Stránka 5 z 25

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 06 srp 2013, 19:03
od JakubL
Ahoj Zdeno, mohl bys mi to prosím vyfotit, kterou hadičku máš na mysli ? Děkuju :)

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 07:03
od Tobi
Zdarec, pořídil jsem si také FEVERA a docela mám problémy. Asi po 4 dnech (cca 400km) mi začal blbnout tachometr, ukazoval nižší rychlost než jsme jel. Den na to ukazoval ještě nižší a potom až do teď mi ukazuje stále nulu a nepřičítají se mi km. V servise zjistili, že je závada v tachomtetru, někde co mění otáčky lanka na digitální číslo. Je to v reklamaci tak ok. S čím mám ale poslední dobou problém tak je startování. Nedávno jsem měl problém nastartovat at už klíčkem nebo kopákem. Po nějaké době to naskočilo. Dojel jsem do servisu, rozmontovali karbec a pry tam byl zasviněný vzdušník. Vyčistili, doporučili mi produkt max life http://www.valvolineeurope.com/czech/pr ... s/cid(4205) a že to bude ok. samožřejmě že problémy se opět po týdnu dostavily. V servise říkaly, že ted je problém s benzíny, že je v nich bordel (prý něco jako řasa), který filtr nechytí a tak se to zajebává. Auta na to netrpí, protože je tam větší průtok paliva, ale skutry na to trpí. Slyšeli jste někdo něco podobného ? Popř nějaké rady ? Karbec rozdělávat nechci, dokud to je v záruce nechci do toho hrabat. Ale nebudu každý týden jezdit do servisu a platit za čištění. Podle vyjádření servisu je problém u všech pump. Tankuju hlavně na Shellce..

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 08:17
od TUNER
No,tím se samozřejmě chce servis zbavit odpovědnosti. Pokud nemáš mezi karburátorem a nádrží filtr,tak ho tam dej,ale pokud je tam filtr,mělo by to být bez problemu a o řasách v benzinu můžou vyprávět dětem před spaním ;-) Nenech se odbýt. U těchto strojů za tuhle cenu musíš s problemama počítat a je jen na tobě jestli si necháš s*át na hlavu nebo s tim budeš něco dělat.......alespoň teda dokud je to v záruce ;-)

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 09:15
od niles
Rok a pol som jazdil cinu (Yuki New Speedy) a o nicom takom som nepocul. Tankoval som hocikde, Shell aj Tesco. Podla mna ta chcu odbit. Nedaj sa :evil:

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 13:30
od Tobi
Mechanik předemnou mi dával prohlídnout vzdušník proti světlu..ta dírka byla vážně přicpaná..Už tak je to malý otvor a ta dírka byla sotva vidět. Filtr tam je takový malinký, což zachytí spíše jen ty pevné části. Takže nwm nwm co dál.

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 11:27
od jirouch1
Nevíš co dál?Odvez to tam kde jsi tou koupil,ať se staraj!!!Kde kdo řekne že 30K za skutr je nic,ale přece jen máš svoje práva a oni povinnosti,je jasný že se v garančce do toho nikomu nechce.....

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 13:42
od TUNER
Přes papírový filtr toho nemá šanci moc projít. Je více druhů filtrů,záleží jakej tam dává výrobce. Filtr stojí dvacku,tak ho tam zkus dát a uvidíš zda se to bude opakovat.

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 21:37
od zdenofever
1-IMG_8994.JPG
JakubL píše:Ahoj Zdeno, mohl bys mi to prosím vyfotit, kterou hadičku máš na mysli ? Děkuju :)

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 09 srp 2013, 00:15
od Fever125
tak jsem se taky stal majitelem modrého krasavce a po dvou dnech má první vady na kráse, Jedna z diod ve předním světle se uvolnila, hlavní stojan se nevrací až nahoru (musím mu pomoct nohou, možná by to vyřešilo wdčko, ale po 100 km?),potkávací světlo svítí spíš vzhůru než k zemi, ale je fakt že svítí dobře a seřídit určitě jít musí. Ještě 200 km a jde se vypustit záběhový olej tak jim to tam vylíčím. Jinak jízda se skůtrem je příjemná, ikdyž trhat asfalt rozhodně nebude. Hodně se mi líbí přístrojový panel a jeho styl. Naopak jsem zklamaný z opravdu miniaturního místa pod sedlem, kam se snad žádná helma nevleze. Nějaké ty mouchy to asi fakt mít bude. :roll:

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 09 srp 2013, 09:36
od jirouch1
S tím stojanem, jsem měl taky problém,stačilo opravdu WD-čko, myslim si že je problém že jsou tam 2 pružiny v sobě....Jinak asi jsi chytl horší kus bohužel :(

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 09 srp 2013, 16:40
od Tobi
Světlo mi taky svítí výše než by mělo. V servise jsem chtěl at mi to seřídí a pry u tohoto skútru není možnost štelování světel..přes den jezdím normálně na denní svícení a v úplné tmě jezdívám málo. Ikdyž ted behem noční a dopolední směny jezdívám více no..

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 11 srp 2013, 09:41
od Fever125
Podle mě to snad musí jít nějak seřídit. Jinak by to ani nemohlo dostat atest.Jeli jste všichni na první výměnu olejů už po těch
300 km?

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 11 srp 2013, 10:44
od jirouch1
Já na 334km 8)

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 14 srp 2013, 09:49
od Tobi
ja okolo 400 ;) no dneska to vezu do servisu a at si s tím hrajou...budou mi reklamovat tachometr, kde hodiny fugujou ale za jízdy mi ukazuje rychlost stále 0 a km taky nepřibývají. Dále se mi přestala dobíjet baterka. Koukal jsem, nikde jsem nis odpojeného neviděl. A to hlavní - Startování ! předevčírem po odpolední jsme stratoval 10 min ! nechtělo naskočit ! Ani bez plynu ani s plynem. Dneska jak na potvoru mi to naskočilo. Včera 3x za studena naskočil, nechal jsem probublat a vypl. PO 15 minutách už zase nechtěl nastartovat. Zřejmě bude problém v sytiči. Když nastartuju a po chvilce mi vypne sytič (klesnou otáčky) za chvíli se zase zvýší. Tak nwm jestli se špatně neobohacuje směs a pak to nestartuje. Ale problém mám i za jízdy. Předevčírem mi to během 15 km chcíplo za jízdy a nešlo nastartovat..prostě klesl výkon, dusilo se a konec.

Re: Kentoya Fever 125 4T

PříspěvekNapsal: 14 srp 2013, 19:24
od jirouch1
Hele tak s tím volnoběhem po startu má taky,ale nevadí mi to.Můžu si to regulovat sám na plynovým lanku,tak to neřešim :)
úsměvné je že když otočim řidítka doleva,tak se logicky víc napne plynový lanko a přidá to na volnoběhu :) Prostě čína,ale jsem až na výkon spokojenej,ale je pravda že na všechny kw se zvykne a čím jich je míň,tím logicky dřív :) K tomu startování je napsáno v servisce že ráno nebo při delším stání se má nakopávat a když je to "teplý" tak s plynem elektricky....