Stránka 1 z 1

jak funguje chcípák u EFI motoru

PříspěvekNapsal: 23 srp 2021, 22:16
od Primitiv
Nevíte prosím na jakém principu funguje chcípák a tlačítko bočního stojánku u skutrů se vstřikováním?U karburátoru a CDI jednotky to bylo jasné ale tady mně to nějak moc mozek nebere...cívka má 2 dráty jeden stálý 12V z řídící jednotky a druhý přerušovač od magneta.díky

Re: jak funguje chcípák u EFI motoru

PříspěvekNapsal: 25 srp 2021, 14:56
od Hetrik
Z baterie cez spínaciu skrinku, červený spínač pri pravej ručke a spínač bočného stojanu sa prerušuje napájanie do riadiacej jednotky na čierny konektor (J2) pin 15. Tieto spínače sú zapojené v sérii a hociktorý z nich keď sa preruší, tak riadiaca jednotka stratí napájanie pre zapaľovanie.

Re: jak funguje chcípák u EFI motoru

PříspěvekNapsal: 27 srp 2021, 21:47
od Primitiv
tak jsem to dnes proměřoval.Jedná se o zeleno bílý drátek.Skutečně v něm nebylo žádné napětí,tak jsem ho propíchnul jehlou ,vyzkoušel bzučákem jestli jehla vodí s konektorem co jde do řídící jednotky a pak jsem napujit je jehlu 12V a zkusil jsem nastartoval...a co myslíte ,že se stalo....? No nic nenastartoval jsem...jen točí motor.... :cry: