Stránka 2 z 2

Re: Malaguti F12 strata vykonu

PříspěvekNapsal: 20 led 2017, 17:18
od zdeny65
Normálně tipuju,že se mu seká polořemenice na pouzdru.Jestli to nenamazal pořádnou vazelínou a ještě jestli tam má vůli,tak se nesmí divit.Řemen se mi jeví docela unavenej a ty ogumovaný hrany na řemenici,značí to,že mu řemen pěkně prokluzuje,což bude zapřičiněno tím,že polořemenice na klikovce jsou pěkně jetý (nenapsal,jestli si je proměřil) a řemen je po smrti.

Re: Malaguti F12 strata vykonu

PříspěvekNapsal: 22 led 2017, 12:16
od Mato1906
Remen teda určite vymenim už za kevlar nech stim je pokoj. Karbec je klasika s podtlakovym ventilom. Ta remenica zadna to som nenamazal nechcel som dotoho vrtať aby sa nahodou nedostala vazelina na remeň kedže neviem kde tam čo namastiť. Ked som ju skusal tu remenicu zadnu tak išla hladko pekne sa vracala naspat bez zadrhavania a tak isto nebolo poznat žiadnu volu. Na prednej remenici co je pred variatorom je trosku na rohoch su take male hrany a na tych rohoch je to take ogumovane od toho remena ako možno vidiet na tej fotke.

Re: Malaguti F12 strata vykonu

PříspěvekNapsal: 22 led 2017, 14:18
od srnka1010
A šírka tvojho remeňa je ...???Keď si menil kontrastnú pružinu,tak tá krytka pod ňou je cesta k tomu, aby si sa dostal k namazaniu remenice.Len som nepochopil ,kde na sú na poloremenici rohy.Pýtaš sa chaoticky - ťažko sa takto niečo dozvieš.

Re: Malaguti F12 strata vykonu

PříspěvekNapsal: 22 led 2017, 15:45
od josuk
a nemuze teda zustavat remen nahore, na tech hranach (ktere vetsinou vzniknou kdyz se jezdi dlouho s ojetym remenem) a nespadne dolu dokud uplne neuberes plyn..??

Re: Malaguti F12 strata vykonu

PříspěvekNapsal: 22 led 2017, 16:39
od Mato1906
vymenim ten remen premažem polremenicu pozeral som ako nato a dam vediet. Na prednej polmremenici čo je pred variatorom na nej je to trošku take nejake dosekane malinko uplne hore je to vidno aj na tej fotke trosku. Vymenim aj tu remenicu prednu.

1.4. edit:
Tak remeň je vymenený polremenica premazana, stále je ten ťah o ničom a to hlavne keď je skuter zohriaty keď je to studené tak todokopca ide oveľa lepšie ako keď je to zohriate to sa nedá porovnať. Sviecku keď vytiahnem je tehlova neviem kde hľadať chybu už.

Re: Malaguti F12 strata vykonu

PříspěvekNapsal: 01 dub 2017, 18:50
od JardaB
Podívej - ono napsat nemá výkon - u skůtru, kde si variátor dělá co chce ... to není vypovídající.
Jsou dvě možnosti: buď je problém v motoru nebo ve variátoru. To musíš první identifikovat.

Zůstává motor v nízký otáčkách nebo jde do vysokých ? Jak dynamický je rozjezd ? Jak se chová variátor při přidání a ubrání plynu, dtto v kopci, kde máš otáčky motoru při rozjezdu z nuly.

Válečky jsou origo hmotnost bez plošek ? Řemen není opotřeben ? Těch vlivů je tam více a musíš jít vylučovací metodou.

Nemůžeš chtít od nás věštění z koule. Pokud jde převod rychle do otáček a nepodřadí v kopci na "nižší převod" vypadá to na měkčí kontrastku.

http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/jak-funguje-variator/

http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/ladime-variator-krok-za-krokem/