Yuki Rally 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Yuki Rally 125

Příspěvekod jouda1 » 02 črc 2013, 21:49

ahoj kluci mam yuki rally 125 r.v2005 najeto 12000km nyni motor komplet po g.o od kliky loziska valec pist at.novy remen valecky a jede po rovine max 70 z kopce 80 do kopecka to jede jako snek to pada rychlost i na 30.cim to muze byt ze je to takovej lenochod?nemuze to byt naky zavreny?mam v t.p 3.5kw diky za rady od toho kdo tento skutr zna
miluju silny stroje,proto miluju svoji babettu
jouda1

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 25 črc 2010, 10:31
Bydliště: telc
Skútr / moto: atlantic 500,silver 600, beverly 500,gilera gp 800
Tuning / úpravy: cervene pruziny ve spojce,valecky 24g

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod PBM2 » 02 črc 2013, 22:22

Jestli je to tenhle http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... -3091.html , tak je to 5,3 kW. Takže mě trochu zaráží to v TP 3,5 kW. Jak to píšou: "Část majitelů rozhodně uspokojí, ale nenadchne. Je to nenáročný a spolehlivý dopravní prostředek, k dennímu použití. Svých chyb si je vědom a pokouší se je smazat nízkou cenou a nízkými provozními náklady." Ale 12.000 km je na "čínu" slušné, když vezmu v potaz názory některých zde na fóru, že když to najede 10.000, je to spíše zázrak. Ta maximálka asi o moc nestoupne, jen ten kopec jaksi nesedí. nepíšeš, jak ti to jelo před GO, myslím jak maximálku, tak do toho kopce. Jestli jsi za těch 7 let nedělal nic s variátorem, spojkou, kontrastní pružinou, koukni se na to. Určitě tu budou jiní, kteří s tím mají víc zkušeností. Ale třeba kontrastka by mohla být vyměklá, válečky jsi měnil, a jak spojka? V pohodě? 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod jackm » 02 črc 2013, 22:31

Variátor - vyladit válečky.
Nejlíp dát tam origo a neštvat se s tím, jinak koupit sadu válečků různých gramáží a ladit dokud nebude ok a kontrastní pružina nesmí být vysláblá a válečky nesmí být sjeté (musí být bez plošek).
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod PBM2 » 02 črc 2013, 22:35

Válečky, jak píše, by měl mít, spolu s řemenem, vyměněné. Teď jen, jak těžké zvolil, v jakém stavu má celkově celé převodové ústrojí.
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod jackm » 02 črc 2013, 22:45

A jo, tak potom jestli jsi neměnil kontrastní pružinu, tak první vyměň tu, po 12 000 km bude nejspíš vyměklá.
Potom začni ladit hmotnost válečků.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod PBM2 » 02 črc 2013, 22:52

Možná jsem něco přehlédl... Ale nepsal, že udělal GO motoru? Tak nějak mi přijde, že by to asi chtělo i trochu zajet, malinko "piánko" a ne hned to honit 70+/-. Těch 12.000 bylo na původním motoru, teď má vyměněné, co šlo., takže by to chtělo asi trochu času, aby si to sedlo a zajelo. A ta kontrastka určitě, pokud nebyla měněna, po tolika letech a km, bude už zralá na vyhození. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod jackm » 02 črc 2013, 22:58

No zajíždět to chce, ale zase, že by to bylo tím, to se mi nezdá, 30 mi jezdí do kopce moje padesátka. :D
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod jouda1 » 03 črc 2013, 20:41

kluci ja to tak koupil, faktury jsou mesic stary, remen a valecky novy, motor je nejspis komplet po g.o ,dle majitele najeto 200km ja 200km, tak si myslim ze to bude taky trosku tim, ze je vse natesno ale i tak max 70 po rovine, to mi prijde malo, kazdopadne se chystam na kontrastku a pruzinky do spojky, ale i tak mi prijde ze to neni zadna slava, ted otazka jestli to neni nejaky od nova zavreny, mela to zenska a urco toto neresila
miluju silny stroje,proto miluju svoji babettu
jouda1

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 25 črc 2010, 10:31
Bydliště: telc
Skútr / moto: atlantic 500,silver 600, beverly 500,gilera gp 800
Tuning / úpravy: cervene pruziny ve spojce,valecky 24g

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod tatík » 04 črc 2013, 10:52

vím,že tohle asi nebudeš chtít slyšet,ale vidím,že Yuki i ve 125 ccm verzi naplňuje do písmena pověst skůtru nekvalitního,línýho,problémovýho,který svému majiteli přidělává akorát starosti aniž by se na něm pro samé poruchy v podstatě kdy pořádně svezl.Já osobně jsem z podobných Yuki vyléčen a moje jediná rada(ať se na mě majitelé těchto strojů nezlobí)je:Zbavit se toho,jakýkoliv generálky,opravy a ladění jsou akorát vyhozený peníze,ztracený čas a hlavně pořád nejezdíš a zřejmě ani nikdy pořádně nebudeš.Mám tuto zkušenost za sebou,vím o čem mluvím a přiznávám,že bych to ještě před takovými dvěma roky nepsal.Nechci tím nikoho urazit,ani kritizovat volbu skůtru,každý pro ten kup má a měl jistě svoje důvody.Když dnes sečtu částku za kterou jsem tehdy čínu koupil,kolik jsem do ní za různé opravy nacpal včetně převozů do servisu,kolik jsem na jejím prodeji prodělal a za kolik jsem později kupoval čtyři roky starou ojetou Hondu,mohl jsem mít za ty peníze novou včetně všech doplňků.A dnes teprve vidím,co to je mít doma spolehlivý a kvalitní skůtr,který holka vytáhne někdy třikrát za den a jindy třeba po třech týdnech a on naskočí,jede,funguje,nežere a nezlobí.Neber si to osobně,ale tuhle drahou zkušenost udělalo už spousta lidí,ne každý to však přizná.Prostě mě nadzvedne,když někdo napíše,že mu čínská Yukina 125tka jede 70,do kopce 30 a má to po 12tisíci km po generálce motoru.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod jouda1 » 04 črc 2013, 21:04

jo chlape nejspis na tvym tvrzeni neco bude mam uz ctvrtou yuki je teda pravda ze zadny vetsi problemy nikdy nebyly ale zpracovani je katastofa a ty vykony u kazde z nich nic moc ja dal pryc whipa 50 4t po potuneni a utopeni 2500kc zadna odezva a ted to vidim i tady i kdyz tu kontrastku by to sneslo ale nic vic do toho cpat nebudu bo mas pravdu jsou to vyhozeny penize akorat jsem od toho cekal trosicku vic
miluju silny stroje,proto miluju svoji babettu
jouda1

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 25 črc 2010, 10:31
Bydliště: telc
Skútr / moto: atlantic 500,silver 600, beverly 500,gilera gp 800
Tuning / úpravy: cervene pruziny ve spojce,valecky 24g

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod tatík » 05 črc 2013, 07:35

to asi každej :mrgreen: Když jsem se byl v Yuki ptát na možnost odprodeje ojetý padesátky v jejich salonu,kde jsem to původně kupoval,s tím,že budu kupovat 125tku,nabídli mi typ Fairy za asi 25000 kč.Všechno stejný jako padesátka akorát větší válec.Když jsem si představil ty samý problémy co byly s padinou s díky jsem to odmítl.Přesto,že jsem od toho taky nečekal zázraky a nějaký ty horší plasty bych jim za ty peníze klidně odpustil,tohle zklamalo hlavně v tom zásadním a to,že to prostě nedokázalo ujet 500-600 km bez nějaký závady,pro kterou bych to nemusel naložit do auta a odvízt do servisu.Sám si snad dokážu i ledacos opravit,ale potom na tom jezdila dcera a to už se fakt nedalo :( Ob jednu její cestu jsem měl poplach s výjezdem,protože jí zase někde chcípnul :evil: ,nenastartoval :evil: a nebo něco upadlo. :evil: :evil: A čím to mělo víc najeto(6500 km :roll: ),tím to bylo horší.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod MilosVee » 05 črc 2013, 09:10

Pod to, co tatík píše bych se podepsal.Sám jsem čínskou 50ku měl, a byl jsem po roce rád, že jsem se jí zbavil.Sice za poloviční peníze, ale zaplaťpánbůh zbavil!!!
Ty závady byly neúnosný a v servise se přede mnou pomalu schovávali jak mě viděli, že už se zase něco pos.ralo!
Velice nespolehlivý stroj, což vadí celkem dost, když na tom jezdíte do práce, a každou chvíli příjdete pozdě.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod Alda1965 » 20 črc 2013, 21:44

Po přečtení celého tohoto příspěvku mi to nedá abych se to této debaty zapojil. Když pominu to že tady někdo napíše že Yuki už nikdy nechce protože ji měl ale zklamala ho a tak tím pádem jsou všechny skůtry Yuki nespolehlivé. Ano stane se že prostě nějakej výrobek se nepovede a u čínských je to pravda častěji ale i třeba značkový skůtr může být problémový a taky se to stává. Ale proč toto píšu. Nedovolil bych si tady cokoli psát o Yuki kdybych s ní neměl zkušenost a můžu říct že zkušenosti mám a celkem dost. První Yuki sice nebyl skůtr ale motorka 125 TR kterou mám pátým rokem najeto sice jen 5000 km ale nikdy sebemesší problém. Druhý stroj Yuki Matrix 50 4T stáří 4 roky najet 4500 km a za celou dobu jen to že asi po 2500 km si občas střelí do výfuku, spíš na tom je smutné to že jejich servisák mi řekl že na tom nic neshledal tedy na tom jak to odstranit že ventily jsou seřízeny a bohatost směsi stažená na minimum a nějaký elektromagnetický šoupě se prý taky nezadrhává. Můj názor je ten že jsem toto chtěl odstranit v době záruky a věřím tomu že kdybych to tam odvezl nyní tak by to za peníze odstranit šlo. Jo a taky mi v tomto skůtru odešla po čtyřech letech baterka ale to si přičítám spíš sobě jelikož skutr stál vždy přes zimu (od října do března) v nevytápěné garáži aniž bych z něho baterku vyndal nebo to sem tam nastartoval. No a protože od letoška se dá jezdit na 125 tak sem ani chvilku neváhal a koupil si Yuki Fairy na které jsem najel zatím jen 1600 km a jsem s ním naprosto spokojen. Perfektně frčí do kopce po rovince 95 jede taky (je nějakým způsobem otevřený) a osumdesátkou jako cestovní rychlostí mohu frčet stále. Samozřejmě že jsem shledal i jeden nedostatek a to sice že žárovka H3 která je na tlumená světla a po třech hodinách se objímka zapekla do plastového sedla na kterém žárovka sedí. Okamžitě sem ji odpojil a konektor sem přepojil do spodní klasické žárovky H4 která měla zapojeno pouze vlákno na dálková světka a problém který by nastal po prasknutí žárovky byl vyřešen. Samozřejmě že plasty které se musí odstranit aby se dala žárovka vyměnit dají dost velkou práci potom zase napasovat přesně k sobě ale místo té čínské žárovky H4 jsem tam dal Philips tak tam snad vydrží a nebude se muset tak často pracně vyměňovat. Takže jsem měl asi třikrát za sebou štěstí že sem vždy koupil Yuki který se povedl?
Uživatelský avatar
Alda1965

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 120
Registrován: 05 kvě 2012, 05:34
Bydliště: Křesetice okres Kutná Hora
Skútr / moto: Yuki Matrix, Yuki Fairy 125, TGB Tapo a Bullet 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Yuki Rally 125

Příspěvekod ELESO » 08 dub 2014, 18:59

Zdravim.Ten skůtr, o kterým se tu píše mám teď já, a lítá jak dábel, přítelkyně na něm jezdí do práce a je spokojená, občas s ní peláší i devadesát, když je dobrý tlak. Ono to chtělo seřídit karbec. Jinak skůtr šlape bez investic a bez vrtání se v něm. Jediný co nemůžu doladit je to, že motor nepřekročí pět tisíc otáček v tahu a ani z kopce. Slabej nebude protože těch pět drží i ve dvou do kopce, jak kdyby měl omezovač.
ELESO

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 21 srp 2013, 11:20
Skútr / moto: Yuki rally 125
Tuning / úpravy: Na zabití stačí i kolo:-)


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků