Stránka 1 z 1

Piaggio BV500 - olejový by-pass ventil

PříspěvekNapsal: 22 říj 2016, 14:37
od macman
Zdravím vespolek...

řeším takový technický oříšek... Koupil jsem skůtra (Beverly 500), který ná závadu na mazání.. Na volnoběh svítí kontrolka.. Původní majitel vyměnil olejové čerpadlo, čidlo, dal nový filtr i olej a mazání pořád svítí... Jelikož mám doma zadřený totožný motor na díly, tak jsem do toho šel a koupil..

Po sundání víka u alternátoru jsem si všiml, že je oproti schématu obráceně nasazený by-pass ventil, který řeší přetlak oleje.. Sundal jsem tedy u zadřeného motoru stejné víko a hle - ventil také nasazený obráceně oproti schématu...

Jelikož ale jsem už ve schématu nalezl už jednu chybu (podložka 26 nemá být u ventilu, ale pod tlakovým čidlem), nevím čemu mám věřit.. Buď je schéma špatně, nebo mám dva motory, kde někdo udělal stejnou chybu.. Zase by to vysvětlovalo, proč jeden nemaže a druhý je zadřený)..

Neměl jste to někdo rozdělané?? Patří píst směrem k bloku motoru a pružina do víka, nebo obráceně???

Jedná se mi o součástky 27 a 28


17.png


macman

Re: Piaggio BV500 - olejový by-pass ventil

PříspěvekNapsal: 22 říj 2016, 22:19
od Dědek64
Já bych řekl,že to je dobře ,ale chybí tak kulička kterou by pružina přitlačovala.Nebo druhá varianta zda podložka 26 je přitlačovaná tlakem pružiny ke kanálku.Místo čidla namontuj manometr a zjisti jaký tlak to vůbec dává nebo nedává.Jak svítí jak popisuješ tak se zaměř na pružinu a podložku,toto musí být při tlaku čerpadla překonané a čidlo sepne a kontrolka zhasne.Také to může být čerpadlem nebo jen měkkou pružinou.to chce si stím pohrát

Re: Piaggio BV500 - olejový by-pass ventil

PříspěvekNapsal: 05 pro 2016, 20:42
od Alfik223
Ma to byť tak ako na scheme.. čiže to niekto asi poskladal opačne
ff.jpg