Stránka 5 z 6

PříspěvekNapsal: 15 říj 2008, 09:57
od dr.snake
jaky servis ak slape dobre?
vymenis olej a vzduchac a slapes...po case remen a valecky a slapes dalej alebo maximalne nastavis ventili po par tisic kilometroch
sak to nebudes servisovat u originalneho predajcu ceny do neba a aj tak vacsinou figu vedia

PříspěvekNapsal: 15 říj 2008, 14:10
od MP
Přesně jak píše dr.snake ... na co servis ... pokud jseš aspoň trochu manuelně zručnej tak si vše uděláš sám , a jak koukám co máš v podpisu , tak nejseš žádná lama . Nejlepší je si všechno dělat sám , pokud na to máš prostory a aspoň základní nářadí . Ale na věci jako je výměna oleje , vyčištění vzducháču , výměna válečků a řemene nepotřebuješ žádný spešl nářadí , a nějakej ten přípravek na podržení varce si vykutíš . A aspoň svojeho skůtra pořádně poznáš ... Ona většina servisů u orig. prodejců fakt nemá lidi kteří tomu rozumí a umí . Myslím že většina tady odtu by je strčila do kapsy se svejma zkušenostma a manuální zručností .

PříspěvekNapsal: 15 říj 2008, 14:34
od Luca_69
Plně souhlasím s MP ....

PříspěvekNapsal: 15 říj 2008, 20:18
od xanta
Proto se ptám.... skutra jsem udelal celeho sam a tohodle taky udelam sam.
Spíše mě zajímaly servisní intervaly na seřízení ventilů, popřípadě co kdy kontrolovat. Preferuji prevenci než něco nechat se pos......
Mi neříkejte že jen měníte olej co 5tis a jezdíte třeba 15tis jen s vymenama oleju a valecku a remenu.

Taky se mi jedná o to, že koupím skutr s X km na tacho,ale nemusí být real. Takže na co se zaměřit? Jaké mají být správné vůle na sacím/výfukovém ventilu?
Zima bude dlouhá... :-)

PříspěvekNapsal: 15 říj 2008, 21:21
od kikin
no ja minulej rok skoro na svem skutru nejezdil, nikdo to nedokazal opravit, opravili to az v Madarsku a tamni mechanik rekl , ze zavada byla zpusobena neodbornym zasahem mechanika a to jsem jezdil jen do D-mota za tezky love. Ted si vse delam sam, stoji to min penez, nexici jezdi a ja jsem v klidu.

PříspěvekNapsal: 16 říj 2008, 07:28
od MP
Letos jsem najel 17 000 km a fakt jsem měnil jen olej ... a gumy . Co jinýho taky měnit ... válečky ani řemen za ty kiláky nezničíš ...
No a hlavně furt na benzince ;) ... takže na jednu výměnu oleje tak dvacetkrát zajet na benzinku pro plnou ... po čtyřicátým tankování přezout zadní gumu :D
...a na Majesty to samý ... mám to na ježdění , a když se na tom nic nese.. tak jen jezdím .
Tak přeju ať seš na tom stejně , ať koupíš ten správnej stroj , na kterým budeš jen jezdit a ne do něj sypat peníze .

PříspěvekNapsal: 16 říj 2008, 21:25
od Rady
Zni to neuveritelne ale je to tak, proste my jezdime a tak jak pise MP obcas udelame beznou udrzbu. Ja teda mam vyhodu, ze zadne valecky nemam :D

PříspěvekNapsal: 18 říj 2008, 10:05
od Kiwi
xanta: jsem na tom stejně jak Rady a to i s plechovkou. Pokud koupíš stroj renomované značky s jasným původem a servisovanej, tak opravdu jen měníš blbosti. Plechovku jsem koupil taky komplet udělanou-rozvody,olej,svíčky atd....po roce jsem teď vyměnil olej,filtr,nemrzku a s přezutím si vzali 1700,-kč. ještě koupím za osm kol stěrače a hotovo :) Scoota jsem teda koupil novýho,tam jsou náklady směšný,to víc prokalím o víkendu než mě vyjde serviska v Hondě :D

PříspěvekNapsal: 19 říj 2008, 15:58
od t.roder
Mám X9 500,jezdím půl roku a mimo benzínu ,vyměny oleje a filtru hned na začátku to nic nechce. V úterý si nechám vyměnit válečky,řemen,kontrastní pružinu ,spojkové pružinky a vodítka. Vše jen pro klid duše ,protože ani předchozí majitel to neměnil. Příprava na jaro začíná už na podzim.
Skutry s motory Piaggio 500 se povedly všechny.Aprilia Atlantis je cesták,Nexus sporťák a X9 má od všeho něco.

PříspěvekNapsal: 20 říj 2008, 16:25
od dr.snake
hej jasne zaklad je kupit v dobrom stave alen jazdis

PříspěvekNapsal: 20 říj 2008, 21:18
od MP
[quote=dr.snake]hej jasne zaklad je kupit v dobrom stave alen jazdis[/quote]
No samozřejmě , ten základ je jasnej .... ale i přesto nestčí jen jezdit ... základem spokojeného bezstarostného ježdění je aspoň minimální prvidelná údržba , sem tam všechno zkontrolavat a tím předcházet větším problémům ...

PříspěvekNapsal: 21 říj 2008, 00:04
od Kiwi
Rady:málem jsem se vysekal, když jsem viděl poprvé na kruháči tu prasárnu co máš momentálně v avataru....to už je za hranicemi všeho pochopitelnýho

PříspěvekNapsal: 22 říj 2008, 11:56
od dusanak
TAK Xanto už jsi se tady pochlubil že jsi nakoupil??? a co??? musím uznat že jsi zvolil i dle mého gusta,budu sledovat jak to pojede a na jaře Tě ožná doplním o dalšího maxíka ;)
Hoši pěknou mašinku má!!! ;) ;)

PříspěvekNapsal: 22 říj 2008, 21:48
od Rady
Kiwi ja taky hledel, kdyz jsem to uvidel a neveril jsem vlastnim ocim. Ta socha uz nekde stala ale museli ji demontovat a tak ji vrazili na ten kruhač do Komoran :)

Re: Pomoc s výběrem maxíka

PříspěvekNapsal: 24 říj 2009, 19:44
od Peťas
Ahoj mám Hondu FJS 600 Silver wing, je to skvělý stroj se sportovními ambicemi, více než Burgman, hlavně je to dvouválec,táhne jak býk,ve dvou, je mu to jedno,cestování ve velkých rychlostech, čím s ním jedeš rychleji, chová se pevně,nevlní se,drží se stopy a je velmi obratný v městě, na to, že je to maxík. Navíc je to Honda,kde kvalita a bezporuchovost je dána,motor je nezmar, servisní intervaly po 12000km, 24000km řemen, ale vydrží klidně 30000km. Brzdy skvělé,mám ABS ale i bez nevadí.Jeden z největších ůložných prostorů pod sedlem, další dvě vepředu,jedna uzamykatelná s12V zásuvkou,pod sedlem světlo a plynová vzpěra drží sedlo atd.výborná aerodynamika,va 140km naprosto ticho za plexi. Cestovní stálá rychlost na dálnici kldně 150-160 mám vyzkoušeno a krásný zvuk dvouválce. Svez se na ní a nebudeš chtít jinou. S pozdravem Peťas