Piaggio X9 500 - stav vody v chladiči

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod Shawi » 17 čer 2010, 14:14

super jdu na to .. pak dam report ;)

22.6. edit:
takže to je čidlo v chladiči.. musím objednat origo z Itálie dodací lhůta cca měsíc :x
nemáte náhodou doma někdo jedno navíc? 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 30 zář 2013, 09:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod horrabin » 22 čer 2010, 19:58

Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod lkpdshark » 22 čer 2010, 20:15

Momentálně řeším stejný problém (jak jsem psal o pár příspěvků výš). Koukal jsem na easyparts.nl a termospínač mají za 7,73 E (pro Honda motor). Pro Evo je cena stejná. Jinak ten spínač mají skladem, takže by to tu mohlo být během pár dnů. Můžeme to kdyžtak koupit dohromady a snížit náklady na poštovný ;)

Jinak otázka je, jestli ten termo spínač z vrakoviště pro X9 500 není jiný proti verzi na X9 250.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod Shawi » 22 čer 2010, 21:48

je uplne jinej.. ja mam 2pin a je kratky a tupy a ne dlouhy a do spicky
našel jsem ho tady
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod lkpdshark » 22 čer 2010, 22:03

Já mám též 2-pinový.
Každopádně ho asi koupím z Holandska (bude tu rychle a cena není až tak strašná :) ) a ještě pár drobností. Takže pokud by si ho chtěl taky, tak dej vědět.

Edit: Kouknul jsem do SZ. Vezmu ho tedy 2krát ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod stumbauer » 22 čer 2010, 22:41

Je dobré číst i jiné diskuze :-) mám maxíka Piaggio Beverly 500 jen chvilku a jsem tudíž nováček, chtěl jsem se zeptat jestli má skútr větrák nebo ne, protože když jsem jel za dosti velkého tepla (cca 28stupnu ve stinu) u nás v Horách, Klatovy - Kašperské hory - Vimperk, tak celou dobu teplota v pohodě, ale v Kašperkách jsem chytil do kopce autobus a hned ta teplota začala stoupat, díky Vaší diskuzi už asi správně chápu, že by měl mít i ten můj maxík větrák a ten by měl sepnout co? :-)
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod Shawi » 26 čer 2010, 15:03

Tak tak měl by mít a měl by spínat..
lkpdshark píše:Já mám též 2-pinový.
Každopádně ho asi koupím z Holandska (bude tu rychle a cena není až tak strašná :) ) a ještě pár drobností. Takže pokud by si ho chtěl taky, tak dej vědět.

Edit: Kouknul jsem do SZ. Vezmu ho tedy 2krát ;)

Jak to vypadá? Mám si ho radši objednat sám? :?:
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod KYBLOS » 26 čer 2010, 18:06

stumbauer: Já sice nemám Beverly, ale myslím si, že ten větrák je tak nějak už asi u všech maxíků tj. ty ho tam musíš mít podle mě taky 8) Ono se to sepne až se to dostane do určitý teploty, na kterou je to nějak nastavený a když ne, tak snad jen proto, že je větrák rozbitý, ne že tam není :wink: Mě se spustil v totální zácpě v Praze, kde se nedalo už ani se skútrem projet a byl sem za to rád, páč sem právě v tu chvíli zjistil, že mi větrák funguje :D Nevím kde se přesně nacházela v tu chvíli teplota, ale slyšel sem větrák, tak sem byl spokojenej. 8)
Myslím, že to pod číslem 5 bude větrák :wink:
http://www.easyparts.nl/showdrawing/885 ... c_fan.html
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod Shawi » 04 črc 2010, 23:43

Takže čidlo čidluje na poslední čárce před červeným polem.
Abych se k němu dostal není třeba sundávat středový plast stačí odstrojit předek :idea:
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod nem.pe » 05 črc 2010, 19:31

je to jedna z cest ale já to myslel takhle - sundat sedlo 3 šrouby + kolík plynového tlumiče
sundat středový panel s víčkem nádrže 2 šroubky + vysunout gumovou průchodku nádrže
sundat plast před koleny 12 šroubů (hodně dobře přístupných)+ jeden šroub ve schránce
= královský prostor pro výměnu
tvoje cesta zrcátka 4 šrouby + 2 konektory
plast mezi světly 5 šroubů
světlo (teď si nejsem úplně jistej) 3 šrouby + konektor
přední maska 4 šrouby v tunelu předního kola (nic moc přístup)
6 šroubů k plastu před koleny +2šrouby na lešení(teď si zase už nejsem jistej)
= nic moc přístup z druhé strany
ale záleží na každém co je pro něj přijatelnější nebo jsi objevil ještě lepší cestu pak tedy prosím a předem děkuji o popis já jinou nenašel
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod Shawi » 05 črc 2010, 23:44

Ty šrouby na lešení jsou 4, ale musím dát pryč plexi (3+2+2).
Jenže abych sundal plast před koleny musím sundat expanzku jenže ta je uložená na držáčku přidělanýmu k tomu kolenímu plastu a bez odstrojení předku ji nejde sundat.. (teda aspoň mě se to nepovedlo)
Jinak ta výměna čidla přes předek včetně vypuštění exp. a otestování (scoot vrčel postavený na centrálu když jsem ho strojil) mě trvala cca 75minut. a to jsem tak 10minut hledal šlauch na vypuštění kapaliny 8)
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 stav vody v chladiči

Příspěvekod nem.pe » 06 črc 2010, 00:14

mě šlo plast před koleny odtáhnout tak že jsem prostrčil ruku a odšrouboval držáček expanzky
je tu už víc jak rok co jsem to dělal tak už to taky není úplně živé
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Předchozí

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron