Pomoc s laděním a úpravou MALAGUTI F15

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Pomoc s laděním a úpravou MALAGUTI F15

Příspěvekod Spensr » 24 črc 2016, 21:27

Zdravím všechny mám na Vás prosbu. Koupil jsem Malaguti F15 50 rok 98. Na skůtru je (co vím a zjistil jsem) laděný výfuk Leo Vince, válec 70, vzduchový filtr Pollini, automatický sytič Del Orto. Variator pry taky nevím neměl jsem rozmontováno. Jde o to že se na cestě dostanutak na max 60 km/h. Když jsem ho zkoušel ve vzduchu výkon má ale na maxu ho stahuje omezovač podle zvuku. Nevím co doladit vyzkoušet vyčistil jsem karburátor a vše okolo. Nastavil volnoběhy atd. Nejsem profík a proto bych potřeboval rady. Skůtr musí umět i 90ku podle videí a majitelů. Nevíte počem se poohlídnout? Díky
Spensr

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 24 črc 2016, 21:26

Re: Pomoc s laděním a úpravou MALAGUTI F15

Příspěvekod Mr.Voza » 26 črc 2016, 20:18

ale na maxu ho stahuje omezovač podle zvuku...

Touhle větou sis odpovděl vlastně sám. Nejspíš bude v CDI omezovač otáček. Musíš koupit odblokovaný. A pak hlavně všechno k sobě sladit, mít v pořádku variátor, spojku, válečky, vodítka řemen, správně naladěnou směs a karburátor jako komplet a musí to lítat jako kámen.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1264
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Pomoc s laděním a úpravou MALAGUTI F15

Příspěvekod TUNER » 29 črc 2016, 06:56

Pokud tomu nerozumíš,nezačínal bych zrovna hned koupí jiného CDIčka. Rovnou to svěř někomu kdo se v tom vyzná a skútr ti odladí s tím co tam máš. Vše to je o zkoušení které bez zkušeností bude několikanásobně delší než když na to mrkne někdo kdo se vyzná a hned bude vědět co a jak vyladit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 201
Příspěvky: 3749
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník