Stránka 2 z 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 28 čer 2008, 18:39
od locoman
Tak huráááá! Dali si načas. Já sem Béčko odstavil protože je to nějaký hlučný a hrozně to cuká tak snad na to brzo přídu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 26 lis 2008, 00:23
od VOVKA
[quote=jmodrany]B400 - opraveno.

a co 4kilo? už je pryč nebo stale k prodeji?

10.2.2011 edit:
Ted ja mam stejny problem - chvilku mi tachač skakal a ted u se to ani nehne (otačkomer funguje bez problemu). Ten magnet na kole vypada dobře (vizualne) ale ja nevim jak a čim promeřit snimač. Dekuji za kadou radu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 12 bře 2011, 16:14
od hagrid
Ahoj, vloni se mi stalo, že mi při zastavení začala skákat ručička tachometru tak ke 30 a pak byl klid. Myslel sem, že to je jako sem ho předtím umyl a že tam e někde voda. Dneska jsem se byl projet a cestou se mi stalo, že se mi resetovaly denní km a hodiny. Když sem přijel domů, tak po zastavení zase ručička skákala. Je to u Yamaha Versity stejný? může to bejt snímačem v předním kole? :|

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 07 dub 2011, 20:52
od kingston
Ahoj hagrid,

mal som podobnu chybu ale prejavovala sa pocas jazdy. Rucicka tachometru a otackomeru skakala, displej preblikaval, zhasinal... Potom mi odisla baterka.

V servise zistili zavadu - prerazeny regulator nabijania. Bohuzial, pretoze ten ma vysiel cca 10x tolko ako magnet do nahonu tachometra :cry: .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 07 dub 2011, 21:01
od Rady
hagrid píše:Ahoj, vloni se mi stalo, že mi při zastavení začala skákat ručička tachometru tak ke 30 a pak byl klid. Myslel sem, že to je jako sem ho předtím umyl a že tam e někde voda. Dneska jsem se byl projet a cestou se mi stalo, že se mi resetovaly denní km a hodiny. Když sem přijel domů, tak po zastavení zase ručička skákala. Je to u Yamaha Versity stejný? může to bejt snímačem v předním kole? :|

To vypada na spatnou kostru nebo nekde uvolnene spoje, aku, pojistky, atd. Mrkni na svorky aku, ty ocisti a dotahni, pripadne prohlidni zbytek.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 24 bře 2012, 12:42
od kon-text
Takže včera som rozobral burgmana kôli nefungujúcemu tachometru. Najskôr som to premeral podľa servisného manuálu a nejak mi to nesedelo, tak som to rozobral.. výsledok - zlomený náhon tachometru (magnet).. Tak som ho zalepil špeciálnym lepidlom a kým nezoženiem nový tak by to mohlo vydržať..

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 24 bře 2012, 14:41
od Stana
Ja to lepil obyc. sekundakem a drzi to taky. Nicmene me trocha se*e, ze nove gufero, ktere jsem v ramci uspor koupil neorigo, a ktere je o tusim pul mm vyssi a ma o cca mm mensi prumer, po dojeti (zahrati) trochu piska. Kdyz vypnu motor a popojizdim, tak to zni jak malej trolejbus. :?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 24 bře 2012, 19:17
od Wáca
mě jednou skákaly budíky, uplně nesmyslně, jel jsem po městě a na tachu najednou bylo 140km/h a vždy to blblo jen při přejetí nerovnosti.
Doma jsem hledal příčinu a tou bylo, uvolněné kontakty na beterce

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 24 bře 2012, 19:31
od kon-text
Ja som mal nejaké epoxidové dvojzložkové, to mi otec dal.. Drží to zaťiaľ v pohode.. Koľko to tam máš? vydrží to dlhšie alebo mám súrne hladať náhradu? Gufero som tam dal naspäť to, čo tam bolo. Je ako nové..
Ešte mám jeden problém a to je ručička od palivovej nádrže. Keď si sadnem na moto, tak spadne dole.. myslel som si že to bude kontakt na teplomeri, kedže som sa tam s tým babral naposledy ale nie je to on.. tiež by to mohla byť baterka, no tú som nepozeral ešte.. ale to je už OT.. :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - nefunkční tachometr

PříspěvekNapsal: 24 bře 2012, 22:02
od Stana
Drží to v pohodě. Dokonce jsem to poprvé "opravil" tak, že jsem to jen vyčistil, promazal, poskládal a ani nelepil. Najel jsem tak cca 3000 km, fakčilo to v pohodě a možná by to fakčilo doteď, ale dal jsem na radu druhých, znovu to rozdělal a slepil. To moje gufero vypadalo taky jak nové, ale opět jsem dal na radu zkušenějších a při lepení vyměnil. Při bližším ohledání mělo to origo gufero trochu vytáhlou tu pružinku.
Po slepení jsem najel další +/- 3 tis a je to v pohodě a zatím náhradu řešit nehodlám...proč taky, když to funguje. A i kdyby se to náhodou vys*alo, tak to není závada, s kterou se nedá dojet. Mimochodem jen ten kroužek s magnetem prý stojí novej přes 3 tis. :shock: