Stránka 2 z 2

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 01 čer 2010, 21:05
od bob7373
Najeto jen přes 500km, spatné počasí. Rozcvička je potřeba, startuji v garáži, než ho dostanu ven, jde to. Montáž velkého plexi - bylo pro SHčko od roku 2005, asi jsem měl zkusit pro starší model, zlehka jsem rozdělal světlomet, udělal kopyto a upravil držáky. A je tam. Nemohl jsem odolat a povrtal se v tom, hlavní svary OK, ale soudruzi by mohli častěji měnit špičky v COčku, festovní to je, ale občas svary, které nejsou pevnostní jsou trošku poprskané, - nepodstatné. Elektrika je pěkně a čistě idělaná, plasty se dají zpátky bez problémů a slušně lícují. Rychloměr - v 50 ukazuje 55 a tak lineárně se zvyšující rychlostí se zvětšuje rozdíl, cca ve 104 jede 95 (na půl plynu). Víc jsem nezkoušel. Pokud najedu rychle do hrbolů, rychloměr osciluje kolem správné hodnoty, ale bude stačit někde domáčknout konektor. Spotřeba klesla ze 4,2 na 3,8 a dál jde dolů. Příjemná je velikost nádrže, i když udávají 7,5 - po hrdlo je to víc cca 8l. Brblal jsem nad pěkně zpracovaným návodem, který je ale asi pro víc typů, uklidnil mě kamarád, co má nové Clio a je na tom stejně.
Co se týká mlžení budíků, tak to soudruzi v číně neokopírovali :mrgreen:
Jinak plexi mohlo být menší, sahá mi nad hlavu, ale na jízdu to vliv moc nemá. Objednal jsem polo, tak uvidíme. Otáčky - mají to seřízené tak, že se pohybují od 6k do 8k a za chvíli po akceleraci se ustálí v obladi max. kroutícího momentu. Nevím jestli je to normální, je to můj první variátor. :wink: Když jedu nad 80 trochu to ve variátoru hvízdá.
Zatím spokojenost, zvlášť za ty peníze. Kdyby tenhle motor dali do levnějšího modelu, který není tak ufoukaný jako okopčené SH a má zadní kotoučovku, nemělo by to chybu.

10.6. edit:
Tak jsem se na tom vyválel. Kromě malé prasklinky na plastu pod stupačkou to vydrželo. Sahat na přední brzdu na polní cestě při otáčení na písku není dobrá medicína :mrgreen: . Takže včetně lepidla na plasty +materiál cca 1200 Kč. pro zajímavost jsem se zeptal na dostupnost blatníku a podpodlahového plastu, Zaskočili mě - vše na skladě, blatník kolem 400,- Kč, plast asi 300, takže to stříkat nebudu. Takže mě zajímala cena dalších dílů. Ventil sací 90,-, výfukový 120,-Pístní čep 35,-, sada pístních kroužků cca 200,-, komplet válec, hlava set za 2500,- vše na skladě. Tachometr opraven, spravila to fíbrová podložka.
Jinak skůtr se rozjíždí, na 200 m mírný kopeček 115km/h v jednom směru, 101 ve druhém. Mám před garančkou. Chtěl bych tam dál plnou syntetiku Motul(?) Zadní brzda bubnová - nic moc, jak na SH, taky tam mohli dát kotouč.Nad 100km/h bliká tachometr, dost mě to s..e, ale zas tak často to nebude, zkusím to blikání vypnout.

