Stránka 1 z 1

Piaggio NRG - chcípe

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2014, 19:09
od eispe
prosím potřebuji radu.. mám vzduchem chlazený piaggio NRG power r.v. 2009 předělal jsem ho teď na 70ccm trysku jsem dal M6-65 ale skůtr nějak nejede.. nastartuji chvíli běží a pak když nepřidávám plyn tak chcípne (když jedu tak občas škubne vynechá) a nejde už nastartovat po cca půl hodině jde zase nastartovat když tam nakopávačkou nahoním benzín a pak zastartuji... nevíte kde by mohl být problém? v trysce?

Re: Piaggio NRG chcípe

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2014, 20:44
od Dědek64
Je to 4T nebo 2T

Re: Piaggio NRG chcípe

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2014, 20:47
od jackm
2T

Re: Piaggio NRG chcípe

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2014, 20:52
od eddie29
Trysku jsi dal jenom od oka, nebo podle barvy svicky?

Re: Piaggio NRG chcípe

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2014, 21:03
od eispe
když jsem kupoval kit 70ccm tak jsem si k omut nechal dát trysku která by měla být tak akorát podle prodejce.. takže je to od oka

Re: Piaggio NRG chcípe

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2014, 07:45
od eddie29
Takhle to ale nejde delat! Musis zkouset trysky podle barvy svicky a chovani motoru. Musis mit spravne naladenou smes jinak zadres, i kdyz podle toho co popisujes sis uz mozna parkrat liznul valec

Re: Piaggio NRG chcípe

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2014, 20:24
od eispe
svíčka tam byla úplně nová a momentálně je lehce černá (zhruba jak u auta) takže když to má takovéhle projevy tak myslíš, že je tryska spíše malá?

Re: Piaggio NRG - chcípe

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2014, 20:53
od jeff
Ahoj, měl jsem na svém NRG kit 70 ccm litinu Malossi a tryska byla 70 k původnímu filtru sání a karburátoru Dell Ortho 17.5. Origo tryska na 50tku byla 56. Takhle mi to maník udělal a jezdilo to parádně, žádná díra ve výkonu, mělo to na brzdě 6 Kw.