Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod sraldo rýny » 31 kvě 2020, 13:41

Stejně je to prasárna od EU. Už jsem někde viděl, že zas budou dělat větší motory, protože dle jiné specifikace měření ty malé udušené motory nemají nejlepší výsledky. Ale to se bavíme o autech. A skůtr ke skupině B do 125ccm se umožnil v EU přece právě kvůli ucpanosti měst, potažmo půl hodiny jedoucí skůtr vyprodukuje mnohem míň splodin jak hodinu stojící auto. Nehledě na malé motory s menšíma emisema, takže na nich se škrtit nemuselo.
A v konečném důsledku se stavájí dražší pro koncového zákazníka.
sraldo rýny

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 04 čer 2018, 14:59
Bydliště: Ivančice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350
Tuning / úpravy: vysoké plexi Faco

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod icask2 » 01 čer 2020, 07:51

Cele EU obmedzovanie motorov je scestne. Na skusobnej stolici je vsetko ekologicke a v realite litrovy motor zerie jak 20 rocny 2,5 liter. Vydrz ma 200 tisic km. Mne to pripada skor ako podpora vyrobcov aby sa vsetko stale kazilo a stale sa kupovali viac a viac. Toto uz nema s ekologiou nic spolocne.
Chce to preriedit rady ekologov a ekonomov. Potom technici zacnu projektovat kvalitne stroje co vela vydrzia. Ono vykon klesa nie tym, ze to norma kaze, ale do vyfukovej cesty sa kladu dalsie kprekazky. Egr ventil, katalizator, fap a co ja viem co tam je. Kazdy kustik uberie na vykone.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 54
Příspěvky: 508
Registrován: 14 črc 2018, 08:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod icask2 » 01 čer 2020, 07:53

Cele EU obmedzovanie motorov je scestne. Na skusobnej stolici je vsetko ekologicke a v realite litrovy motor zerie jak 20 rocny 2,5 liter. Vydrz ma 200 tisic km. Mne to pripada skor ako podpora vyrobcov aby sa vsetko stale kazilo a stale sa kupovali viac a viac. Toto uz nema s ekologiou nic spolocne.
Chce to preriedit rady ekologov a ekonomov. Potom technici zacnu projektovat kvalitne stroje co vela vydrzia. Ono vykon klesa nie tym, ze to norma kaze, ale do vyfukovej cesty sa kladu dalsie kprekazky. Egr ventil, katalizator, fap a co ja viem co tam je. Kazdy kustik uberie na vykone.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 54
Příspěvky: 508
Registrován: 14 črc 2018, 08:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lexa » 08 čer 2020, 18:07

krtecek píše:Jak jsem na předchozí stránce řešil ten domnělý problém se saharou, tak už vím, že mi sahara funguje jak má 8)
V pátek odpoledne jsem projížděl úplně ucpaným Hradcem Králové a sledoval, jak mi ručička teploty postupně stoupá nahoru. Když už téměř dosahovala první červené čárky, tak se začal ozývat do té doby neznámý hluk (a byl jasně slyšet i přes přilbu) a z výdechů od chladiče začal foukat horký vzduch. Po chvilce se ventilátor zase vypnul a po vymotání se z HK se teplota dále držela v přesném středu ukazatele.
Jinak jsem zjistil, že 150 km/h na tachometru odpovídá 135 km/h podle GPS. Touhle rychlostí se dalo jet delší dobu a ještě jsem měl malou rezervu na případné zrychlení.


Ventilátor standartně spíná až při 107°C.
Uživatelský avatar
Lexa

0+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 08 čer 2020, 17:13
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Lexa » 29 čer 2020, 23:38

Je potřeba ještě vyměnit palivový filtr v nádrži. Samotné hadčky většinou nestačí. Takhle vypadal rozlousknutý filtr - bahno.


krtecek píše:Včera jsem se dostal k vyndání palivového čerpadla a zjištění stavu. I na mé beverly r.v.2007 ty svorky chyběly a hadičkou šlo otáčet.
Svorky jsem doplnil na obě strany a zas to celé složil. Nějakou změnu startování nepozoruju a i kontrolka motoru po nastartování zhasíná stejně dlouho (cca 2 sekundy).
Snad jediné co se změnilo je zvuk čerpadla po otočení klíčkem. Předtím vydávalo docela pištivý a ne moc příjemný zvuk a teď je to daleko lepší. Ale to mohlo souviset jen s tím, že jsem komplet čerpadlo vyndal a vytekl z něj všechen benzín a tím se mohlo pročistit.
Jinak že by mohlo nasát nějakou nečistotu a tím ucpat vstřik se mi nezdá - zespoda čerpadla je dost velký a hodně jemný filtr.
Ještě jsem z toho anglického návodu pochopil následující:
Kdo má ty dvě části čerpadla spojené tou průhlednou hadičkou jako je na obrázku, tak by ji měl vyměnit. Tahle průhledná časem degraduje a popraská bez ohledu na ty přidané svorky. Já už tam naštěstí měl černou neprůhlednou a ta má být OK.

Jinak celá ta procedura byla cca na půl hodiny a stačí na ni minimum nářadí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Lexa

0+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 08 čer 2020, 17:13
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Předchozí

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků