Stránka 1 z 1

Xciting zlomená kontrastní pružina

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 08:20
od ducatim696
Ahoj,

jsem se skútry nováček,
proto budu mít možná hloupé dotazy :D. Koupil jsem před pár dny Kymco Xciting R 300, rok 2010, najeto asi 24 tis.
Jezdí výborně, jen při rozjezdu kope od zadního kola. Čím pomalejší rozjezd, tím více kope, při rychlém to nedělá. Takže předpokládám spojka.
Někde jsem tady četl, že je to občas tím, že je to zamaštěné. Tak jsem sundal dekl a zjistil, že je pravděpodobně prasklá kontrastní pružina. Přikládám foto. Je ma vidět podle mě prasklý konec pružiny. Může to způsobovat tenhle problém? Při rozjezdu to také z toho místa tak jako zacinká.

Re: Xciting zlomená kontrastní pružina

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 09:32
od scarabeo500
Ta pružina je na výměnu tak jako tak. Bez ohledu na to jestli Tvůj problém způsobuje. Až ji vyměníš buď problém zmizí nebo budeš hledat dál, ale výměna určitě nebude zbytečná práce.

Re: Xciting zlomená kontrastní pružina

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 10:32
od crhy
Přesně tak, navíc při rozborce můžeš vše hezky vyčistit a lehounce máznout čepy paken. Očistit obložení atd... Ta vadná pružina je viník tvých mizerných rozjezdů.

Re: Xciting zlomená kontrastní pružina

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 10:57
od ducatim696
Určitě jí vyměním. Jak zajistit variátor proti otáčení? Žádný přípravek ani rázovku nemám. A ta žlutá pružina je vždycky Malossi?

Re: Xciting zlomená kontrastní pružina

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 12:17
od crhy
Ano, na povolení matice Variátoru je nutné pořídit elektrický, nebo vzduch. rázový utahovák, jinak se nepohneš, žlutá kontrastka je Malossi. Doporučuji koupit orig. Kontrastku, co tam má být.