Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod moto.joker » 15 dub 2017, 20:57

Tak 10g jsou tam 100%, jen to nejsou originály a trochu jsem podle té tabulky zaváhal, zda je tam mám správně. Jenže tabulka není ofiko a ještě to má nahoře napsaný. V Hondě jsou jak tajemný hrad v Karpatech, kde nejsou žádné parametry dílů, jen katalogová čísla. Tam je možnost si je objednat a pak zvážit, jen si nejsem jist, zda mě to nechají rozbalit, zvážit a nekoupit. :twisted: Na to bych asi moc nesázel.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod Mirus1 » 15 dub 2017, 21:06

Hm, tak risk je zisk :D 9gr Pulleje...Určitě to nebude horší, akcelerace i jiné parametry budou lepší, já jsem to taky tak udělal a nemám co řešit. Až ještě na tu spojku co musím dořešit...A měly by být parametry jízdních vlastností na špici. Potom už není kam jít, jenom vyšší kubatura..
Naposledy upravil Mirus1 dne 15 dub 2017, 21:14, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 820
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod moto.joker » 15 dub 2017, 21:12

Asi to tak dopadne, ale ještě si to nechám chvíli rozležet v hlavě.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod Kokeš » 16 dub 2017, 07:58

Měl jsem tam Pulíky 16 x 13 9g a přešel jsem na 8,5g
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod moto.joker » 16 dub 2017, 09:07

Ahoj Kokeši,
udělal jsi mi radost. Nejsem první kdo o tom přemýšlí, takže nejsem šílenec :mrgreen:

Těch 8,5g je teda OK? Jak se to projevilo?
Jaký je rozdíl mezi 9g a 8,5g?
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod Kokeš » 16 dub 2017, 12:26

No co si budem povídat,už na nich máme nalítáno hezkých pár tisíc kiláků, (já přes 70 000) a už mám drážku ve varci.
Těch 9g se díky tý drážce trošku zpomalilo při rozjezdu,(něco jako malá díra na plynu) při 8,5g to vůbec není znát,ale oboje Pulíky mají proti normálu rychlejší rozjezd a po rozjetí stačí trochu ubrat a stále to drží stejnou rychlost Dá se s tím rozjíždět i velmi zvolna při pomalem přidání plynu.
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod moto.joker » 16 dub 2017, 17:53

Díky za info.
Teď ještě ta kardinální otázka, jak je to s maximálkou. Aktuálně při mých 90kg jedu tak 75-80 max tacho.
Jsou na tom obě sady stejně?

Já mám najeto asi 11000 a variátor už druhý (první odešel kvůli vadě válečku), takže tam žádnou hranu neočekávám.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod Kokeš » 17 dub 2017, 20:15

Je jedno co tam je,všechno jede stejně,na půl plynu 75,na plnej 80.
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod moto.joker » 17 dub 2017, 20:43

Díky za info. Tak půl plynu je super, lepší než pořád skoro plnej.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod Berry78 » 18 dub 2017, 10:52

Když sem měnil válečky tak jsem místo 10g dal 9g .. ale zlepšení moc nebylo jen to víc řvalo .. tak jsem dal 3ks 9g a 3ks 10g a připadá mi to jako ideální ... akcelerace se zlepšila ... ale neřve to tolik ... jinak jsem ještě zkoušel otevřít sání vyndáním té gumové příruby co je na airboxu ... velikost sacího otvoru se tím pádem zvětšila o 60% .. ale jelo to výrazně hůř a motor se mnohem víc hřál (chudá směs) - tak jsem to vrátil zpátky a "ladičské" pokusy tím ukončil :-)
Berry78

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 30 kvě 2016, 12:37
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD
Tuning / úpravy: Vyhrivane rukojeti Oxford, alarm na DO, výstražné blinkry, Palubní voltmetr

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod moto.joker » 18 dub 2017, 12:35

Já už jsem to tady taky psal, že tunnig Leada je dost zvrácenost.
Dr.Pulley považuji za rozumný kompromis ladění. Je to odzkoušené a funguje to. Navíc není potřeba žádný zásah do motoru a tak.
Jen jsem dlouho přemýšlel, zda se do toho pustit. Měl jsem obavy, zda nebudu jediným průkopníkem, ale je vidět že nejsem. Impulsem pro mě byla diskuze o Pulících, kde někdo psal, že je dal do Visiona a tak jsem si říkal, super, tak to můžu taky.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod brianxt » 24 kvě 2017, 19:37

Zdravím příznivce tohoto super skůtříku.

Čas od času se zde objeví dotaz,jestli jde na této Hondě nějakým způsobem zvýšit výkon nebo maximální rychlost,proto jsem se rozhodl se s vámi podělit o mé zkušenosti s tzv. úpravami na tomto skútru.

