Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod wictor » 17 úno 2010, 21:58

jeremy-II: pozdě ale přece ti gratuluju k tomuhle krasavci :wink:
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 27
Příspěvky: 3746
Registrován: 16 črc 2009, 20:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 21 úno 2010, 22:26

děkuji za gratulaci i když pozdní, ale každej pozitivní ohlas mě těší. :wink: už chcu jaro!!!!!!
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 20:01, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 22:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 12honzade » 25 úno 2010, 18:41

Tak Vas tady vsechny zdravim, minulej rok jsem si asi v unoru koupil taky piaggio X8 125ccm, r.v. 2004 najeto cca 7500km.
Za leto jsem najel priblizne 4000km, bez jedineho problemu. /jen jednou mi nejak asi prasknul filt - olejovej, ale stihnul jsem dojet do servisu/ Je pravda, ze jsem hned po zakoupeni, nechal vymenit variator seriovy za malossi nevim presne jakej, uz je to rok :-) maximalka zustala stejna, spotreba vyskocila na 3,5l/100 z 3,00l/100, ale rozjezdy se opravdu nedaj srovnavat. Letos tam prijde jeste novej vzduchovej filtrik malossi, pak mam kufr GIVI asi 38 litru.
Presto, ze se jedna jen o 125ccm, rekl bych, ze se vyrovna vetsine 250kám /samozrejme ne vsem a ve vsem/.
Co se rychlosti tyce, take spokojenost, do kopce i ve dvou 90-100 kh/h, coz je bomba, neprekazim autum a po rovine tech cca 120km/h. Tim pádem je vyresena riskantni jizda ve vetsich rychlostech :-) neni nad to, se po krasnem vyletiku vratit zdravy domu :-) Ohledne pohodlnosti si take nemuzu stezovat, vyletiky kolem 300km za den nejsou opravdu problémem, nefouka, ideální je ulozny prostor, ktery je opravdu velky.
No a vyhody v ucpanem meste asi nikomu vykladat tady na foru nemusim, snad jen to, ze X8 vypada velce a neohrabane, ale skutecnost je zcela opacna, dokonce se mi ridi prijemneji ve mesta nez manzelky SYM 50 eurojet :-)

Ke skutriku bych mel asi jen 2 vytky:
1. neni nozni startovaci paka, takze, kdyz mi dodelavala baterie, nemohl jsem rano fichtla nahodit a musel jsem jet autem :-( , kez by ho slo jen nakopnout nohou.
2. osvetleni zavazadlovyho prostoru nezhasne po chvili samo, takze do rana mi nejednou baterku vystavilo a nasledovala situace jako u bodu jedna :-) s tim rozdilem, ze neni nic jednoduzsiho, nez zarovku vyndat :-)

V nové sezone preji vsem spousty kilometru ujetych stastne a ve zdravi a tesim se, az na nejakeho krasavce X8 narazim :-)
12honzade

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2010, 18:18
Skútr / moto: bejvalo: piaggio X8 125
Tuning / úpravy: variator malossi, NGK, filtr malossi, GIVI 38l

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod kryspin » 26 úno 2010, 20:54

Pod sedlem je koncák, holt se musí zavírat.
Ja mam akorát problem s výškou sedla, oproti většině skůtrů je výš , na mně až dost mam jen 170, s těma 120 km/h to teda nevím, u 125 ccm píšou max 105 a u mně to tak nějak odpovídá. Jinak souhlas i do města paráda i když se tváří jako velkej stroj.
Uživatelský avatar
kryspin

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio X8

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 12honzade » 26 úno 2010, 22:54

ja vim, mam to v maly garazi a nekdy sedadlo nezaklapnu /blbe tam dosahnu/ a koncak nesepne :-) malo mista a moje blbost se doplnuji :-)
Jak jsem psal, s tou maximalkou u me je to tak, mozna tim variatorem, mozna trosku zkresli tacho, mozna zrovna foukal vitr zezadu, nevim... neni to rychlost podle GPS, ale podle tachometru, o kolik zkresluje, netusim. Je ale pravda, ze na 120 km/h mi to ukazovalo i kdyz jsem tam mel ten puvodni origo variator a souhlasim s tim, co pises, ze max v technicaku je asi 108 nebo tak nejak, pokud o 10 procet zkresluj tacho, tak jsme tam, kdyz se rucicka skrabe na 120 :-)

Ja jsem trosku vetsi nez ty, ale je pravda, ze taky nekdy balancuju na spickach :-) kdybys to nenapsal, netrklo by me to, ale clovek si na to zvykne, zase je prijemnej prehled pres auta ve meste :-)

Jeste jsem byl zkraje zarazenej trosku vahou skutru, ktera je nekde nevim presne, kolem 150kg, coz je fakt dost, ale 4 ventilky ve valci si i v tej 125 poradej vcelku bravurne. Sice uz jsem pokukoval po nejake 400-500ce, ale pak jsem si uvedomil, ze jezdim nejvic ve meste plus par kilaku a mimo a ze se mam vcelku rad a zase jsem vychladnul... Ale az doslouzi, nechci to privolavat, tak to bude zase maxiskutrik a opravdu silnejsi...

pres muj prvotni odpor ke skutrum, se jim musim omluvit, jsem navzdy poznamenan a nechci jinak :-)
12honzade

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2010, 18:18
Skútr / moto: bejvalo: piaggio X8 125
Tuning / úpravy: variator malossi, NGK, filtr malossi, GIVI 38l

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 06 bře 2010, 16:10

12honzade : s tím tvím prvotním odporem ke skutrum musím souhlasit, ale jakmile sm na něho sedl tak to byla jasná věc že zůstane doma napořád, ještě sme přikoupili malou 50 Hondu lead z roku 1986 a nemůžem si to vynachválit :wink:
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 22:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 12honzade » 08 bře 2010, 23:53

Honda Lead byl rovnez jeden z kandidatu, ale nakonec jak jsem jiz vyse psal, jsme zakoupily asi 4 roky stary SYM 50 eurojet, ktery mel najeto necelych 500 km. Koupen byl v nejakem autobazaru, ale pri problemech s prihlasenim jsem mluvil i s majitelem, takze udajne na nej nemeli doma cas a nejsem si zcela jistej, ze vedel o vestavenejch restrikcich a ze se daji take odstranit ......a ze jich tam bylo :-) Sym jel zpocatku 40 a po vykuchani jede i pres 60 - tachometrovejch, na korejce pekny :-) a pro pani to staci. do mesta ideal.

Jinak jsem si koupil jeste drzak GIVI na X8 a kufr Givi na cca 38 litru. Spolecne se zavazadlovym prostorem X8 se uz ted tesim na delsi vyletiky :-) Dale jsem si udelal radustku s nejakou bundickou a katatama od firmy M-B-W, coz jsem dohledal tady na foru a dekuji tedy za tip.

Nu a co vy dopravate sobe a svym X8kovým mazlikum?

Nu a koukal jsem , ze jsou tady v Plzni uz asi 3 X8ky, co takhle se nekde srazit a omrknout si mazly? Prespolni jsou samozrejme take zvani :-)
Co vy na to???
12honzade

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2010, 18:18
Skútr / moto: bejvalo: piaggio X8 125
Tuning / úpravy: variator malossi, NGK, filtr malossi, GIVI 38l

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 15 bře 2010, 23:20

Scootu tento týden dopřeju noví gumy, protože na zadní se mě oběvilo už plátno. Ještě vyměním olej, filtry a cca během měsíca koupím noví válečky do variatotu a v létě udělám komplet variator ale pořád nevím jestli brát tu J-Costu nebo multivar a nebo origo :) .Jo a ještě se podívám jak je na tom brzdová kapalina a vyměním vodu v chladiču. To je asi výčet všech věcí co mám v dohledné době v plánu.

Sobě sem si dopřál novou vyklápěcí helmu LS2, doufám že bude dobrá zatím su spokojené ale když fouká hodně větr tak do ní táhne(foukal opravdu velkej větr :D ). M-B-W si myslím že dobrá volba su s tím spokojené jak želva. Jo a ještě bych si chtěl v létě jak se sejdou finance koupit kotníkoví motoboty, protože jezdit v teniskách je podle mě blbost přeci jenom když se něco stane tak to třeba zachrání kotník.

Jinak pro sraz bych byl ale su celkem hodně přespolní :-D. I když se třeba můžem scuknout na skůtršňůře kteroou bych chtěl letos jet.
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 22:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod abraaj » 16 bře 2010, 21:22

Zdravim,
tak jsem si včera koupil piaggio x8 200, r.v. 2004, zaplatil jsem zálohu a ted cekam než mi ho dovezou. no majitel předemnou ho asi v 10 km/h položil tak ma trochu podřeny bok a prasklé zadní světlo, proto jsem se chtel zeptat, jestli někdo nevíte, kde bych to světlo mohl levně sehnat, taky jakou má tenhle skutřík spotřebu a na co si u něj dávat pozor, mám na mysli závady.... díky
abraaj

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 16 bře 2010, 21:16
Skútr / moto: x8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 17 bře 2010, 12:50

Gratuluju ke koupi pěkně se nám tady ty X8 rozrůstají!!

