1. Jako originál to nebude vypadat NIKDY. Takže to umísti podle sebe, jak se ti to líbí. Já to měl na řidítkách na spodním plastu, takže nebyla vůbec vidět.
2. Ano je to možné, o kabeláž neměj strach
3. Ano, přímo z baterky přes pojistku to jde, proč ne.
4. Ano to je nejlepší a nejjednodušší řešení. Nebudeš muset řešit relátko. Měl jsem to stejně.
5. Vodiče povedeš "dírou" od baterky směrem k vidlici (pokud bude umístěna na řidítkách) ve stávající svazku .U baterky namáčkni na vodiče očka. K baterce dej pojistkové pouzdro . Rozpojovat někde jinde je zbytečnost. Jako originál to nebude vypadat NIKDY ,ale také to nikdo neuvidí .
Sám uvudíš kudy je nejlepší cesta.
A kdyby sis pročetl tohle téma, tak se vše dozvíš .icask2 píše:Cim menej spojov na drate tym je mensi odpor a mensie potencionalne riziko poruchy.
Este by sa dalo urobit, aby zasuvka fungovala iba so zapnutym klucom alebo az pri nastartovanom motore. Kludne pripojit na baterku a cez rele ku zastrcke. Rele ovladat bud od spinacej skrinky alebo potom z nabijaceho rele ci ondobneho kontaktu. Takto si nemozes nahodou vymlatit baterku.
Trochu si odporuješ. Radíš co nejméně spojů kvůli závadám a pak v dalším odstavci doporučíš spínací relé. Ale máš pravdu že každý faston a relé je budoucí problém
Ale mít obavu o odpor u metrového vodiče na zapojení zásuvky 12V /16A případně cca. u USB 2A?