Aprilia Leonardo 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 10 dub 2014, 11:33

Muay: V kterým místě ti praská? Namáš ho tam třeba přidělanej tak, že je v trvalým pnutí? Třeba že už by byl někdy před tebou svařovanej a byl svařenej "na křivo", takže přimontováním na skůtra a dotažením šroubů by se jakoby trochu propnul a praskal by vlivem pnutí? Nebo nemoch bejt třeba skůtr položenej a tím vejfuk nepatrně ohnutej a proto je tam teď to pnutí a praskání?

luk07: Problém může bejt přesně v těch věcech, který píšeš - startér, sartovací relé, spínací skříňka, nebo třeba spínač brzdového světla.Chce to měřák do ruky a měřit a měřit a měřit.
Kill switch Leoš nemá, aspoň teda můj ne - nevím jak ten novější model.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Muay » 10 dub 2014, 11:51

Asi ano, protože to vždy praskne nekde jako rovně, jako když ho člověk zlomí...ale co s tim?
Muay

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 25 bře 2014, 20:52
Skútr / moto: aprilia Leonardo 250
Tuning / úpravy: netřeba

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 10 dub 2014, 12:59

Opravit ho tak, aby se nepnul - srovnat, vypodložit držák apod... Prostě tam nesmí bejt žádný pnutí. Když tam pnutí je a do toho ještě vibrace od motoru, tak zákonitě někde prasknout musí.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 10 dub 2014, 17:54

Případně mám doma seriový výfuk na Leonardo 250. V případě zájmu mohu nafotit. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Muay » 11 dub 2014, 09:05

Jj určitě prosím. Co za něj?
Muay

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 25 bře 2014, 20:52
Skútr / moto: aprilia Leonardo 250
Tuning / úpravy: netřeba

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 11 dub 2014, 17:32

O víkendu ho vyhrabu,nafotim,mrknu v jakym je stavu a napíšu ;-)

EDIT :

Tak po 3 letech válení se pod ponkem jsem myslel že bude vypadat hůř ))))

Viděl bych to na 800,- + doprava. Nijak jsem ho nečistil,je to jak jsem ho vytáhnul. Určitě by po troše práce vypadal o dost lépe ;-) Hlavní je že neni nikde prasklej ;-)

http://tuner6655.rajce.idnes.cz/Vyfuk_Leonardo_250
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Muay » 20 dub 2014, 09:40

No tak já bych ten vyfuk vzal. Odkud jsi? Popř. Tel na sebe a já ti pošlu sms s adresou na dobírku, ale jestli nejsi nikde daleko tak bych dorazil klidně...díky za odpověď.
Muay

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 25 bře 2014, 20:52
Skútr / moto: aprilia Leonardo 250
Tuning / úpravy: netřeba

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 20 dub 2014, 23:20

Odkud jsem si stačí přečíst pod fotkou a hned si to můžeš vyplnit taky. S osobním předánim nemam problem. Pokud budeš z daleka,písni mi adresu SZ.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Muay » 21 dub 2014, 09:38

Nejsem si jist, jestli odešla zpráva že včera. Tak raději znovu, dnes bys přijel pro vyfuk. Číslo na mě je 725879405.
Muay

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 25 bře 2014, 20:52
Skútr / moto: aprilia Leonardo 250
Tuning / úpravy: netřeba

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod denisbiker » 23 říj 2014, 05:30

Ahoj všichni.CHtěl bych se zeptat jak se jmenuje ta vzpěra nebo silentblok co jde od motoru k rámu.Mám tam dost vymačkanou gumu a skůtr se už začíná dost kroutit v zatáčkách tak bych ji vyměnil.Někde jsem četl kde ji koupit.Hledám to zde na stránkách asi 3 hodiny a pořád jsem nenašel tak se ptám.Díky moc všem za odpověď a odkazy :)
Uživatelský avatar
denisbiker

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 123
Registrován: 07 úno 2012, 17:22
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Leonardo 250,Sr50 Stealth , Suzuki GSX-R 1000

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 27 říj 2014, 12:14

Zkus easyparts.nl, nebo poptat přímo u Aprilie.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod denisbiker » 27 říj 2014, 12:30

Oki kouknu na to ale šlo mi spíš o to jak se ta tyčka jmenuje.Abych jim půl hodiny u aprilie nevysvětloval co vlastně chci.

30.11. edit:
Ahoj všem co přemýšlí o Leonardovi 250.Několik postřehů po najetí cca 12000Km.Bydlím kousek od Prahy,tak po našem hlavním městě jezdim dost často (nákupy,oční klinika,zubař,výstavy atd.) Můj názor je,že do města je 250ccm uplně ideální.Manévrovat mezi autama v koloně je s tímto strojem radost,zrychlení na křižovatce super,spotřeba pod 3,5L/100km je víc než dobrá,často jezdím totiž ve dvou a když jedu sám tak se neloudám.Max rychlost do města,ale i na Pražský okruh dostatečná (tachometrově cca 140km,ale dost přeměřuje,podle gps netušim).Místa na různé nesmysly je pod sedlem a v kufru taky dost,pro srovnání cca 30 flašek piv,nebo karton mléka pod sedlo + je volný kufr. Před cca 4 lety jsem Leoše koupil za 21.tis.Opravy za tu dobu přibližně za 7.tis. Ale to se musel měnit celý variátor.Jinak se skůtrem nejsou žádné ani sebemenší problémy.Jezdím s ním skoro každý den a to i přes zimu když na silnici není sníh,nebo náledí.Mám vysoké originál plexi,takže do -5 stupňů se s ním dá jezdit skoro bez problémů.Mám srovnání,jelikož vlastním ještě Atlantica 500 a Majesty 125.Nejvíce využívám ale Leoše,jelikož je obratnější a výkonově uplně dostačuje.Teď nějaké mínusy.Jak už jsem zde četl tak maximální rychlost není nic extra,startování po týdnu a více je trošku problémové,podvozek se trošku kroutí,takže na okruh to není a na broušení kolena taky ne, je třeba si uvědomit,že je to skůtr ne GSXR :wink: .Dále výměna oleje po ujetí 3000Km není vážný problém,protože 1,5L oleje nikoho finančně nezrujnuje,jen je třeba s tím počítat. Takže bych to shrnul.Skůtr nenáročný,dá se na něj vždy spolehnout a za dost zajímavé částky,díly jsou také dostupné a levné.Motor držák a jednoduchý na údržbu :) .Doufám,že jsem budoucím majitelům trochu pomohl v rozhodování.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 črc 2015, 13:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Uživatelský avatar
denisbiker

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 123
Registrován: 07 úno 2012, 17:22
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Leonardo 250,Sr50 Stealth , Suzuki GSX-R 1000

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod denisbiker » 16 kvě 2015, 20:40

Čau všem, mám problém se startérem,nejspíše uhlíky po smrti. Zajímalo by mě jestli tu někdo už startér doloval z Lea 250. Nejsem si jistý jak ho dostat co nejjednodušeji z motoru. Díky všem.
Uživatelský avatar
denisbiker

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 123
Registrován: 07 úno 2012, 17:22
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Leonardo 250,Sr50 Stealth , Suzuki GSX-R 1000

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 07 pro 2015, 17:00

Dával někdo z vás do Leoše válečky Dr.Pulley? Jestli jo, tak jakou gramáž a jak jste s nima byly spokojený? Všude čtu, že se má dávat o 10-15% lehčí proti originálu, to by znamenalo z původních 14g jít na cca 12 - 12,5g, ale teď jsem koukal přímo na stránky výrobce Dr.Pulley a tam uvádí pro Leoše 14g, což je sériová gramáž, tak nevím.

Docela mě štve, že při dosažení maximálky, se motor začne chovat, jako by zasáhnul omezovač - podle toho, co jsem čet, je to u Leoše normální - variátor už se víc neotevře a motor už prostě vyšší otáčky nedá. Co jsem koukal na youtube na srovnávací videa sériovejch válečků a Dr.Pulley na jinejch skůtrech, tak při maximálce to s Dr.Pulley točí znatelně míň, tak by se tím tahle nepříjemná vlastnost Leoše mohla vyřešit - testnul bych je, nevím ale teď jakou gramáž.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod denisbiker » 07 pro 2015, 17:07

Až je otestuješ tak sem napiš prosím zkušenosti. Taky o nich uvažuju.Ale mám ještě dvě sady válečků obyč doma tak až je sjedu tak bych objednal od pulley.
Uživatelský avatar
denisbiker

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 123
Registrován: 07 úno 2012, 17:22
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Leonardo 250,Sr50 Stealth , Suzuki GSX-R 1000

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků