Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 12 bře 2019, 20:59

Je to úplně normální stav. Vše je v pořádku.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 18 bře 2019, 17:57

Dílo je hotové, teď už jen splnit pro nastávající roky obligátní "hlavně kolama dolů!" :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 18 bře 2019, 18:42

Ty kráso, to je machr :!: :!: :!:
Ten lak je naprosto dokonalej, nové pneu vypadá jako by bylo originál :D . Nevisí na řídítkách cedulka New SW-T400 2019+ ?????
Klobouk dolu nad tvojí šikovností, dej si pozor nové pneu, které prvních pár km klouže.
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Mirus1 » 18 bře 2019, 18:47

Crhy,nechystáš se náhodou na výměnu,vypadá to jako nachystané na prodej, je to nějaké podezřelé :D ....Jinak,supr práce,tím pádem palec hore...
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 820
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 20 bře 2019, 12:19

Děkuji mnohokrát chlapi, vážím si vašich kladných ohlasů.
Mám tu pár tipů, jak zdokonalit vaše - naše "ojetiny" :D

Za 1. doporučuji všem vyměnit tyto slaboučké 2 "O" kroužky (1mm - síla) po letech se úplně při doteku rozpadli. Jsou tam kvůli ložisku v deklu.(originální díl Honda - Partsdepot - na fotce jsou ješte staré)
IMG_20190308_114153917_HDR-1008x756.jpg


Za2.doporučuji všem vyndat centrální stojan, vyčistit a popřípadě nastříkat, ale hlavně pořádně namazat pouzdra, nejlépe grafitem, nebo já používám Bell ray assembly lube. Stavět na hlavní jde potom snadněji a hlavně si to na nerovnostech nepovrzává! Což je fajn.
IMG_20190309_163606922-1008x756.jpg


No a za 3. Vyřešit uchycení deklu baterie v úložňáku, kdy se dekl na jednom šroubku nehezky odchlípává. (při položení se vyrval úchyt i s deklem. Pokud na rámu uchycení kastlíku baterie obrátíte oba šrouby a z jedné strany provrtáte kryt a z druhé použijete plíšek k uchycení, máte vyhráno.
IMG_20190310_161528725-1008x756.jpg

IMG_20190316_160435985-1008x756.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod JardaB » 20 bře 2019, 13:43

RADEK_SL píše:Ty kráso, to je machr :!: :!: :!:
Ten lak je naprosto dokonalej, nové pneu vypadá jako by bylo originál :D . Nevisí na řídítkách cedulka New SW-T400 2019+ ?????
Klobouk dolu nad tvojí šikovností, dej si pozor nové pneu, které prvních pár km klouže.

==========================
Je zajímavé, že zrovna Matador u svých skútr gum uvádí, že není potřeba u nové gumy ojíždět nějakou počáteční klouzavost.

Viz první strana katalogu https://www.mitas-tyres.com/underwood/d ... -czech.pdf
JardaB
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1673
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod mirsil » 20 bře 2019, 13:53

Také jsem nic podobného ještě neslyšel, ale ve výsledku stejně každý jezdí první desítky km opatrněji, protože jízda na nových "kulatých" gumách je úplně o něčem jiném, než si člověk zvykne, jak padají do zatáček.
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1828
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 20 bře 2019, 14:05

Většinou se uvádí, že by se na nových gumách nemělo jezdit pár km ostře, neboť jsou většinou napuštěné (naimpregnované - silikon) pro skladování. Všeobecně řečeno prostě hrozí vyšší riziko pádu (uvádí se 100km).
Když jsem 2x kupoval funglovku, tak mi toto bylo řečeno i prodávajícím...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod sollik » 20 bře 2019, 15:29

Souhlasím. Když jsme s mechanikem tlačili skutr z dodávky do garáže lepil se jemný štěrk na přední gumu. Také jsem byl varován před prvními pár km (100 km) než se sjede ta silikonová vrstva.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod JardaB » 20 bře 2019, 16:32

Ano historicky se vždy říkalo že prvních 100-200 km na nové gumě opatrně brzdit a klopit. Asi to dnes Mitas dělá jinak a lépe :-) Vývoj jde stále dopředu a ve svém materiálu určitě nelžou ... citace: Technologie okamžité přilnavosti. S touto technologií je maximální přilnavosti dosaženo již od prvního kilometru jízdy. .....

Je možné, že na dotaz do Mitasu by dali podrobnější a vědečtější vysvětlení.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1673
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod icask2 » 21 bře 2019, 07:47

Oni nejlamu. Je to od prveko kilometru co sa pohnes zo strojom. Nie od prveho kilometru novej gumy. Najprv ju treba zabehnut a potom maju pravdu. Tomuto sa hovory nadsazka - povolena nepravda v reklame.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod JardaB » 21 bře 2019, 07:55

Možná je to tak ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1673
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod zbyňák » 21 bře 2019, 17:41

já si myslím, že icask2 udeřil hřebík na hlavičku; nemá to nic společného s funglovkou, ale platí to pro každou jednotlivou jízdu; určitě bych novou pneu prvních 100-200 km nezkoušel nadoraz
Silverwing 600 - 120000 (80000). Spotřeba 4,57l.
Uživatelský avatar
zbyňák

250+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 464
Registrován: 09 kvě 2008, 11:26
Bydliště: Praha 5 - Slivenec, +420 777 237 439
Skútr / moto: Silverwing 600

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 22 bře 2019, 02:23

Včera dorazil nový origo řemen s partsdepot. Šířka nového řemenu cca 26,45 (rozdíl naměřen na délce řemen cca +- 0,03 mm) měřeno kalibrovaným měřidlem s platnou kalibrací. Přišly i vodítka a válečky. A příští týden velký servis. K tomu ještě zadní guma Bridgestone a výměna svíček. Olej má cca 3500 km tak asi ještě počkám cca 2000 km a pak vyměním sám. Svíčky kouknu zda mám klíč asi budou dost utopené. Děkuji jinak Víťovy za konzultaci ohledně dílů. Olej bude Motul požadované specifikace a zkusím olejový filtr 204 RC. Zajímá mne i stav starých dílů, míra opotřebení atd.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 22 bře 2019, 09:35

Svíčky jsou utopené, nicméně jejich výměna je snadná...(rozhodně snadnější než u clia 1.2 :D) Dal jsem iridiovky. Šlape to dobře.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků