet
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod bartCZ » 09 říj 2010, 08:59

přesně, manuál říká, 1,5 +- 0,5 otáčky bohatosti směsi. Seřizovat na zahřátém motoru. Otáčky dolaď více méně podle sluchu.
Mají být v rozmězí 1800-2000 ot/min. Takže spíše plynulý chod, žadné převalování motoru jako třeba u pionýru.
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod citereh » 10 říj 2010, 13:49

Ahoj ,samozřejmě je třeba taky počítat s tím, že při rozsvícení světel otáčky volnoběhu nepatrně poklesnou , takže je lepší pár otáček přidat, aby to na křižovatkách nechcípalo a nemuselo se manipulovat při stojícím skútru s plynem, spíš bych to viděl k horní hranici doporučených volnoběžných otáček
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod stepka79 » 10 kvě 2011, 22:39

Ahoj, řekl bych, že teď řeším podobný problém. Mám 2T. Po nastartování jsou otáčky poměrně vysoké, ale po chvilce klesnou (někdy to úplně chcípne), když se ale motor zahřeje, tak jde motor na volnoběh do hodně vysokých otáček. Zkoušel jsem točit tím šroubem, co je naboku karbecu a lze jím upravovat otáčky, ale výsledek není dobrý. Buď velmi nízké otáčky při studeném motoru a relativně dobré při zahřátém nebo dobré při studeném a velmi vysoké při zahřátém.
No a tady jsem se ale dočetl, že by tam snad měly být šrouby dva. Je to pravda nebo záleží na typu motoru? Popřípadě na co je ten druhý šroub?
Díky
Uživatelský avatar
stepka79

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 10 bře 2011, 21:30
Bydliště: Vysočina
Skútr / moto: Kingway barracuda

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod citereh » 11 kvě 2011, 09:36

Ahoj, jeden šroub je na bohatost směsi a druhý je na volnoběžné otáčky - záleží na typu karburátoru a motoru - který je na co, ale na foru už to bylo několikrát popsaný, kde který je umístěný
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod stepka79 » 11 kvě 2011, 20:40

Ahoj, díky. Zkusím to tu někde dohledat. :)
Uživatelský avatar
stepka79

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 10 bře 2011, 21:30
Bydliště: Vysočina
Skútr / moto: Kingway barracuda

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod citereh » 12 kvě 2011, 09:50

Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod josef123 » 09 zář 2014, 10:31

jek je to s těma otáčkama na šroubku? je to jedno otočení 360 st. nebo jen 180 st.
josef123

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 12 kvě 2009, 19:05
Skútr / moto: yamaha teos 125

Re: JinLun 50 4T - bohatost směsi

Příspěvekod Mr.Voza » 09 zář 2014, 20:23

Jedno otoceni je 360 stupnu.

Odeslano z mobilu pres Tapatalk
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků