Ondrus84 píše:Vhodnejsi proc? Ono jsou tam v podstate dve kolečka,ktera za jednu otacku kola skutru jich udelaji 20x vic....takze potrebujes logicky ridky olej,ktery se na nich udrzi
Logicky prevodovy je urceny do prevodovky, okrem toho dolezite je aby olej neusiel spomedzi zubov pri tlaku medzi nimi a zaroven vydrzal mazat aj pri pohybe zubov od seba. Na druhej strane intervaly vymeni su take kratke ze to ten motorovy zvlada. Ale preco mu nedopriat nieco lepsie ked to doma mam ze.
Ani nie 80w 90 vpohode vyhoveje celorocne, ale ak chces aby pri 100st bol taky riedky ako 10w motorovy tak to si priplatis za 70w prevodovy a to uz straca zmysel cenovo.
Tak ani jedno ani druhy, vyřešil jsem to cestou domu v lese... Ulitla podtlakova hadice z vodni pumpy a ta kovova spona cinkala o skrin vodniho cerpadla....
Ty ceny náhradních dílů jsou palba ale co se týká třeba tý volnoběžky, tak mrkněte na skůtry Malšice. Já ji tam kupoval na Majesty 250. Byla od RMS a stála asi 1200Kč.
Jj na malsicich jsou nektery veci levnejsi,nevim jak treba volnobezka,ale brzdovy desky jsem po 2dnech od RMS zahodil...piskalo me kolo i kdyz jsem nebrzdil dal jsem vicmu ze scooter tuningu a kolo nepiska a kdyz to vezmu na 3prsty tak dokazu brzdit i smykem
No kazdopadne je to furt lepsi nez 4600 za origo,ale zda se ze ji zatim potrebovat nebudu...mozna jeste chcili vydrzi jezdim sice denne ale startuju akorat 2x za den
Je mi to jasný. Já to psal jen jako radu pro ty kdo zrovna nechtějí investovat do origo dílů. Já v Malšicích beru skoro všechno, ať se jedná o válečky, pružiny nebo řemeny a z mojí strany spokojenost.
Tak ventily taky zkontrolovany akorát to viko nekdo dotah jak prase,nameril jsem skori 50NM...tak jsem to zpetne dal na 20NM oni sice pisou 10,ale to me prislo zas malo kdyz uz to driv nekdo tak narval... Na sacim bylo 10lehce,12uz tam neproslo a na vyfukovym 16,18uz jsem tam nedostal..jo a misto rysky.ktera ke psana v servisce je tam tecka...zadma ryska tam neni