Stránka 4 z 7

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 08 zář 2011, 17:39
od Vratas
Lepší výkon do kopce, stálá rychlost, zrychlení a maximálky to dosáhne mnohem rychleji. Někdy nestačí ani tachometr a dostanu se až 1cm za tu 80ku. Jinak 60ku jezdim na čtvrtinku plynu. Teďka se mi začal kadit ten volnoběh, ale zkusím ty varianty jak jsem psal.

Kluci nevíte někdo, jaký typ svíčky tam má být od toho NGK??? Jestli tepelná hodnota 7 nebo 8. Jestli BR nebo BPR, dále HS, HSA nebo ES??? Fakt se v tom nevyznám.

Napište, co tam máte za svíčky nebo info co tam má být. V návodu mám CR7HSA, ale ta by měla mít menší závit a ani by tam nešla namontovat.

2.10. edit:
Zdravím všechny, za boha nemůžu najít správnou svíčku do kopie motoru: Minarelli 1PE40QMB Je ve skútru Matador 50. V manuálu je sice napsána BPR7HS, ale dočítám se i o používání tepelné hodnoty "8" či neprodloužených elektrod nebo bez odrušení.

Jaký má prosím vliv rozdíl tepelné hodnoty 7 a 8, odrušení svíčky a prodložená či neprodloužená elektroda?

Jinak majitelé těchto motorů se prosím taky ozvěte, co tam máte za svíčku

Díky všem !

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 26 říj 2011, 10:38
od Danda750
vratas:
Já mám Yuki s tím samým motorem 1PE40QMB a v manuálu mám napsanou svíčku NGK BP5HS.
Asi je to jedno jakou tam flákneš. Hlavně když to pofachčí

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 03 led 2012, 12:58
od Maxxxon
Zdravíčko pánové,

mám asi nejzákladnější otázku

Skútra jsem dostal pod "strom",ale neměl jsem k němu žádné dokumenty,
tak by mě zajímalo-kolik km je potřeba k zajetí

Jinak spoustu věcí jsem se v tomto tématu dočetl,takže díky :D

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 03 led 2012, 13:16
od Vratas
Zdravím, oficiálně je potřeba 1000Km. Podle mě je skútr po cca 300km střídavýho stylu jízdy připravenej. Chce to jen opatrně zajíždět. Prvních 100 zvolna, pak tomu začít trošku nakládat krátkodobě ať si zvyká na otáčky a od 200km bych to proháněl trošku víc, ale zas bez úmornýho trápení např. do kopců atd.. Až dosáhneš těch 300km, tak si pak jezdíš dle libosti. Měl jsem ho taky a zajížděl jsem fakt střídavě - a lítal jak raketa.

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 03 led 2012, 19:12
od Maxxxon
Super-moc díky za odpověď
A ještě se zeptám,jestli jsi ho hned "otevřel",nebo zajížděl těch 300km s omezovákem?

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 03 led 2012, 19:15
od Vratas
Otevřel jsem to přesně ve 160km, to si pamatuju. Ale i tak jsem jezdil rozumně, občas jak říkám protáhnout více ale držet tam maximálku furt to ne. Ale do těch 60km/h to celkem jde. Chce to hlavně ten střídavý styl jízdy a nechat ohřívat a netrápit studený - je to vzducháč, takže bude ohřátej rychlejc, ale trpělivost především.

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 02 bře 2012, 11:45
od Maxxxon
Měl bych další otázku pánové,
asi jsem to moc dobře nepochopil ohledně rozpojení kabelů omezovače

Je tam jeden samostatnej fialovej kabel a pak do jedný "čokolady" černej a černofialovej.
Který to prosím je?

Díky za radu-pokud by měl někdo pro "sychr" foto,byl bych vděčný ;)

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 02 bře 2012, 12:09
od Vratas
Ahoj, foto nemám, ale když máš sundaný sedlo, tak je to u olejový nádržky. Na jedný straně je fialovej, pak se to takovou černo čirou bužírkou spojuje do dalšího kabelu, kterej už si nevzpomínám jestli je stále fialovej nebo černej, ale spíš černej. Rozpojil jsem to v bužírce a zalepil zpátky. Každopádně ten fialovej drát je tam jedinej na omezovač.

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 02 dub 2012, 13:10
od Maxxxon
Tak omezovač odpojen-paráda
Teď mám další jobovku pánové

Objednal jsem tuningové díky a na stránkách scootland v postupech jak na to
je řečeno,že při výměně origo válce za 70ccm litinu je původní klikovka dostačující,
ale při objednání se mi to prodejce snažil rozmluvit,
že původní klikovka vydrží max tak 1000km a že se to celé pose*e

Vaše názory či případné zkušenosti?

Děkuji

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 02 dub 2012, 13:31
od Winterwolf
Na Huatianovi jsem daval 72ccm valec a se standartni klikou najel neco pres 10 000 a pak sel do sveta.

Tim ti ale nezarucuji ze tobe vydrzi, protoze ten muj cinan byl vcelku zazracnej :mrgreen:

Rekl bych ze se tim Scootland jisti aby jsi na ne nevlitnul po mesici ze ti umrel motor :wink:

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 02 dub 2012, 14:13
od Vratas
Já měl tenkrát na svýho číňana asi štěstí, protože mě nějak netrápil. Možná to byl jeden "dobrej" z X vyrobenejch kusů. Co se týče toho válce a kliky, to ti tady asi nikdo nezaručí, že ti to bude fungovat anebo se to po....

U těch číňanu platí pomalu "co kus to originál" a jeden to vydrží, druhej třeba ne.

Nejsem si jistej, ale ta věta že, "původní klika je dostačující" je asi myšlena především pro majitele značkových skútrů....

Ale dokavaď to nevyzkoušíš, tak to nepoznáš - jinak přeju ti taky, abys měl KLIKU na dobrej kus :-)

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 02 dub 2012, 21:29
od Maxxxon
Jasně-chápu
Díky pánové
Nezbývá nic jiného,než doufat a asi i čekat :D

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 08 dub 2012, 07:35
od overboost
Zdravičko kolegove,potřebuju poradit,koupil sem Maxona manželce k Vanocum,zatim jezdi tak nějak dobře,ale mame prd najeto.K otazce,manželka na to chce kufr a ja fakt nevim co všechno je potřeba koupit aby tam šel,koukal sem na nějaky nosiče,plotny a ja nevim co všechno a nevim jestli to tam pujde rozměrově na šrouby nebo co :-D.Tak jestli jste někdo kufr daval mohl bych dostat radu,popřipadě odkaz na konkretni kufr se všim všudy,abych jen přišel,přišrouboval a jel.Diky moc

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 08 dub 2012, 17:42
od tokoš
Čau ja jsem si koupil kufr s plotnou a sedí dobře, akorat jsem musel koupit delší šrouby, ten držák na skůtru má vcelku velkou šířku. Mám tento http://www.eshop.dvmoto.cz/?640,shad-sh-29 , jestli chceš pošlu ti fotku jak je na skutru.
Prosím necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky

Re: Maxon Matador 50

PříspěvekNapsal: 09 dub 2012, 08:31
od overboost
fajne,jestli mužeš tu fotku tak budu rad. (pistoratomas@seznam.cz)