Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod jackm » 18 črc 2014, 20:41

Přesně tak :D a já jsem chytrý, tím pádem je mi líto ale nezávidím, ač je mi jasné, že by Ti to přidalo na egu. ;)
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod jirka04 » 19 črc 2014, 07:51

Kura Petře,
když koukám na ta Tvoje videa a občas zahlídnu ručku tachometru, tak odhaduju 80-90 že to s velitelkou mastíte... na 125cku dobrý kvapík, na rozbití úst ažaž... fotovýbavu taky kamsi poskládáš, spotřeba by taky šla, tak co ještě bys chtěl??? :?

Mám za sebou zkušenost s Madisonem 250, Kymco Xciting 500, B 400... nic nejelo o moc rychleji než cca.125 skutečných, váha K 240 a B 200 kg. Nad 100 km/hod. začíná být všechno nestabilní, vlní se, kroutí, zvlášť v zatáčkách, na hrbech atd. A mydlit to někde 120 s očima vytřeštěnýma na silnici a s křečovitě sevřenýma rukama na řídítkách... díky, už neee. Jak to píše Peter Mayle ve svých knížkách o Provence...".. teprve při jízdě po polní cestě rychlostí či spíše pomalostí traktoru můžete vychutnávat všechny vůně, zvuky a barvy provencálského venkova." A platí to i u nás.
Vidím to na PCX 150. :D

Hezké zážitky v sedle vašich miláčků. Jirka
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 19 črc 2014, 08:05

V=((R^3/3,6^3)*P-H*9,81*1,3/100)/746

V=potřebný výkon v HP
R=zadaná rychlost v km/h
P=plocha čelního odporu (drag area) v m2; =Cx * čelní plocha v m2
H=hmotnost v kg

V=((110^3/3,6^3)*0,35-250*9,81*1,3/100)/746=

=13,34HP

Požadovaných 110km/h, čelní plochu jsem odhadl na 1m2 a koeficient odporu 0,35 (a to jsem byl podle mě optimista), hmotnost skůtru s řidičem 250kg (to má ale minimální vliv)…zkus to zpočítat s přesnějšími hodnotami a dobereš se k odpovědi, kolik by to asi tak mohlo jet.
Naposledy upravil sinistre dne 19 črc 2014, 08:06, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 19 črc 2014, 08:06

V=((R^3/3,6^3)*P-H*9,81*1,3/100)/746

V=potřebný výkon v HP
R=zadaná rychlost v km/h
P=plocha čelního odporu (drag area) v m2; =Cx * čelní plocha v m2
H=hmotnost v kg

V=((110^3/3,6^3)*0,35-250*9,81*1,3/100)/746=

=13,34HP

Požadovaných 110km/h, čelní plochu jsem odhadl na 1m2 a koeficient odporu 0,35 (a to jsem byl podle mě optimista), hmotnost skůtru s řidičem 250kg (má ale minimální vliv)…zkus to zpočítat s přesnějšími hodnotami a dobereš se k odpovědi, kolik by to asi tak mohlo jet.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 19 črc 2014, 08:09

Nějak pořád nechápu, proč se vrtáte v tom, že má někdo Mp3 a né nějaký jiný scoot???
Někomu se líbí to a někomu či ono.
Berte to, jak chcete ale mně se líbí to co mám a zbytek je jen závist !
Kdybych si koupil co se vám někomu líbí, tak budu zase jen u někoho dobrý nebo špatný a to není dobré pro jiných?
Takže si ty blbé a neuvážené keci nechte pro své blbé kámoše co vám to hltají. :lol: :mrgreen:
Teď se ukažte jaký jste borci v ježdění a zkušenostma !!!

P.S. Potrefená husa se vždy ozve :mrgreen:

-- 19 črc 2014, 08:17 --

peezee píše:saimone, zavist ma koreny v hlouposti :-)

Přesně jsi to vystihl :D
Takových hlupákú tu je asi dost co kecají nebo blbě píšou ale tak to asi má být, protože na to dojde někdy a to už asi bude pro někoho příliš pozdě. :shock: :lol:
Naposledy upravil saimon1 dne 21 črc 2014, 21:17, celkově upraveno 1
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod MartyD » 19 črc 2014, 21:48

"blbě píšou ale tak to asi má bít, protože na to" Saimone bít se píše s i, ale v tomto případě s tvrdým. Čeština je ořech pro Čechy, nechápu cizince, kteří se ji učí a naučí. To jen tak by the way
Uživatelský avatar
MartyD

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 44
Registrován: 23 čer 2013, 08:56
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: čelní sklo, kufr, reflexní pásky na kolech

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 20 črc 2014, 07:45

jirka04 píše:Kura Petře,
když koukám na ta Tvoje videa a občas zahlídnu ručku tachometru, tak odhaduju 80-90 že to s velitelkou mastíte... na 125cku dobrý kvapík, na rozbití úst ažaž... fotovýbavu taky kamsi poskládáš, spotřeba by taky šla, tak co ještě bys chtěl??? :?

Mám za sebou zkušenost s Madisonem 250, Kymco Xciting 500, B 400... nic nejelo o moc rychleji než cca.125 skutečných, váha K 240 a B 200 kg. Nad 100 km/hod. začíná být všechno nestabilní, vlní se, kroutí, zvlášť v zatáčkách, na hrbech atd. A mydlit to někde 120 s očima vytřeštěnýma na silnici a s křečovitě sevřenýma rukama na řídítkách... díky, už neee. Jak to píše Peter Mayle ve svých knížkách o Provence...".. teprve při jízdě po polní cestě rychlostí či spíše pomalostí traktoru můžete vychutnávat všechny vůně, zvuky a barvy provencálského venkova." A platí to i u nás.
Vidím to na PCX 150. :D

Hezké zážitky v sedle vašich miláčků. Jirka

Hezké ráno všem z Náchoda, kde jsme na tři denním tour po Čechách na skútru. Jirko, napsal jsi to pěkně. Rozbít hubu se dá i na kole při rychlosti 20km/h, samozřejmě je bez diskuze karambol při 20 a 120...
Píšeš: "co bys ještě chtěl?"
No chtel bych vyjíždět táhlé kopce rychleji než 50 km/h. Včera jak jsme jeli sem směrem na Náchod, tak mohelnický kopec, tam jsme se plazili padesátkou... :-( No tak jsme stihli pomalu sbírat hříbky :D a počítat srnky :D. Po rovině a bezvětří je 125 celkem v pohodě, ale jinak vopruz. V podstatě se jede stále s plynem na plno, čemuž odpovídá i spotřeba.
Jinam včera nám tady dělal doprovod samtony, on má Yamaha X -max 125, ten jen trochu zabral a už byl pryč. Beverly 125ie je fakt hroznej lenoch a jade pomalu, i na 125. A zajetím to nebude, protože zajížděl jsem dle návodu. Ale to je jedno, musím se spokojit s tím co mám, časem možná vyměníme za něco jiné.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 20 črc 2014, 08:06

MartyD píše:"blbě píšou ale tak to asi má bít, protože na to" Saimone bít se píše s i, ale v tomto případě s tvrdým. Čeština je ořech pro Čechy, nechápu cizince, kteří se ji učí a naučí. To jen tak by the way

Když se chceš rýpat v hovně, tak si dej do nosu. :lol:
Jinak jsi tu nic nového nepřinesl a dělat tu češtináře dokáže každý, když nic co přinese to opravdově a hlavně to zásadní a to je poradit a né prudit. :mrgreen:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 20 črc 2014, 08:59

Ale no tak, nebuďte jak malí kluci a nehádejte se :-). Každý jezdí na cem mu vyhovuje, tak snad není potřeba takové vzájemné napadání...
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod jirka04 » 20 črc 2014, 18:26

Petře, kdybys jel do kopce 100vkou, tak ty srnky nespočítáš :D ba bys je asi zahlídnul jen periferním viděním, hříbky to samo... :D Mohelničák je hroznej kopec, to máš recht, to kdo vymyslel.... :( .J
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod venda » 20 črc 2014, 19:47

Petře, je jedno jestli tvůj stroj jede po rovině 100 nebo 110, ale pokud chceš jezdit na výlety ve dvou, tak to chce rozhodně něco silnějšího.
Už se to tady rozebíralo v různých tématech xkrát. 125ka je prostě slabá :(
Uživatelský avatar
venda

500+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 539
Registrován: 20 lis 2010, 20:18
Bydliště: Mladeč-Sobáčov (OL)
Skútr / moto: ,Honda Transalp 650

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 20 črc 2014, 20:49

V Itálii by ti stačila klidně padesátka, ale tady potřebuješ nejmín tříkilo...to samý v autě, jak nedá stovku pod deset sekund, automaticky je brzda provozu. Je tady jiný pohled na plynulost provozu. Jezdí se jakkoli, jen ne plynule.
Samozřejmě, že když se vydáš v pondělí ráno na hlavní tah na fechtlu, tak moc ovací nesklidíš.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 20 črc 2014, 20:54

Jojo, Beverly 125ie je prostě po slabší ale spíše to vidím na mp3 kor po dnešním ježdění po náchodských heghlech, kdy jsme se několikrát dostali do situace, že jsme málem havarovali. Myslím, že s mp3 bychom takové potíže neměli, ale třeba se pletu.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod jan.jarolim » 23 črc 2014, 21:48

