Stránka 3 z 4

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 15 zář 2009, 21:44
od Vitas
Jak je ta malagutka stara? Jestli vic jak 3-5 let, tak musis vzadu vymenit kontrastni pruzinu. Ta dela to ze nejede do kopce. Ona casem vymekne a pak uz nema tu silu stahnout remenice a necha tam nizkej prevod, klesnou otacky a ty potrebujes slapadla. Vymen tu konstrastku, hod tam naky 5-6 g valecky a bude to litat jak das. Pokud je to nova Malguti tak je to motor CPI (kopie Minarelli) a pokud ta starsi j to normalni horizontalni minarelli. 2,25 valecky urcite nejsou ok, kdyz mas jen ladak. To bys tam musel mit nakej race valec a variator.

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 15 zář 2009, 22:01
od aja3
Mohlo by to byt tou kontrastkou. na rovine to jede jako das (pres 90 km), ale kopecky to moc nee.
Malaguti je stara od roku 2005, ja ji mam dva roky. Najeto asi 5000 km. Zkusim tu kontrastku.
Mám vzít mekkou, stredni nebo tvrdou?

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 15 zář 2009, 22:15
od Vitas
Tak kdyz to po rovince jede, tak je to jasna kontra. Vem mekkou. Ale kdyz jede 90, tak nvm jestli tam je jen ladak. No mozna jo. Kdyz das stredni, budes muset mit tezsi valecky, kdyz mekci, tak lehci. Ale kdyz tam nemas nakou 70, varec, karbec 19, kliku atp. tak si dej mekkou. Stredni je prave pro ostrejsi nastaveni no a tvrda je pro race. :wink:

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 16 zář 2009, 11:16
od PROOF
Já jsem se setkal taky stím že byla totálně vyběhaná zadní řemenice. Na zadní plovoucí polořemenici jsou z obou stran takový vymezovací gufera. Po čase se opotřebují nebo uvolní a vypadnou čímž vnikne velká vůle a plovoucí polořemenice tluče do pevné což způsobuje slušný chrastění. Problém je taky s uvolněnejma vymezovacíma guferama který se vzpřičujou a zadrhávaj ve vytlučeném povrchu pevné polořemenice což způsobuje že zadní řemenice nepracuje jak má.
Jestli budeš měnit kontrastku rozhodně zkontroluj stav a vůly zadní řemenice.

No snad jsem ti trochu pomohl.

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 18 zář 2009, 21:17
od aja3
Takže kontrastka tam byla černá, tak jsem dala novou Hebo modrou a váleky 6 x 4,5 gramu. Jelo to jak číňan bez tuningu. Tak jsem tam dala jenom 3 x 5,5 g a úplně super, jede jako ďas. Takže je to dívný, když dám šest válečků i když těch neklehčích, tak to nejede. Jede to jedině kdž dám 3 válečky, kontrastka to neřeší. Co vy na to?

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 19 zář 2009, 01:59
od jakattara
Budu upřímný - nevím.Jen ti chci položit poklonu a to až na zem :!: .
Já koukal jako malý mamce pod ruky když šila na šicím stroji.......tak že teď si mě dovedeš představit. :wink:
Náhodou nevíš co tam byla za gramáž těch původních,rozpadlých válečků,že?Problém by mohl být vyřešen.Tedy pokud to jelo dobře.

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 19 zář 2009, 06:46
od pajapaja
nemáš poškozený dráhy válečků na variátoru? když dáš válečky do těch tří prázdných drah-jen ty tři tak co?

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 19 zář 2009, 09:02
od aja3
Původní válečky byly jen tři 5,5g. S tím to teď jede OK. Dráhy v řemenici OK, mírně ošoupaný je to v tom plechovým kotouči, ale jen lehce. Jak dám 6 ať dám co dám, nedostanu motor do otáček ani na stojanu.

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 19 zář 2009, 22:06
od Karel23
Taky pokud je unavená kontrastka a kompenzuje se to lehkými válečky, dochází k prokluzování řemene. Říkala jsi, že to trošku kouřilo, tak může být napálený řemen. Prokluzování řemene podle mě zanechá i stopy na povrchu řemenic. Aby to nebylo zralé na komplet výměnu variátoru. Jo, jo, chce to pravidelně kontrolovat, pokud si člověk dělá všechno sám a nechodí na prohlídky do servisu.

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 21 zář 2009, 08:15
od jakattara
Já si říkal něco podobného.Nemám takové zkušenosti,jezdím chvíli a nerad bych tady psal ptákoviny.Jen jsem nad tím tak přemýšlel a říkal si,jestli by to nemohlo být i vytahaným řemenem.Jak starý řemen tam máš?Už jsi ho zkoušela měnit?

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 01 říj 2009, 19:38
od aja3
A je tady zas problém. Chvilku to se mi zdalo ok, ale už je to zas blbý. Chěla bysem se zeptat, jestli ve varecu něco nechybi. Popíšu to. Nasadim složenou pulku řemenice s valečkama a tim plíškem co drží válečky. Vprostředku je trubka, ale řemenice glandá. Neměla by tam být nějaká vymezovací podložka? Když se podivam na polořemenici s valečkama, tak ta díra je u jedná strany dost vydřená, aspon milimetr. Asi by tam nějaký vedení byt mělo, né?

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 01 říj 2009, 19:50
od Vitas
Hod foto.

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 01 říj 2009, 20:04
od aja3
22.1.2014 byl odstraněn již nefunkční odkaz na obrázek. Kyblos.

Na pravy strane je videt ze je to ojety. Nema mezi tim a trubkou neco byt?

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 01 říj 2009, 20:09
od Vitas
Nema tam byt nic, ale jestli se ti to klepe, tak to rozhodne je spatne. To tam ma pasovat na 1/1000 mm dobre. Takze jesli ti to nepasuje presne, tak budes muset koupit novej varec.

Re: Malaguti F15 - variátor, spojka, motor?

PříspěvekNapsal: 01 říj 2009, 20:23
od aja3
Co na co ma byt na 1/1000 mm ?