Stránka 2 z 3

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 09 čer 2017, 07:36
od Mr.Voza
Dáváš tam správně píst? Tzn. šipkou směrem k vejfukovýmu kanálu?

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 09 čer 2017, 07:46
od scarabeo500
Prasklá hlava nebo těsnění pod ní. I když těsnění asi dáváš nové. Neznám jak pracuje dvoutakt se vstřikováním, ale před měřením komprese bych zkusil do válce přes svíčku kápnout trochu motorového oleje. Na sucho to mít kompresi nebude. Do spalovacího prostoru očištěné a suché hlavy nalít benzin a zkoumat jestli někde neprolíná třeba právě kolem toho vstřikovače, pokud teda je v hlavě.

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 09 čer 2017, 20:26
od pattuning
Takže půlení motoru mám za sebou, vyměněna gufer a ložisek na klice, vyčištění, silikonování a složení kartrů, silikonování válce, montáž pístu šipkou k výfuku (zámky kroužků směrem nahoru ne u výfukového kanálku. Nové těsnění mezi válcem a hlavou... Nastříkání směsi pod i nad válec a je tam 4,5 Baru, což není velká změna. Motor po delší době startování s plně nabitou baterii má snahu chytit (občas zabrble) ale nechytí. Z výfukového svodu kape směs... Takže co mě napadá, vyměnit teflonový kroužek u vstřiku, potom už jen leda kovošrot.... ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 09 čer 2017, 21:39
od Dusan14
A tie klapky na sani tam davas spravne otocene ze? (ked sa pri sani nebudu otvarat tak ani kompresia nebude) Kompresiu merias pri plne otvorenej skrtiacej klapke?

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 10 čer 2017, 08:57
od pattuning
Klapky mám správně, škrtící klapku otevřu na plno...

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 10 čer 2017, 13:20
od stretavka
No tak teď už ti může ta komprese ucházet jen kolem toho vstřikovače.

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 10 čer 2017, 20:37
od pattuning
Doufám, že to tak bude... Musím někde splašit sadu těsnění vstřikování....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 10 čer 2017, 21:20
od Dědek64
To není možné aby to nešlo.Máš tam píst co tam má být? Kolik kroužků je na pístě a jsou správně otočeny?

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 11 čer 2017, 20:10
od pattuning
Mám tam originál píst i válec se zárukou, kroužky dva a zamkama nahoru, ne k výfuku. Před tím jsem dával sadu válce RMS (novou) to stejné....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 12 čer 2017, 08:40
od stretavka
pattuning píše:Doufám, že to tak bude... Musím někde splašit sadu těsnění vstřikování....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk


Sadu o-kroužků vstřikovače mají na scootlandu:
http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-s ... ku-ditech/

popřípadě ještě vyměnit i toto:
http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-t ... ce-ditech/

je to ovšem raketa - litr za 7 gumových těsnících o - kroužků. Kdysi jsem ditecha měl v garáži, koupil jsem si je, ale stejně to nepomohlo. Až to budeš měnit, tak si znač kterej je odkud, protože rozměrově tam je minimální rozdíl

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 12 čer 2017, 22:00
od Dědek64
pattuning píše:Mám tam originál píst i válec se zárukou, kroužky dva a zamkama nahoru, ne k výfuku. Před tím jsem dával sadu válce RMS (novou) to stejné....

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk

1)Kroužky by měly mít punc otočen ke dnu pístu,2)máš dobře staženy půlky kartrů aby tam nebyla sebe menší mezerka kterou by to přisávalo?(To bys poznal jedině stažené kartry zalíté tech.benzinem který by při vadě prolínal)3.)Háže to vůbec jiskru?

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 12 čer 2017, 22:07
od Dusan14
Ako si zatesnil kartre medzi sebov?

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 13 čer 2017, 06:28
od scarabeo500
Netěsnost mezi kartry a ani absence jiskry by na kompresi neměla vliv. Netěsnsti je potřeba hledat mezi hlavou a válcem a nebo přímo na hlavě.

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 16 čer 2017, 06:39
od pattuning
Kartery složené, přetěsněné... Kroužky správně... O víkendu sundám vstřikování a hlavu... Se uvidí...

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk

Re: Aprila SR 50 - Ditech (motor Piaggio) - přidřený

PříspěvekNapsal: 27 čer 2017, 22:07
od pattuning
Sundána vstřikovací hlava včetně vzduchového vstřiku, změřena komprese motoru a ejhle čísla už jsou lepší... Cca 7 Barů... Dále pověšeno vstřikování mimo hlavu a test mlhoviny - mlhovina sice není tak silná jako v některých videích na YouTube, ale pěkná rozprášená bez kapání...ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého Redmi Note 2 pomocí Tapatalk