S tím zadním světlem ti neporadím ještě sem takoví věce nesháněl, ale myslím že to bude celkem oříšek protože X8 je celkem málo. Nevím jak u dvoustovky ale já mám na dvěpade spotřebu cca +-3.5 když to nějak nešetřím,maximální dojezd nádrže sem měl asi 300km víc sem už neriskoval :-D ale ještě něco tam zůstalo. Jinak já zatím žádnou závadu na scootu neměl takže v tom ti neporadím.
Jak budeš mít scoota doma tak nahod foto at se můžem taky pokochat!! :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 20:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 22:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 12honzade » 17 bře 2010, 18:54

taky gratuluju a preji spousty km bez nehod a servisu :-)

Jinak k tomu svetlu, mam ho taky trosku rozbity, primo ten stredovej kousek uprostred, ale minulou sezonu jsem to neresil. Pokud bys tu nahodou narazil na nejakej dobrej zdroj, tak by to bylo supr, ja se ptal u nas v kramku a ten dil, kterej ja potrebuji je za cca 700,- ale milacek jezdi i bez nej :-)

Jinak dneska se oteplilo, tak jsem namontoval drzak na kufr GIVI - origo na x8,
pak jsem chtel vymenit vzduchovej filtr, ale ze scootlandu mi jaksi na X8 poslali neco, co tam vubec nepasuje od malossi, takze trosku zklamani a vycistil jsem tedy ten origo, co tam byl :-( aspon neco...
Zkontroloval jsem svicku, cerna jak cert, asi snad jeste puvodni či co, tak zitra musim nejakou koupit.
dotahnul jsem vsechny sroubky plastu a baterka se prave nabiji, takze zitra nahodim svicku a baterku a jsme ready :-)

jinak jsem zvedavej na ty silnice, po tutej zime je honicka i s autem, natoz s fichtlem :-(

k variatoru....ten multivar viz :

http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... 125-150-1/

nechci rikat, ze je nejlepsi, kdyz ho mam ja, ale oproti origu jede mnohem svizneji, maximalka stejna, je ovsem mozny, ze to porovnavam s origo variatorem, kde byly pravdepodobne valecky v haji... to fakt nevim, nevidel jsem stav, nechal jsem to jen vymenit.

A jeste k M-B-W....... v minulym tejdnu mi prisla bunda a dziny s kevlarem, oboji supr za ty kacky, jen jsem si objednal bundu o cislo mensi, ale bez problemu vymenej (aspon doufam), ted na ni cekam. Musim rict, ze dosavad skvela ochota.

a jeste k tomu rozrustani X8 u nás, tady jich je opravdu strasne malo, uplne tu zavani exotikou, co jsem koukal v parizi, tak tam jich bylo desne a to jsem tam byl v prosinci :-) V zari jsem po nich koukal v italii v neapoli a tam zadna slava, hodne tam maj mensi, hlavne hondy, z vetsich pak spis T-maxe a dokonce celkem rozsireny tam bylo Kymco to velky... jinak X8 obcas nejaka, ale na frantíky nemaj, koneckonců ten muj je taky po frantíkovi nebo po frantici :lol:
12honzade

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2010, 18:18
Skútr / moto: bejvalo: piaggio X8 125
Tuning / úpravy: variator malossi, NGK, filtr malossi, GIVI 38l

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 17 bře 2010, 22:13

Taky sem uvažoval o Mallosi a nebo J-Costě ale nakonec sem se rozhodl že koupím origo!! A jak říkáš X8 je exotika ale 125 a 200 pár je ale ještě sem nenarazil na žádnou 250 :mrgreen:
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 22:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod abraaj » 17 bře 2010, 23:49

tak to je presne ten dil... taky mi chybi kousek uprostred hned dole u plastu... v prodejne mi ho nabizeli na za 1600 a to jsem odmitl. ale 700 bych za nej dal. v jakem krame jsi se prosim ptal?
abraaj

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 16 bře 2010, 21:16
Skútr / moto: x8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 12honzade » 18 bře 2010, 07:13

zdravim,
kramek v plzni, po sezone se stehovali do jinejch prostor, tak Te zjistim telefonni cislo, doufam, ze to bylo za 700,- zatim....
12honzade

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2010, 18:18
Skútr / moto: bejvalo: piaggio X8 125
Tuning / úpravy: variator malossi, NGK, filtr malossi, GIVI 38l

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 18 bře 2010, 20:06

Tak pánové dnes sem sundal obě kola a do nové sezony pěkně s novím obutím v brzké době sem dám foto jak vypadala zadní guma na které sem jezdil :mrgreen:
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 22:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků