Stránka 1 z 1

PříspěvekNapsal: 24 dub 2008, 01:26
od frodopytel
Ciao borci, rád bych se zeptal na nějaké info k této značce... je v mém hledáčku na koupi mého prvního skútra... přesněji Kentoya City One 125/150. Chci něco jen do města a občas příměstský provoz... (max. do 35.000Kč) do školy, práce, domů... občas svézt ženu za zády... děkuji za každou informaci.... případně zkritizujte a doporučte něco jiného... zdraví Frodo

PříspěvekNapsal: 24 dub 2008, 12:31
od Myschan
Řeknu to, co asi každej. Kup si raděj starší Hondu Lead, nebo něco jinýho, ale značku. Japonce, popř. Itala. Stačí si přečíst fórum o čínách :(

PříspěvekNapsal: 24 dub 2008, 14:12
od KYBLOS
Souhlas a ten Lead je chválen jako dost dobrý pracant. No například sem dneska v rádiu slyšel nějakou reklamu na náčiní určený na zahradu apod. No říkali tam: Samozřejme nemáme ty čínský šmejdy traktory, ale jiný :-) Že budou v reklamě tak upřímný sem nečekal :-) No aspoň někdy reklama co potěší :-))

PříspěvekNapsal: 24 dub 2008, 14:56
od Kiwi
kup si Leada nebo Gilleru. jsou to otroci bez problémů. Leada koupíš tak 28tis. a bude 2005-6 a najetý 3-5tis. já mám 7500tis. a bezproblémovej stroj. mrkni na moto inzerci, nějaký tam jsou.

jo a díly u hondy máš do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin, dle mé zkušenosti to tak je, ale těch dílů ani nebudeš moc potřebovat :rolleyes:

PříspěvekNapsal: 24 dub 2008, 19:23
od Tomulátor
Jj, Honda Lead 100 byl vloni za hodně dobrou cenu, stejnou, za jakou chceš koupit Kentoyu a garantuju ti, že ta 100 ccm bude mít větší výkon než ta 125 ccm Kentoya a o kvalitě nemluvě

PříspěvekNapsal: 24 dub 2008, 21:32
od Myschan
A ještě jedna věc. Servis. Pokud se něco podělá, tak to bude asi dooost problém. U Italů to dostaneš, jen budeš dýl čekat. U Japonců podstatně dřív. U Číňanů - možná, někdy, asi ne, těžko říct, snad na podzim...Na druhé straně existují prý lidé, kteří jsou spokojeni. No, i ve sportce můžeš vyhrát

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2008, 16:56
od frodopytel
Dík všem za rady... už jsem koupil Leada - 2005, 7200km najeto... teď už teda přes 8 tis :cyclops: stál lehce přes 20cet... ještě se chci zeptat jestli se dá tahle "strojovna" nějak pošlechtit... variátor, restrikce, válečky, filtr... však vy asi víte líp jak já... jen jsme slyšel, že právě Lead moc poladit nejde... Jak to teda je? ;)

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2008, 19:03
od Kiwi
[quote=frodopytel]Dík všem za rady... už jsem koupil Leada - 2005, 7200km najeto... teď už teda přes 8 tis :cyclops: stál lehce přes 20cet... ještě se chci zeptat jestli se dá tahle "strojovna" nějak pošlechtit... variátor, restrikce, válečky, filtr... však vy asi víte líp jak já... jen jsme slyšel, že právě Lead moc poladit nejde... Jak to teda je? ;)[/quote]

slyšel jsi správně. je lepší do toho nehrabat

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008, 09:28
od Daelimek
Sice pozdě,ale Lead má pouze bubnové brzdy,malý výkon a nyní stojí kolem 50 tisíc...což mě příjde na tak očesaný motocykl dost..

PS: neobhajuji čínu..

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008, 17:28
od kraken.99
jestli to nebude tím že lead je v podstatě taky čína :D

Re: Kentoya - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 29 črc 2014, 17:01
od Milhaus N7
Zdravím všechny skútraře.
Uvažuju o koupi skútru Piaggio. Chtěl bych... respektive musí to být nějaký starší kus. Vzhledem k tomu, že to mám jen pro zábavu a nemám možnost dát do toho moc peněz, tak asi tak 15 let starý. Tyto skútry mývají už dost poškozené plasty a chtěl bych skútr časem dostat do originálního stavu postupnou výměnou kapotáže atd. (mechanické díly jsou samozřejmostí).

Nikde jsem ale nenašel žádnou www stránku, kde by se něco takového dalo koupit nebo kolik to stojí. Jen samé tuningové díly, samolepky na kola atd.
Kentoya má na oficiálních stránkách e-shop s nákresy, kde můžu koupit v podstatě celý skútr po dílech. Je něco takového i u Piaggia?

Re: Kentoya - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 črc 2014, 06:16
od Dusan14
Sa nedoplatis, za ceny tych plastov mas skoro novy skuter.

Re: Kentoya - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 črc 2014, 06:42
od Milhaus N7
To jsem čekal, že to bude drahé, ale pořád nevím kde ty nové plasty sehnat.
Možná budu mít příští rok možnost koupit NRG s 70ccm válcem, mechanicky jakž takž (jezdí), jenže vzhledově je to dost dezolát a tak právě řeším jestli do toho jít a platit za renovaci. Cena by mohla být zajímavá (10 000 Kč) a byl bych ochotný dalších 10 tis. dát do oprav (nákupu plastů).

-- 31 črc 2014, 07:05 --

Kentoya Sharky 50 2T

Jinak pokud jde o MOJE zkušenosti s čínským skůtrem:

Skůtr jsem koupil 2 roky starý, asi jako 5 majitel. Měl najeto cca 5 000 Km. Jezdilo to, ale tak nějak všechno bylo divné a teď zpětně chápu proč. Někdo se v tom vrtal a řešil vše univerzálním dílem zvaným lepicí páska. Nicméně nechápu v jak hrozném stavu může být skůtr po 2 letech. (v mých rukách za 3 roky skůrt jen vzkvétá :-) ) Nicméně jezdil jsem s tím asi rok a pak mi odešla svíčka.

Nevěděl jsem co se děje, tak jsem dal skůtra do motoservisu v Olomouci (ne Kentoya). Provedli: dekarbonizaci válce, novou svíčku, automatický sytič, vrátili zpátky seriový airbox a vzduchový filtr, válečky, řemen, kontrastní pružiny, přetěsnili výfuk. Stálo to cca. 5 000 Kč, ale skůtr jsem málem nepoznal. Startuje jen se dotknu startéru, otáčky drží za tepla i za studena. V servise mi řekli, že cca. 5 000 km se nemusí nic dělat, tak mám na 4 roky pokoj. Naměřená maximálka podle GPS je 72 km/h. Je to už 2 roky, na tachometru mám 11 000 Km a nemám se skůtrem žádný problém. Po vypálení výfuku (Leo Vince TT) klesla spotřeba a jezdím za 2,9 - 3,2 litru/100 Km. Největší nájezd mám 130 Km za den.

Měl jsem možnost projet se na Vespě (125ccm, 4T), Yamaze (125ccm, 4T) a Piaggiu NGR (70ccm, 2T) a Sharky je rozhodně nejlépe ovladatelný. Do města ideál i když na rozbité cestě mám občas pocit, že se skůtr rozpadne :-) Na značkovém skůtru je jízda nesrovnatelná. Asi jako Škoda 120 ve srovnání s novým Mercedesem nebo jinou prémiovou značkou. Nicméně jako pojízdná 120cítka, tak i Kentoya mě stále vozí. Bez prestiže prémiové značky a s trochou odvahy, ale vždycky jsem zatím dojel.

Pokud jste kutilové a máte za kamaráda frézaře a soustružníka, nevadí vám sem tam řešit problém uvolňujících se zrcátek nebo zaoxidovaného konektoru, rádi řešíte jak přichytit prasknutý plast, aby za jízdy neklepal, můžu Kentoyu Sharky 50 2T, i vzhledem k pořizovací ceně a ceně náhradních dílů, určitě doporučit.