Maxon Forcer 50 - otevření skútru

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Maxon Forcer 50 - otevření skútru

Příspěvekod onderonder » 13 bře 2011, 11:19

zdravím hele vůbec se ve skútrech nevyznám mám MAXON FORCER CPI 50 je to nový a je to strasně líný a nevím po kolika kilometrech je vhodné ho otevřít aby se tam třeba něco nevys..lo,pokud s tím máte nějaké zkušenosti poradte prosím...:-)dík..
onderonder

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 13 bře 2011, 10:51

Re: Maxon Forcer 50 - otevření skútru

Příspěvekod keto » 13 bře 2011, 11:22

Doporučuji najet alespoň 500km v původním stavu,to je u čín většinou první garančka a pak to otevřít. :lol:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1137
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Maxon Forcer 50 - otevření skútru

Příspěvekod onderonder » 13 bře 2011, 11:27

a budeš vědět kolik to po otevření asi tak cca pojede??
onderonder

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 13 bře 2011, 10:51

Re: Maxon Forcer 50 - otevření skútru

Příspěvekod citereh » 13 bře 2011, 11:31

Ahoj, záleží na tom, jaké má restrikce a co všechno se na tom udělá - jiný variator,válečky, kontrastka - po těchto základních úpravách by měl dát těch 65 km/ hod po rovině, těch 500 km by měl být asi tak základ na zajetí, než si to všechno sedne a dolícuje, pak se vymění olej a může se začít zkoušet
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Maxon Forcer 50 - otevření skútru

Příspěvekod _Tom_ » 13 bře 2011, 11:40

první garančku u hondy jsem měl po 1000km tj, 3 dnech :D
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Maxon Forcer 50 - otevření skútru

Příspěvekod žape » 15 bře 2011, 18:37

Postupoval jsem takto : do 500 km nic=1. garance. Čekal jsem co se pokadí a nic nebylo. takže cca v 600 km-
zaslepit přisávání výf.plynů do sání
odpojit omezovač rychlosti
vyměnit trysku 62-78
přesadit jehlu
trochu otevřít vstup do filtru = toto je operace,která vyžaduje zkoušení té pravé tryske oproti velikosti otvoru ve filtru,strávil jsem s tim celé odpoledne-jede nejede,zrychluje nezrychluje. Obecní radar a čáry start stop jsou svědky. Podotýkám,jak už jsem tady někde psal,tyto úpravy jsem nedělal proto,abych ho furt drtil co půjde,ale na to,když je potřeba někde zatáhnout,krátkodebě,a zas klídek. Mám ho jako dělníka na cest do a z roboty 15+15 km. Tak musí něco vydržet. A jezdí jen skrz Prahu. Hlavně se zlepšily rozjezdy,maximálku tachometrovou při ladění udělal na rovině v obou směrech půl cenťáku za 80kou. Na radaru 74.
Od té doby jsem to nezkoušel. Mám najeto 3500km jen po Phe,za slunka,v dešti,sněhu,soli,do mínus 5 stupňů jezdim. (taky podle toho vypadá). Vzhled je hnus,popraskané plasty od minipádů,ale o techniku se starám. Musí na něj být spolehnutí.Jediné co nejde a vlastně se pokazilo,je nedávno vykalený náhon tacháku. Ale to nepotřebuju. Podotýkám,že na garanci jsem byl jen jednou,vrtám se v něm sám. A hlavně,když jsem ho přivezl jako funglovku domu,skoro vše jsem rozebral,karbec....,dráty řádně pospojoval a uchytil,vše namazal co bylo třeba,poskládal, seřídil,a hlavně poutahoval.
žape

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 05 srp 2010, 13:24
Bydliště: středočesko
Skútr / moto: Maxon forcer 50,kawa chopper
Tuning / úpravy: Drobnosti na zvýšení výkonu a spolehlivosti. Jezdim v létě-zimě. Kufr Givi.


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků