Stránka 2 z 2

Re: Olej pod skútrem

PříspěvekNapsal: 29 lis 2014, 21:47
od Tamara
Z tohoto při přidání plynu vyteče olej do airboxu
http://www.scootland.cz/static/img/arti ... -175mm.jpg a neee málo.

-- 29 lis 2014, 20:49 --

V tom velkým otvoru jsou důle dvě dírky,tak z té napravo.

Re: Olej pod skútrem

PříspěvekNapsal: 29 lis 2014, 22:03
od Mr.Voza
To je myslím vzduhovej kanálek volnoběhu (myslím). Ale jestli je normání, že z toho kape olej, to nevím, nikdy jsem to nesledoval. Ani nevím, jak by se tam moch dostat.

Re: Olej pod skútrem

PříspěvekNapsal: 29 lis 2014, 22:17
od Tamara
Při přidání plynu i bez nastart.skútru to vytlačí kapku.Zítra se dojde někdo kuknout,známý z yamahy,tak uvidím co řekne.

Re: Olej pod skútrem

PříspěvekNapsal: 29 lis 2014, 22:43
od josuk
4 dobé motory asi musí mít odvětrání skříně aby se tlaky vyrovnávaly, většinou je to hadička, která ústí do airboxu (u x-maxe) nebo někam do sání (u aut). V tomto počasí mám také dost oleje v airboxu. Podle mě je to bohužel normální..

Re: Olej pod skútrem

PříspěvekNapsal: 01 pro 2014, 07:57
od TUNER
Jenže tady se bavíme o dvoutaktní padesátce ;-)

Taky jsem se docela zasmál těm názvům....trysky,klapky ))) Příště teda kanálek a šoupátko ;-)

Problem může být s uzavíráním přítoku oleje kterej je na přívodu do karburátoru a do něj teče samospádem. Na karb je koncovka (na obrázku ta s černou krytkou) ve které je pružinka s kuličkou a ta možná nefunguje,je třeba zalepená. Možná by pomohlo vyndat onu koncovku a nechat ji přes noc namočenou v benzinu,vyčistit ji. Bez nastartovaného motoru by to žádný olej díky oné kuličce tlačit nemělo,protože olejové čerpadlo pracuje pouze při nastartovaném motoru a až poté co začne pracovat olejové čerpadlo,které přetlačí pružinku s kuličkou začne téct olej.

Určitě ale ještě zkontorluj klapky.

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 01 pro 2014, 09:06
od josuk
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým josuk v 01 pro 2014, 09:37.
Důvod: nadbytečnost

Re: Olej pod skútrem

PříspěvekNapsal: 01 pro 2014, 22:36
od Tamara
Omlouvám se za mou neznalost popsání určitého dílu :-) ale tak hlavněže sme se trochu pochopili. Už je vše v pořádku,bylo mě vysvětleno,že když jezdím jen 2 km do práce,tak že se to nestíhá v tom chladnu moc prohřát.... a už motor vypínám.Pak ještě chytrák prodejce, mě tam nalil nějaký voňavý olej,prý rozkvetlá louka :-) ,,který není pro 2T vhodný. Uvidíme na jaře,vše vypucováno k zimnímu spánku.