Stránka 1 z 1

Gilera Runner - typová označení

PříspěvekNapsal: 05 srp 2009, 22:11
od ScooterMarty
Zdarec.
Můžete mi prosím někdo vysvětlit rozdíl mezi Runnery následujících označení? Nevím, co co znamená...
VX
VXR
FXR to je snad dvoutakt jestli se nepletu
EX-R SP tenhle mě zajímá nejvíc
Popřípadě i další jestli jsem na něco zapoměl. Samozřejmě vím, že číslo značí objem. Jedná se mi o ty písmena.
Díky

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 06 srp 2009, 06:01
od KYBLOS
Motocykl Gilera Runner VX 125 FL - 125 ccm - Co je FL netuším
Motocykl Gilera Runner VXR 200 - 200 ccm
Motocykl Gilera Runner FXR 180 - 180 ccm - taky nikde nevidím 4T, pravda
Motocykl Gilera Runner EX-R 180 SP - 180 ccm - SP znamená Sport Production - podle toho co vidím u jednoho inzerátu co to má nalepený na boku

Takže mi to přijde, že VX, VXR a FXR se liší pouze kubíkama a je to nejspíš jen jejich označení, aby se to nejmenovalo všechno stejně :roll: Co je FL za tím prvním typem nevím, ale asi to bude jen nějakej doplněk jako je u toho posledního scoota SP - Sport Edition. Nevím co to může znamenat u toho FL, ale asi to bude jen nějaká blbinka jako je to Sprort Edition, tak tohle bude třeba Full Loudáček :mrgreen: ne, to byl vtip.

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 06 srp 2009, 07:36
od mladej
FX 125 2t
FXR 180 2t
VX a VXR jsou 4t

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 06 srp 2009, 12:43
od ScooterMarty
Děkuji oběma. Otázka ale zní, jestli to SP (Sport Production) znamená jen ty nálepky na bocích :D nebo jestli je to nejaká reálná sportovnější verze. Nebo jinak, jaký je rozdíl mezi VXR 180 a EX-R 180 SP? Hodlám koupit Runner, tak abych věděl co mám vlastně hledat...

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 06 srp 2009, 20:51
od The big deal
zadny EX-R neexistuje :) mas bud FX nebo FXR coz je 2T (125 a 180) a nebo VX a VXR (125, 180, 200)

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 06 srp 2009, 22:15
od smith
To SP bylo dodatečné označení pozdějších FX125 a FX-R180. Měly kotoučovou brzdu i vzadu a jinou přístrojovku. Motory beze změny-tzn.vodou chlazené dvoutakty s výkonem 15/20 koní.

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 06 srp 2009, 22:26
od Richijan
Ciao.
Ještě bych doplnil Smitha: u FXR je ještě 1 podle mě důležitý rozdíl, a to v přední vidlici. Od cca 2000 (?) mají Runnery novější verzi. Má lepší tlumící účinek a je trvanlivější.
P.S. Necheš koupit toho mýho Runnera :mrgreen: viz: http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=14&t=2134 :mrgreen:
Zítra odjíždím na dovču, ale na mobilu občas budu. :wink:

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 07 srp 2009, 01:46
od ScooterMarty
To Richijan: Tvůj Runner je jeden z těch, o kterých uvažuju. Takovej dravec by mě zaujal... A máme to k sobě kousek, bydlím na Zahradním městě... Ozvi se po dovolené. Uvidíme jak na tom budu.
To The big deal: Věřím ti, že EX-R neexistuje, ale co je tedy tohle? http://www.motoinzerce.cz/motorky/gilera/290295-runner-ex-r-180-sp.html Je to 2T nebo 4T? Já to z fotek nepoznám. Jsem lama... :D

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 07 srp 2009, 06:31
od Richijan
Ciao.
To je jasně 2T. 8)
Poznáš to spolehlivě podle toho, že 2T mají nakopávačku pro startování. 4T musíš startovat jen starterem. Když Ti selže baterka, musíš mít startovací kabely. Rozeběhnout se skútr nedá :cry: .

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 07 srp 2009, 10:24
od The big deal
to bude jen preklep majitele scootra,ktery podaval inzerat. Nic jineho zatim nehledej.Ohledne volby runnera. Sam jednoho vlastnim a to VXR 200 z roku 2008. Je to pecka stroj. Ja uz bych 2T nechtel.

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 07 srp 2009, 10:59
od ScooterMarty
No povídej, to mě zajímá. Právě mezi 2T a 4T se nemůžu rozhodnout. Pro 2T mluví jednak to, že preferuju extrémě agresívní styl jízdy a jednak že snad bude jednodušší servisně. Ale zas většina lidí volí 4T, tak k tomu musí mít nějaký důvod. Nemám se obávat složitosti 4T z hlediska servisu? Budu na tom jezdit do práce a možná okrajově jako kurýr po Praze. Ale to jen na vedlejšku. Nějak si neumím představit rozdíl ve svezení, ale tak nějak pro sebe si říkám, že 4T bude proti 2T líná mrcha... :D

A ještě u 4T ta absence mechanické startovačky jak mi psal richjan. To jsem nevěděl a přijde mi to blbý. Nebo dnes už se u moderních skůtrů nestává, že by selhal startér? Jinak pro 4T zas mluví to, že by na tom občas měla jet manželka a zatím se jí nechci zbavit :D a taky kolega z práce a to je takový usedlý starší pán. Ten by 2T asi neocenil... :lol:

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 24 srp 2009, 20:32
od Richijan
Ciao. 8)
Nejlepší bys měl, když si projedeš obě varianty a uvidíš jaký je mezi nimi skutečný rozdíl :roll: . Kromě inzerované FXR 180 (aktuálně bez SPZ - je v depozitu) mám i VXR 200, na které teď jezdím. :mrgreen:
Já za sebe po předchozí krátké zkušenosti (na FXR jsem jezdil všeho všudy ani ne 4 měsíce) můžu říct, že 2T je rozhodně větší adrenalin, ale provozně asi dražší. Jednak Ti snáz to nedá a jezdíš ostřeji a jednak je MIX dražší. :|
A ještě jedna věc, kterou je pro rozhodování dobré zohlednit. Zkušenější mě varovali, že musím být opatrný a neriskovat jízdu se studeným motorem. To znamená nutnost po nastartování skútr alespoň minimální čas nechat běžet na volnoběh a teprve pak vyjet. U tuningu obzvlášť. :!:

Re: RUNNER - typové označení

PříspěvekNapsal: 25 srp 2009, 20:47
od Dux.x
Richijan: Mohl bys mi prosím říct přibližnou spotřebu toho 2T a 4T. Když by obě motorky řídil dejmetomu jezdec s poklidnou jízdou