Vybitá baterka AN250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Vybitá baterka AN250

Příspěvekod AN250 » 01 lis 2021, 08:55

Ahoj kolegové,

poslední dobou se mi stává, že mám po pád dnech ježdění na skutru vybitou baterku. Ta je nová 7/21.

Když ji nabiju, zase pár dnů jezdím.

Měřil jsem napětí:

Nabitá baterka 12,4V
Po nastartování se zapnutými světly 13,4V
Po přidání plynu se zapnutými světly: 14,4V
Po přidání plynu s vypnutými světly: 15,4V

Vypadá to, že se baterka přebíjí. Nebo máte jiné zkušenosti?
AN250

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 05 srp 2021, 08:19
Skútr / moto: Bugrman AN250 1999

Re: Vybitá baterka AN250

Příspěvekod keto » 01 lis 2021, 09:47

15,4 je moc, ale jezdí se se světly a 14,4 je OK, ale přes tuto hodnotu by to jít nemělo, může to dělat špatný regulátor nabíjení
baterii ti může vybíjet i nějaký odběr při odstaveném skútru, ideální je změřit proud jdoucí z baterie při vypnutém skútru a pokud tam bude větší, než obvykle bývá, tak je třeba hledat příčinu a těch může být hodně, postupným vytahováním pojistek zjistit, který okruh to způsobuje a pak pokračovat hledáním v okruhu.
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1141
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Vybitá baterka AN250

Příspěvekod JardaB » 01 lis 2021, 14:40

1- Nabitá baterie s napětím 12,4 V (24 hod po odpojení nabíječky) je kousek před smrtí ... neřešit a koupit novou (správně by mělo být 12,8V - i když se to nezdá, je to zásadní rozdíl)

2 - 15,4 V by mohlo být jen dočasně (dobře to není) -- 14,4 možná 14,6V při nabíjení je ready .... podstatné je co píše výrobce baterie

3 - jestli je aku do 6 měs. od koupě, tak reklamovat
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1673
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Vybitá baterka AN250

Příspěvekod AN250 » 03 lis 2021, 08:55

K problému se přidal ještě smrad spálené elektroniky. Takže asi přišel čas najít regulátor. Smrad jde z kapličky tachometru a tam by měl být.
AN250

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 05 srp 2021, 08:19
Skútr / moto: Bugrman AN250 1999


Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron