









 Tak jsem taky po servisce. Měl jsem tam nějakých 11000. Vyměněn olej, filtr myslím původní a převodovkový neměněn vůbec, řekli mi, že to nemá smysl, byl čistý.. Taky mi vyklepali ten vzduchový. Konrola brzd, vše ok.  Jen se mi nezdá ten zvuk při nízkých otáčkách, pořád jako když tam něco chrastí..Vzdáleně mě to připomíná jak když u dvoutaktu je přesycená směs v menším měřítku, tak nevím nevím.. a v poslední době se mě zdá, že do zatáček dost plave
  Tak jsem taky po servisce. Měl jsem tam nějakých 11000. Vyměněn olej, filtr myslím původní a převodovkový neměněn vůbec, řekli mi, že to nemá smysl, byl čistý.. Taky mi vyklepali ten vzduchový. Konrola brzd, vše ok.  Jen se mi nezdá ten zvuk při nízkých otáčkách, pořád jako když tam něco chrastí..Vzdáleně mě to připomíná jak když u dvoutaktu je přesycená směs v menším měřítku, tak nevím nevím.. a v poslední době se mě zdá, že do zatáček dost plave  Ten filtr na variátoru nevím, ani jsem se na ta místa ještě u nexika nedostal
  Ten filtr na variátoru nevím, ani jsem se na ta místa ještě u nexika nedostal  
 




 Takovou dálku ve sněhovém prosinci.. Jinak baterku jsem letos dával novou-origo, ta stará už měla "exitus". Nožní pedál na našlápnutí není, tak na baterce na tohohle italskýho chlapíka není třeba šetřit
 Takovou dálku ve sněhovém prosinci.. Jinak baterku jsem letos dával novou-origo, ta stará už měla "exitus". Nožní pedál na našlápnutí není, tak na baterce na tohohle italskýho chlapíka není třeba šetřit 


















Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků