Derbi Atlantis - výfuk a ladění

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Dj RE5PECT » 03 čer 2007, 00:28

nebo druha moznost-chlastal si ty,kdyz si to menil :D :D
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod kure.11 » 03 čer 2007, 00:41

dj respect: nebo treti moznost- ze jsi chlastal ty :D
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod pindischan » 03 čer 2007, 18:31

Zdravim, dneska jsem přišel na další nedostatek...
Kromě líných rozjezdů, to nechce jet ani do větších kopců...

Takže tvrdší spojkový pružinky na rozjezd a lehčí válečky na kopce?

Pindischan
pindischan
Uživatelský avatar
pindischan

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Derbi Red Bullet - laděný výfuk Yasuni Z, válečky 5,0g, žluté spojkové pružinky Malossi...

Příspěvekod Dj RE5PECT » 03 čer 2007, 22:26

do kopce lehci valecky,jestli to zpomaluje do kopce a nechce se mu
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 04 čer 2007, 14:02

Tak to je trochu složitější. Zaprvý to chce silnější kontrastku, páč origoš fakt moc nejni silná. Stačí o málo. Např. já tam mám bílou kontrastku od Malossi, kterou sem měl balení s variátorem Malossi multivar 2000 a ta by proti origošce měla bejt myslim o 40% tvrdší, ale myslim si, že de koupit i samostatně v ST shopu. Takže ne jedině s varcem Malossi multivar 2000. Nejsem si tím ale jistej. :) Nicméně ten varec taky přidá - na síle při zrychlení. Spojkový pružinky to chce určo silnější a já osobně bych ti doporučil žlutý, taky od Malossi. Jedinej, kdo je tu neměl v sadě nejtvrdší, je Dj RE5PECT. Jinak u všech včetně mě sou prostě nejtvrdší. Mluvím o sadě, která je po třech pružinkách a to černý, bílý a žlutý. Válečky bych u scoota co máš, lehčí nedával. Zkoušel sem to u svýho scoota a pak sem to otestoval a zjistil, že u tohodle motoru to prostě k ničemu lepšímu nevede. Jo a ještě bych ti doporučil kevl. řemen, teda v případě, že ho už nemáš. Je to opravdu rozdíl proti origoši a to hlavně na rozjezd, zrychlení apod. Já sem nejvíc spokojenej s řemenem Malossi - kevlar samo. No nic jinýho mě už nenapadá B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod pindischan » 05 čer 2007, 06:53

Zdravim,
takže včerá jsem tam vrazil 5g a je to docela slušný. V kopcích mírně zrychluje, rozjezdy úplně od spodu se také zlepšily, zkusím ještě pružinky...
Ale mám nějaký tušení, že trošku víc jak 5g by bylo optimální.
pindischan
Uživatelský avatar
pindischan

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Derbi Red Bullet - laděný výfuk Yasuni Z, válečky 5,0g, žluté spojkové pružinky Malossi...

Příspěvekod pindischan » 05 čer 2007, 06:56

Ještě jsem zapomněl.
Orifinál válečky mého skútru mají hmotnost 6,511g (měřeno v Lekárně) :-)
Trošku na mě divně koukali, ale by na mě hodní...
pindischan
Uživatelský avatar
pindischan

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Derbi Red Bullet - laděný výfuk Yasuni Z, válečky 5,0g, žluté spojkové pružinky Malossi...

Příspěvekod KYBLOS » 05 čer 2007, 19:00

pindischan: Nějak nemůžu pochopit, jak ti to může jet. Já kdyš sem zkusil 5g válečky, tak mi to jenom víc řvalo, ale záběr při rozjezdu byl o dost horší a max. rychlost šla rapidně dolu. No a to máš prakticky stejnej scoot. B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Luboš Voral » 05 čer 2007, 20:29

Čau Kyblosi.Myslíš že když bych taky dal těžší válečky tak by to mohlo být lepší než origoše válečky?
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Příspěvekod KYBLOS » 05 čer 2007, 20:35

To neposoudim. Já nemám to co ty. Myslim tvojí značku scoota. Ale ani na mým při 50ccm nepomohli lehčí válečky a jestli jo, tak jedině 6,3g a těžší taky nepomohli. :rolleyes:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Luboš Voral » 05 čer 2007, 20:59

já zkoušel lehčí a málem jsem se nerozjel,uvidíme se v Praze!!!!!!!!!!
Naposledy upravil Luboš Voral dne 05 čer 2007, 21:00, celkově upraveno 1
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Příspěvekod KYBLOS » 05 čer 2007, 21:09

Jo a to je právě to co porád poudám. Víc mi to křičelo s válečkama 5g, ale určo to líp nezrychlovalo, síla byla prostě slabší a max. rychlost byla najednou místo 80km/hod. 60km/hod. B) Jasný, uvidíme se.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 čer 2007, 21:10, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Luboš Voral » 05 čer 2007, 21:23

Moc se těším.V pátek jedu k Jardovi do Slavonic a v sobotu s nima do Prahy
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků