Stránka 2 z 5

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 04 led 2011, 09:55
od richiis
Tak Vám moc děkuji za reakce k tomuto tématu,
čím víc se koukám na ty ET4 tak tím víc se mi líbí..., akorát mám starost abych se do 20k
vešel :-/ Páč víc se mi zato dávat nechce :-) protože počítám stím, že do toho nějakou tu kačku budu muset vrazit...
U nás na jihu sem si sehnal kontakt na člověka kterej dováží skůtříky z IT, ale po přečtení některých vláken mám obavy
ze skůtrů z dovozu --- to sou natom ty motorky tak špatně???
počítám stím, že bude zřejmě trochu obouchanej, a že něco do toho něco zainvestuju!!
Jde mi jen o to aby mě dovezl do práce 25km tam a 25 zpět a občas 1-2x týdně za rodičema cca. 15km
A pak jedna otázečka: mám řidičák na motorku A-A1 to znamená, pouze 125ccm, nebo bych mohl mít i 150ccm??

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 04 led 2011, 10:06
od jel.en
ohledně ŘP najdeš něco TADY

Pokud se ti jedná o A1 s kódem 150 = můžeš řídit padinu bez omezení rychlosti tj.třeba simsona ale 125ccm ne

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 04 led 2011, 10:13
od richiis
Mám A1 + to A u malý motorky, takže bych mohl mít i 150ccm, ne??

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 04 led 2011, 10:16
od jel.en
A1 125ccm do 11kW
A (s omezením) do 25kW
A (bez omezení) nad 25kW
AM 50ccm a max.konstrukční rychlost do 45km/hod.

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 04 led 2011, 11:08
od wochomurka
Pokud máš jen A1 do 125ccm, tak se z 125tky dá udělat 150tka jen přehozením originálních válců. Všechno ostatní je stejný. Dělá sem ještě 190tka Malossi, ale to si myslím je na úkor životnosti a stojí to moc peněz. Origo jetá 150tka válec s pístem se dá koupit na vrakáčích za slušněj peníz.

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 29 led 2011, 23:00
od seki
Mám Vespu et4 125 dva roky a zatim max. spokojenost a co hlavně ,do té doby nepoznaná závislost z dvou kol.Mám sice starší model rv.99,ale byl od 1.majitele z Německa a velice zachovalý.Max.na tachu cca110km reál podle radaru 98km a spotreba 3,5l.Pro dvě korpulentní osoby to není ideál.Co vřele doporučiji, vysoké plexi.

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 31 led 2011, 11:27
od richiis
Děkuji za reakci a zeptám se: na trhu je dost skůtrů roku výroby 1999, jaká je tedy jejich odlišnost
do těch co sou vyrobeny v roce 2000?? Je to velký rozdíl, nebo je to vesměs to samé až na kosmetické úpravy??
Je verze z roku 99 na něco náchylnější, menší výkon, nižší životnost???
Mě jako laikovi přijdou stené i dle výkonu...

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 31 led 2011, 11:57
od wochomurka
Rozdíl je v tom, že je tam od roku 2000 jiný motor LEADER (low emission advanced engine range). Rám a kola jsou stejný. Jiná je samozřejmě elektrika a ostatní věci odvíjející se od motoru. Kosmetika to rozhodně není. Všeobecně jsou novější motory spolehlivější a výkonější.

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 31 led 2011, 12:08
od richiis
Takže myslíte že radši tedy koupit ET 4řku od roku 2000
nebo jak propastný je rozdíl ve výkonu r,v1999 a r.v.2000

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 31 led 2011, 13:28
od wochomurka
Já bych šel do rv. 2000 + právě kvůli motoru. Kupa dílů je totiž stejnejch, jako u jinejch koncernovek Piaggia. Dokonce i s vodníkama. (řemen, vario, převody, spojka...) a tím pádem i možnost záměny dílů z vrakáče. Vodítko je, že to má plastovej deklík na krytu variátoru. V případě naprostého odrovnání motoru se dá nahradit motorem z Vespy LX 125/150, Piaggio ZIP 125, Derbi Boulevard 125m, Skipper 125 a jinýma AC motorama s krátkým karterem.

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 12:30
od richiis
Mockrát bych Vám chtěl poděkovat za rady,
ale nakonec půjdu do ET 4 r. v. 1999 mám jednu vyhlídlou na necelých 14000 a mám to kousek od baráku
Sice je trochu podrapaná, asi jako všechny vespy co sem na netu zatim viděl :-)
Myslíte, že to bude velkej průšvih stim motorem?? Jak velké je riziko, že se ten motor může vysypat, zatím sem nato slyšel samou chválu, takže by to zas tak poruchový být nemělo, nebo se pletu??

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 12:49
od DARIUS
no tak tu si kup ..... vím o jedné top stav jako nová velký plexi , pneu gut , kufr a je za 26 na českejch ale když ty chceš přece levnou na monec tě přijde na 30 stejně ciao

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 13:21
od richiis
Nevim proč by mě nakonec měla vyjít na 30K
Když nebude motor totál v prčicích tak zas takový investice potřebovat nebude, a navíc
se i těšim nato, že si natom něco udělám sám... ceny náhradních dílů nejsou zas až tolik vysoký,

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 13:28
od MisaKacenka
No, tady plati zlaty pravidlo, ze cim min das za scoot, tim vic pak do nej davas...vetsinou. Si to vem, vymena oleje, filtry, valecky, voditka, remen, gumy...a uz tam jses za 5tis min...
Samo, ze zalezi na stavu konkretniho typu...ale kdyz se ti tam neco odporouci, ver, ze budes nadavat... :)

A udelat si na tom neco je pekne, ale nejpeknejsi je, kdyz to slape, jak ma a nemusis do toho hrabat ;)

Re: VESPA ET4 125 - poradíte?

PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 13:44
od DARIUS
jj levný dvakrát placený , proč všude stojí slušná vespa od 1000 euro jen u nás je za 14000.- :D :D potom se nediv že jiná pojede líp, nebude brát olej a bude jezdit o litr mín na 100km :D :D :D ale na to přijde každej sám :D :D no hold češi jsme češi :D :D :D