Stránka 13 z 13

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 22 bře 2013, 13:26
od KYBLOS
Jasně. Těch využítí je hodně 8) Já na tom jezdím do práce a zpět cca 15km dohromady. Vyvenčit psa, za mamčou, na hřbitov, do garáže za skútrem apod. Ušetří to čas i peníze, páč objíždět to všechno autem.... :roll:

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 02 srp 2013, 12:10
od alli77
Mate nekdo zkusenost, jestli ten model co ma tabulkovy dojezd 120km opravdu takovy dojezd ma? Poohlizim se po skutru na jezdeni do prace (tam i zpet dohromady 70km) a porizovaci cena elektriky je silena. Ovsem zase ma minimalni naklady na provoz. Vedle toho koupim 125 skutrik do 30 K, coz neni ani polovina, ale provozni naklady jsou uz taky jinde. Pokud bych ale nebyl v dojezdu Akumota, tak je moje premytani zbytecne.

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 02 srp 2013, 12:47
od mil2house
Tady je dost informací. Případné dotazy majitelé rádi odpoví.
http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=129

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět. Díky Kyblos

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 02 srp 2013, 13:55
od Ludwig
Obávám se, že to tvoje přemýtání je v daném případě skutečně zbytečné. Plaziit se čtyřicítkou do práce mi nepřipadá dvakrát rozumné. O výši provozních nákladů ve prospěch elektriky si dovoluji pochybovat.

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 05 srp 2013, 09:24
od TUNER
Přesně tak. Dojezd 120 km určitě nedosáhneš - při žádné konstalaci hvězd )) Náklady jsou nižší jen do doby,než budeš muset kupovat novou baterku.....což taky bude o hodně dřív,než ti bude tvrdit výrobce/prodejce.....pak na tom budeš stejně,možná hůř,ale zdrcující nevýhody elektriky budou přetrvávat.

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 06 led 2014, 19:27
od petr311
alli77 píše:Mate nekdo zkusenost, jestli ten model co ma tabulkovy dojezd 120km opravdu takovy dojezd ma? Poohlizim se po skutru na jezdeni do prace (tam i zpet dohromady 70km) a porizovaci cena elektriky je silena. Ovsem zase ma minimalni naklady na provoz. Vedle toho koupim 125 skutrik do 30 K, coz neni ani polovina, ale provozni naklady jsou uz taky jinde. Pokud bych ale nebyl v dojezdu Akumota, tak je moje premytani zbytecne.

Z vlastní zkušenosti vím, že ty elektrovozítka jsou naprosté šunty a rozhodně to nikomu nedoporučuji kupovat. Velmi pomalá rychlost, zoufale malé dojezdy, poruchovost atd. Prostě vyhozené peníze. Za tu cenu, co chtějí za Akumoto, si koupíš luxusní 125 a ještě ti zbude spousta peněz na benzín :-)

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 15 bře 2016, 20:57
od Sarapatka
Ahoj. Dneska jsem se stal majitelem elektrického skútru Hanscraft Citi Expert LifePO4. Je to stejné jako Akumoto 600 neboli čínský ZQTD-690. Jsem zvědaví jak dlouho vydrží. Akumoto na rok 2016 vůbec tyto skútry nedoveze. Jsou to prý velmi poruchové skútry (hlavně bateie). Bylo mi řečeno, že jsou v republice jenom dva kusy. Ten můj má rok výroby 2012. Takže nic moc. Baterie je Hanscraft 48V/ 30 Ah. Doufám, že není taky z roku 2012. Ale asi je. Dali mi na to dost slušnou cenu, tak kdyby vydržela 2 roky budu rád. Tak se nechám překvapit. Svoje Piaggio Fly 125 jsem prodal, protože ho nemůžu parkovat ve sklepě. Když to dobře dopadne, tak budu předjíždět alespon jízdní kola. :D

Re: Akumoto

PříspěvekNapsal: 04 srp 2017, 04:33
od Sarapatka
Dneska jsem viděl nadšence na Akumoto skútru u Hlavní pošty Praha 4. Myslel jsem si, že tento typ elektro skútru vzala definitivně historie, ale jak je vidět ještě se najdou funkční kusy. Svýho Hanscrafta (Akumoto 600) jsem definitivně zaparkoval do garáže a koupil jsem si znovu Piaggio Fly 125, protože mi zakázali parkovat elektrickýhio skútra ve sklepě jak jsem původně zamýšlel (garáž je úplně jinde). Pozdravuju elektro nadšence ! Ahoj.