Začátek byl asi jako u každého výměna válečků za lehčí popřípadě těžší kousky,ať už o půl gramu nebo o gram.Potom přišly na řadu válečky dr. pulley které fungovaly pouze jako normální válečky při změně gramáže,ale zvýšení max rychlosti jak bylo slibované se nedostavilo.To mě však neodradilo a pokračoval jsem dál.Při zaslepení sekundárního přisávání vzduchu jsem zaznamenal pokrok.Skútřík měl najednou větší sílu,ale čím víc jsem se blížil maximální rychlosti tím víc se třepal.Na řadu tedy příšlo rozřezání výfuku uprostřed,vyklepání katalyzátoru a opětovné svaření dohromady.Po oddělání bočního krytu kapotáže,který kryje z malé části airbox,došlo k proudění vzduchu skrz gumovou hadici přímo ke vzduchovému filtru a skůtřík začal rázem jezdi 90 km/h bez předchozích vibrací.

To byla také poslední funkční úprava která se vyplatila.Jezdilo mě to ještě o něco lépe s vyrobeným výfukem svépomocí (z mírného kopce i 100 km/h)ale,to už bylo na hranici sebedestrukce :)
Nějakou dobu jsem takhle jezdil ,ale chtěl jsem stále víc.Po neúspěšných úpravách variátoru typu zbroušení nebo vybroušení drah válečků tak,aby se dostávali ve své dráze ještě výše a tím se zvýšila maximální rychlost,jsem hledal sportovní variátor.
Po zjištění že se na tento model sportovní variátor nevyrábí,jsem se rozhodl zakoupit jetý variátor malossi multivar z Hondy X8r.Po konzultaci ve scootlandu jsem zjistil že vnějším průměrem pasuje na původní místo originálu.Vodící čep jsem nechal upravit tak aby pasoval na klikovou hřídel a též jsem nechal převrtat zadní část variátoru která drží válečky v jejich drahách.Původní válečky byly samozřejmě k ničemu a tak jsem zkoušel a zkoušel až jsem dospěl k hmotnosti 11g.Zlepšila se odezva na plyn a do kopce jsem jel o 5 km/h rychleji jak u originálu.Maximální rychlost zůstala pořád stejná.

Svoje snažení nějakým způsobem posunout tento skútr dál jsem touto úpravou ukončil.
Bohužel musím říct,že do tzv. ladění variátoru atd. padlo dost peněz a nakonec bylo úspěšné jen to, co nestálo vůbec nic,takže za mě musím říct že zkoušet upravovat tento model Hondy je opravdu nesmysl,a je lepší schovat si peníze na benzín,nebo šetřit na větší skůtr.Jsem rád že skůtřík všechny moje úpravy vydržel a těšil se pevnému zdraví i po ujetých 20 000 km, kdy jsem ho prodal novému majiteli.
Vlastníkem jsem byl 6 let a za tu dobu mě nikde nenechal.

Doufám že jsem případným zájemcům o upravování tohoto skůtru alespoň trochu pomohl ,a přeji vám všem hodně šťastných kilometrů v sedle Hondy Lead scv 100.

Za případné chyby v textu se omlouvám předem.
brianxt

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 11 led 2012, 15:44
Skútr / moto: Honda Lead 100

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod lukyjab » 01 zář 2018, 14:54

Chci se zeptat. Leada jsem koupil nedavno a zacalo se mi stavat, ze jakmile nastartuji, kolo se roztoci jak o zavod a dostane se do otacek. Driv se to stalo parkrat, kdyz jsme jeli ve dvou, ale pak to zas prestalo, kdyz jsem mu dal chvili pauzu. Ted uz se mi to stava porad. Nejhorsi je, ze neustale udrzuje ty otacky, takze treba kdyz zastavim na semaforu, ma porad tendenci mi ujizdet pod zadkem, kdyz nemackam brzdy.
Nevite cim by to mohlo byt, nebo stalo se to uz nekomu z vas?
Jsem spis amater, takze jestli je to nejaka jasna vec, tak se predem omlouvam :D

Diky!
lukyjab

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 01 zář 2018, 14:47
Skútr / moto: Honda SCV 100LEAD

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod marvys » 01 zář 2018, 20:37

Odhaduju to na unavené nebo prasklé pružinky ve spojce. Ty pružinky co přitahujou spojkové čelisti. A nemáš náhodou vysoké otáčky motoru na volnoběh?
marvys

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 51
Registrován: 02 kvě 2017, 19:51
Bydliště: Rychvald
Skútr / moto: Piaggio X9 250 evolution

Re: Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Příspěvekod bado » 01 zář 2018, 20:50

Něco podobného jsem zažil. Byl to variátor (přední) ten se zasekávál a na volnoběh se dostatečně neotevřel, a řemen nemohl sjet na nejmenší průměr. Proto se zadní část variátoru točila rychleji a stačilo to na přetlačení pružin sepnutí spojky.
Nezbyde nic než to rozkuchat a zkontrolovat,vyčistit promazat. Tím spíš, když to máš nové a nevíš v jakém stavu to je.
Uživatelský avatar
bado

250+
 
Reputace: 130
Příspěvky: 323
Registrován: 22 kvě 2018, 08:43

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron