Stránka 1 z 3

Italjet Dragster

PříspěvekNapsal: 13 srp 2007, 11:50
od LOBO
Taxem objevil tohodle skutrika. Je to sqelej dizajn. Ma snim nekdo zkusenosti, jak funguje to predni odpruzeni? V Cesku jich asi moc nelita
Me se libi moc, bral bych tu nejsilnejsi verzi (dvacet koniku) :rolleyes:

PříspěvekNapsal: 13 srp 2007, 18:19
od sneegg
no,stroje sou to pěkný,ale trošku problémek s dílama.fabrika totiž už neexistuje.a mimochodem to přední jednostraný uložení bejvá dost často KO a když se sežene nový tak stojí jako ojetej skutrik :)

PříspěvekNapsal: 13 srp 2007, 18:23
od sneegg
respektive fakrika snad existuje,ale nejaká sekce skutru prej skrachovala ,bo co B)

PříspěvekNapsal: 14 srp 2007, 06:55
od marioX9
Opravdu sqělá mašina, ale pryč od ní s tim ulložením a řízením má Snegg naprostou pravdu bratranec ho koupil s vyklachtanym tisícihranem na řízení s doměnkou, že to přeci nebude problém vyměnit.A za celou sezonu si nezajezdil bo ho nesehnal.A vyrobit ho jen tak taky neni pr...., nakonec ho buchnul.Díly jsou fakt zásek.

PříspěvekNapsal: 14 srp 2007, 14:40
od roman.mara
musím jen souhlasit, krasavec, ale ty díly :(

PříspěvekNapsal: 15 srp 2007, 20:22
od LOBO
Njo, tak do nej nepudu, ale za srdce me vzal :D

PříspěvekNapsal: 16 srp 2007, 04:40
od roman.mara
nejsi sám

Re: http://www.italjetdragster.com/

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2009, 21:50
od kytka
Už mám druhýho Italjeta, ani u jednoho nebyl s přední kyvkou problém. Naopak je to bezproblémový, nikam to netáhne, peugeot to má řešený podobně, ale má s tím problém. Italjety mají spíš sportovnější charakter, první byl Formula 70kit od Malossi, jezdila 110 a teď mam Dragstar180 - jede 120 (válečky 10,5g). S dílama je to podle modelu, každej model má jinej motor a jinak je spousta těchhle skůtrů bez papírů třeba na Slovensku, takže koupit jeden na díly. Fabrika zase funguje, ze skůtrů prodávaj Dragstery, teď už jen ze čtyřtaktama. Můžu ale doporučit, nadčasový stroje, jak design, tak technika.

Re: http://www.italjetdragster.com/

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2009, 22:10
od Vitas
No nevidim jedinej duvod, proc Itajlet dela(l) tydle sesmoleny vidlice. Kdyby aspon to rameno nebylo pevny, jenze ono je pevny a u kola je kloub s manzetou, takze se hejbe jen kolo. Je ale pravda, ze treba oproti Peugeotu Speedfight suprove drzi smer... :wink:

Koupila to naka indicka firma... na http://www.italjet.com maj furt dragstera... Ale s dilama je naramnej problem - hlavne plasty atd. Motor je Morini ( u me v TP Motorini Franco Motori :mrgreen: ), takze na to dily jsou.

Obrázek

Re: http://www.italjetdragster.com/

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2009, 23:11
od vicena
Správně výrobce skončil, ale možná vezme díly někdo od indie, možná čína...
Viceňa :D

Re: http://www.italjetdragster.com/

PříspěvekNapsal: 08 črc 2009, 21:27
od Vitas
Nevim, nevim, ale vypada to, ze Italjet dela zase dily. Sice za nehorazny prachy, ale dela. Mimochodem uz se zase vyrabej skutry.

http://italjet.co.uk/

Maxik by Italjet: Obrázek

Italjet Marco Polo 400

Re: http://www.italjetdragster.com/

PříspěvekNapsal: 06 zář 2009, 11:13
od Vitas
Hm, koukam, ze Italjet tak dlouho zkousel novinky, ojedinelosti atp. az zkrachoval. Mimo ty divny vidlice atp. meli prvni 3-kolovej skutr.

http://www.youtube.com/watch?v=P0m7o4yt0Sg kastle je mimochodem z Italjet Jet-Set, kterej se vyrabi i dnes. :wink: Prodava se i CR. Se dvema kolama teda.

Re: italjetdragster

PříspěvekNapsal: 06 zář 2009, 14:34
od Rady
No ja jen ze tohle same se prodava pod znackou SACHS Quattrocento 400 a vyrabi se to na Tchaiwanu :D
Obrázek

Re: italjetdragster

PříspěvekNapsal: 06 zář 2009, 16:16
od Vitas
No jo, to je Italjet MarcoPolo. ALe nevim jsetli se vubec prodava. :wink:

Re: italjetdragster

PříspěvekNapsal: 06 zář 2009, 17:35
od Rady
Ja bych rekl, ze to je typicky priklad jak vyrobce z Ciny zamerne mate kupujiciho. Kazdopadne tento skutr ma pouze jednoho vyrobce a ten je na Tchaiwanu.