Ahoj,
taky zreaguji...
Beverly je nádherný,slintal jsem u každýho, kterýho jsem v chorvatsku viděl(a že jich tam je) určitě bych si ho bejt tebou nechal a pořídil si Ačko a časem něco většího nebo MP3, tuším že na Bčko můžeš řídit MP3 300LT, píšou to v inzerátech na TIPMOTO.
Kolik ti to asi žere? Já jezdim od 90ti až 100km/h, někdy když je pěkná silnice tak až 115, a z kopce mezi 115 a 120 blbne omezovač což mě vytáčí.
Samozřejmě že na nádrž(na červenou čárku) dám tak 250km..Nádrž mám asi na 8,5 litru a sucho je až tak odhadem dílek pod červenou čárkou.Odhduji že od plné nádrže po červenou čárku to bude asi 7,5 litru. V Pečkách jsem nádrž vyjel , že jsem tlačil k benzínce:mrgreen:
Pomalejš mě jezdit prostě nebaví, po městě si to užívám a rád i razatně brzdím, předjíždím brzdaře a kolony, kamiony i auta, plazící se 90km/h a užívám si to.Včera jsem jel z Nymburka přes Loučeň, Dobrovice, Ml.Boleslav, Bakov nad Jizerou, krásným údolíčkem kolem Jizery, až k Bělé pod Bezdězem pořád podél kolejí(super zatáčky a hupy a skoro žádný provoz), Doksy(pauza na colu cígo u železniční trati u hotelu u Jezera), Česká Lípa-tam jsem občíhnul nádraží a natočil pár vlaků) Mimoň-Doksy, Vrátenská hora a zase stejnou cestou z Bělé údolíčkem zpět. 230 najeto.Jezdím i delší výlety. Vždycky vyrazim a nevim kam, jen zhruba vím směr. Je to maximální relax a odpočinek od práce a i jiných věcí...
Párkrát jsem jel s bráchou se projet na Seč přes Chvaletice a Hrochův Týnec(on má BMW F850GS) a i když mě odrazoval, ať si koupim skútra, dneska mi říká abych si koupil něco většího ale i tak že to upaluje slušně a rozhodně to nuda není. Druhej kámoš se kterým jsem se konečně po mnoha letech poprvé vrazil projet(Yamaha xjr1300) chválil společnou jízdu na Sázavu a někde jsem mu i ujel :mrgreen: (ale v zatáčce)
Co se týká účelu jízdy, tak za prvé je to kvůli pocitu z jízdy na jednostopém stroji(jezdil jsem dálky na fichtlu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ),
za druhé kvůli ježdění za občasnou vedlejší práci po práci a kvůli nižší spotřebě, vetším přehledu kolem sebe .
Co se týče mě, jsem pevně rozhodnut si udělat řidičák sk. A. Zatím jen udělat. Na moto nemám a řkám si buhví co bude, je mi 36 a když ty testy v práci zatím zvládám při přezkušování tak si udělám dárek k narozkám a udělám si noty na moto.
Jinak Scarabeo splácím tátovi a spíš čekám a sleduju, co se teď dělá za zajímavý stroje za docela slušný prachy s velmi nízkou spotřebou.
Koupi velké moto nemám v plánu, nejdřív za 2 roky.Končím :mrgreen:
P.S.:neech si Piaggio, to je mé doporučení
P.S.II: štvou mě mušky
poslední měřená spotřeba na 250 kilometrovém výletě 2,94 litrů/100km
Uživatelský avatar
jan.jarolim

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 65
Registrován: 05 dub 2014, 08:49
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: FICHTL a nově Aprilia Scarabeo 125ie a BMW F800ST
Tuning / úpravy: ZAREZLEJ PÍST

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod eddie29 » 25 črc 2014, 09:38

Petre ja mam tu oranžovou derbi gp1 125 a v prodejních dokumentech se pise ze dosahuje rychlosti az 120 km za hodinu. Když jsem mel seriovej variator tak jsem to na rovine dokazal rozjet i na 118 tacho, coz je neco kolem 109 gps. Pak jsem se nechal lukinem a hlavne tomasem ukecat na variator pollini, ze je lepsi jak malossi (aby taky nebyl kdyz jsou jejich zastupci, ze?)
Od te doby porad uvazuju ze jim vratim ten varec polini oknem! Rozjezd, zmenu jsem nepoznal. Maximalka je ted kolem 108 tacho cca 100 gps a na fakt dlouhé rovine to vyjede na 116/108gps.
Takze kdyby jsi daval lepsi variator, tak se nenech ukecat na pollini!
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 3 návštevníků