Stránka 2 z 3

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 11:34
od Rady
to opravdu mas unikat :) Na druhou stranu necekej, ze tu bude zaplava tohoto modelu, kdyz v cine ty znacky meni kazdy tyden a i pod stejnou znackou obcas najdes dva rozdilne skutry :)
Kdyz tomu nerozumis, tak si nech poradit. Ses take mohl drive informovat na forech. Predpokladam ze internet doma mas. Jak sem jiz psal, zbav se toho a ver ze pokud koupis neco znackoveho ne prilis jeteho, tak budes urcite spokojenejsi.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 11:55
od balcin
TOM-RAPTOR:Uz me to po startu nechcipa,protoze mam yamahu a ne cinskou sracku,uvedom si to.Kdydy ti jsi mel takovy prtavy poruchy co mame my s poradnyma strojama tak by si myslel ze uz jsou tu vanoce,kamarade.Precti si kolik my mame poruch na poradnych strojich a precti si kolik vy mate poruch na tech vasich slavnych cinanech.Ated mudruj.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 11:57
od PROOF
Určitě tu pár těhle skútrů je jelikož to je typ kterej je běžně v prodeji už několik let ale nikdo sem radši nepíše aby ho nenazvali bl..cem. Možná to chce přepsat název Čínské skútry (Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury) ne něco jinýho.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 12:00
od TomRaptor
Já můžu mudrovat jenom za sebe... zatím je to OK :D
Ale mám problém.... je nám to s batůžkem malý :!: :!: :!: A noty mám taky jenom na malý....malorážky :cry: Neskutečně nás to chytlo - s tím se nepočítalo :D

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 12:13
od Phantomash
No poslední stav co jsem na tom jezdil to bylo v pohodě. Teď jde spíš o to, jestli má cenu s tím něco dělat ohledně těch jízdních vlastností. Když jsem se o tom bavil telefounicky s tím technikem přímo od dovozce, tak mi tvrdil, že to nejni možný, bla, bla, bla. Proto bych chtěl dohnat nějakýho jinýho majitele o zeptat se ho na jeho názor. Vím, že tady v okolí jsou minimálně dva. Vždy jsem je však viděl jenom za jízdy a nešlo jim ani skočit pod kola :lol: S jedním jsem dokonce mluvil než jsem to koupil a ani na to moc nenadával, ale měl to jenom krátce a mě to ze začátku taky šlapalo. Toho jsem náhodně vyhmátnul u benzinky.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 12:22
od Rady
PROOF píše:Určitě tu pár těhle skútrů je jelikož to je typ kterej je běžně v prodeji už několik let ale nikdo sem radši nepíše aby ho nenazvali bl..cem. Možná to chce přepsat název Čínské skútry (Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury) ne něco jinýho.

Zamerne se tohle tema vytvorilo, protoze lidi si snaz uvedomi a dohledaji informace o cinskych skutrech, ktere se dost casto skryvaji pod "ukradenymi" nazvy jiz zaniklych svetovych znacek.
Kolik dealeru co ma webove stranky ma napsano pod danym skutrem ci znackou ze se jedna o vyrobce z Ciny?
Dokonce i po telefonu se krouti jako hadi, jen aby to nemuseli priznat a chlacholi zakaznika o jak kvalitni vyrobek se jedna. Vetsinu z nich za rok jiz ani nedohledas. Ze ti to nejak jezdi? Bud rad, protoze vetsina ma zkusenosti jine a bezne servisy tohle odmitaji brat a pripadne opravovat.

Nechci tady ale rozvirovat dalsi jiz nekolikatou diskuzi, kterych je tu bezesporu dost o cinskych skutrech. Drzme se proto tematu a pro tyto podobne diskuze je tu jiz zalozeno jine tema.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 13:22
od PROOF
Je pravda že se dnes poměrně těžko dohledává kde se skútr skutečně vyrábí. Snad si ale nikdo nemůže myslet že za cenu okolo 20000,- koupí novej značkovej stroj. Jinak pokud vím tak i BMW vyrábí motory a některé komponenty z úsporných důvodů v Číně a na Tchajwanu. Můj názor je že se dnes budeme čím dál častěji s těmito výrobky setkávat a jeji kvalita může být dost rozdílná jak dolu tak nahoru. Jinak zrovna včera jsem pročítal hodně starý Světy Motorů a stejně jako dnes o Číně se tam píše o Japonsku. Kde jsou ty časy kdy Jawa tvrdila že Japonci nedokážou udělat stejně kvalitní rám. Známost značky dnes využívá hodně firem z prodejních důvodů např. Yamaha/MBK. Jo a k tématu. Orig. odblokovací sada např. na CPI vyšla na 2600,- Kč.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 13:46
od Phantomash
Co jsem se tak různě dočetl, tak u číňanů prej hrozně záleží na šťastné ruce při koupi. Jeden dobrej a ten hned vedle už stojí za prd. Tož jsem měl třeba smůlu a třebas mi to poštelujou a budu na tom lítat ke spokojenosti 8) koncem příštího týdne zkusím dvě servisní místa a jedno z nich vyberu a uvidím co mi tam napovídaj a případně s tím i něco udělaj.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 05 čer 2010, 12:36
od Ludwig
Tak protože se to tady už nedá číst tak jinak. Tento skůtr jsem koupil před rokem na dojíždění do práce, mám najeto 5000 km v kopcovitém terénu Brna.
Dvoutaktní motor vychází z konstrukce Minarelli(krátký). U tohoto konkrétního typu jsou použity velmi slabé pružiny ve spojce a slabá kontrastní pružina, válečky ve variátoru jsou 5g. Karburátor 12 mm, tryska 55, tlumič výfuku s katalyckou vložkou.
Co pro začátek stačí: Odblokovací koleno výfuku(je kratší bez restrikce výkonu), do sání a karburace není třeba zasahovat, tryska 55 dostačuje pro sériový tlumič výfuku, vstupní otvor 11.5 do airboxu taky. Nutné je koupit kontrastní pružinu(např. Hebo černá), pružinky do spojky nejlépe sadu Malosi která jde na těžké čínské spojkové pakny. Ty jdou odlehčit ale pozor, musí se vyvážit. Z variátoru vyhodíš restrikční kroužek který omezuje jeho krok asi na polovinu. Mezi přední polořemenicí a válečkem je další podložka o průměru 16mm síla 1mm, kterou můžeš dát za variátor mezi opěrnou desku a volnoběžku startování. Je lépe ji nahradit tvrdou planžetovou podložkou většího vnějšího průměru stejné síly.V každém případě tam musí zůstat. Pozor, je nutné zachovat axiální délku celé sestavy kvůli správnému stažení variátoru tak, aby se podložka pod maticí neopírala o drážkování klikové hřídele. Válečky 5g můžeš podle potřeby buď nechat nebo jít na 4g. Nejde o investici 10 000 jak tady nekdo mylně psal. Odblokovací koleno kolem 500,sada spojkových pružin taky a kontrastka kolem 200.
Toto pro začátek stačí na slušné rozjezdy a rychlost kolem 60. Jak tě to přestane bavit, stejně koupíš laděný výfuk a nový variátor+ řemen. To ale dělají i majitelé nečínských skůtrů.
Hodně spokojených kilometrů na tomto malém, lehkém a krásném stroji.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 05 čer 2010, 13:54
od Phantomash
Díky za informace. Bohužel jsem na tento stroj po dnešním ránu totálně zanevřel. Mě nepomůže odstranění restrikcí, ale pouze jinej skútr :| Chtěl jsem dneska zas po delší době, kdy bylo nevlídné počasí trošku provětrat motor a ejhle, nešlo nastartovat. Tož jsem to dotlačil ke švároj na zahradu. Je to můj osobní mechanik :) ale na tohle je asi každej krátkej. Pak jsem se stavil v jedné firmě, která je servisní středisko na Keeway a domluvil se na příští týden. Pokusí se to se mnou nějak vyřešit. Byli velice ochotní a s tímto strojem prý mají zkušenosti - špatný! Obávám se, že to nakonec dopadne tak, že to budu muset nějak dostat do místa nákupu - Globus (to byla teda hloupost - no už jsem poučenej). A jsem moc zvědavej, jak to dopadne. Úplně vidím, jak nakonec budu za blbce já.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 05 čer 2010, 14:19
od Rady
Bohuzel takhle konci vetsina skutru od cinskeho vyrobce :? Je to smutne, ale na druho stranu tech 10.000,- co jsi za to dal, neni az tolik co za to dali jini 20-30.000,- a to uz cloveka zaboli.
Je dobre ze sve pozitivni ale i negativni zkusenosti pises zde na forum a tak to bude mit pro vetsinu lidi co se rozhoduji zda koupit ci nekoupit cinu svuj vyznam v jejich rozhodovani.
Vetsina tech co se totiz spalila se na foru o tomhle nerada bavi. Staci cist pak nasledne reakce a pochopis proc.
Snaz se to proste dostat do globusu a reklamovat. Tyhle hypermarkety prevazne ochotne vrati penize, nez aby resili temer bezvyznamnou opravu.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 07 čer 2010, 07:52
od Phantomash
Jojo, ale jenom deset tisíc to bohužel nebylo. Stálo to víc a s tím vracením peněz bych si nebyl tak jistej, páč jsem to tam už jednou poptával a oni to budou prej posílat do Impexty a to je právě kámen úrazu, páč oni tam s tím něco určitě provedou a ze mě udělajó blbcé :x

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 07 čer 2010, 08:15
od Winterwolf
Myslim ze pokud prijdou na chybu tak proto ze jsou od toho placeni a jsou k tomu vyskoleni a ne aby z tebe udelali blbce :wink:

Nevim jak daleko to mas do toho Globusu kde jsi to kupoval,ale pokud ti to vrati jako OK a zavada se o5 projevi musis si holt to kolecko protrpet 3* a pak ti musi penize vratit :!:

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 07 čer 2010, 08:17
od Kamilus
Každopádně to reklamuj a když to nebude šlapat, tak znova a Globus už pak na Impextu zatlačí, aby nedělali blbosti a dali prachy.
Usuzuji tak ze zkušeností z různými reklamacemi. Takové big společnosti, chtějí hlavně spokojeného zákazníka, takže tam je šance na vrácení peněz mnohem větší, než u malého prodejce.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

PříspěvekNapsal: 07 čer 2010, 08:33
od MisaKacenka
Kamilus: To bych si dovolil nesouhlasit...velkemu retezci je fuk, ze je 20% zakazniku nespokojenych...oni maji tech 80%, co tam budou chodit a vedi, ze i pres ty chyby, tam bude tech 20% vicemene chodit...
Maly prodejce je rad za kazdeho zakaznika a snazi se...je to takovy rodinny pristup :)

Jinak Panthomas: URco reklamuj a reklamuj :)