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 10 čer 2010, 22:39
od wictor
Tak hlavně, že se nestalo nic tobě. Dobrá dostupnost náhradních dílů a jejich cena je jasné +. Tak do dalších km víc štěstí a pohody :wink: :P ...... co přidat nějaké fotky? :wink:

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 23 čer 2010, 19:58
od bob7373
Tak mám po první garančce. Seřízeno, olej Motul 10W40 5100. Protože jsem oznámil občasné vynechávání tachometru, čekala na mě nová přístrojovka a čidlo. Závada byla v povytaženém pinu, jestli to bylo montáží, nebo tím šábím, kterým jsem profrčel a za něco zachytl nevím, každopádně to funguje. Po seřízení se zlepšila znatelně dynamika, otáčkoměr jde bez problémů do 9000, tachometrových 115-117 to jede bez problémů, změřím to GPS. Co říct dál, dám sem nějaké foto, prostě to jezdí . V servisu mě řekli, že kdyby něco, tak si tam tu přístrojovku chvíli nechají než ji pošlou zpátky, příjemné. Doufám, že tuhle ochotu nebudu muset vůbec využít.

1.8. edit:
Tak mám skoro 2000, pod dojmem diskusí pořád čekám co bude a nic. Jezdí to zdá se pořád líp, jediný problém je když dlouho nejedu a vyschne benzín v karburátoru tak musím startovat docela dlouho. Stačí jezdit 2x týdně a není problém. Dá se jezdit docela svižně, rychlost se dá udržovat 85 - 90. Podvozek je měkčí, ale je to na rozbitých silnicích docela příjemné. Údajně je ve variátoru omezovací kroužek, když tak ho vyndám. Trochu se zlepšila zadní brzda, už se to dá ale kotouč to není.

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 02 srp 2010, 08:03
od Myschan
Tak ten servis je teda slušnej. Včetně cen. Asi dobrej oddíl :D

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 11 srp 2010, 19:20
od _Tom_
zajímá mě jak dopadla reálná rychlost na údaje co jsi popisoval podle tacha zírám, ale otevřu oči až napíšeš co nato gpska

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 14 srp 2010, 15:47
od bob7373
Tachometr mám ocejchovanej podle GPS, v 50 ukazuje cca 54, v 80 cca 87max GPS 109, ale dá se předpokládat, že pokud se dá jiný variátor, nebo odstraní případné omezení, mohlo by to být lepší. Takže pokud se nekochám, jedu tachometrových 85-100, jak kopce dovolí, což je 1/2 - 3/4 plynu. Spotřeba je při téhle jízdě 3,5l

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 09 zář 2010, 14:35
od kai
Mám také Loncina TH 125 najeto 1000km a zkušenosti jsou docela dobré. Opravdu se jedná o pohodlný a lehce ovladatelný skútr, a to i za deště. Také zpracování je dobré. Uveřejnené testy na skútr jsou reálné, ale vždy záleží na úhlu pohledu. Já mám problém s karburátorem, vysoká spotřeba, vyosená jehla šoupátka, nutnost ráno zahřáti motoru. Kroužek pod jehlou jsem upravil , a místo sytiče používám přívěru , ale ručně ovládanou.Nyní jsou rozjezdy po 20 vteřinách. Dlouhodobé zahřívání na sytič ředí olejový film na válci a tím trpí víc ventilový rozvod, jsou zde rázy. Tak asi by to chtělo vstřikování. Už jsem asi rozmazlený z osobních aut.

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 09 zář 2010, 15:00
od janon
Koupit si novy skutr a resit takovehle veci po 1000 km, tak mi asi hrabne.

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 12 zář 2010, 18:49
od Myschan
Hmm, takže ta kvalita asi tak úplně dobrá nebude :( . Zlatá Honda

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 13 zář 2010, 14:51
od _Tom_
a když jsem psal o mé projížďce u prodejny, kde loncin stál, tak mi nikdo nevěřil. Ale není to hanění, jen cena odpovídá kvalitě, asi...

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 30 lis 2010, 22:32
od bob7373
No můj jedinej problém byl s tachometrem a to ještě proto, že jsem se trochu vyválel a vytrhl drát z konektoru. Tachometr byl v servisu do 3 dnů. Jinak poměr cena výkon je velmi dobrý, a protože tak jak tak po záruce do motoru THčka dávají díly z loncina.....I kit na zvýšení výkonu pasuje... Samozřejmě kdo chce značku, má ji mít ale já bych za to 85 litrů nedal.

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 25 pro 2010, 12:58
od Wulf
Po přečtení tohoto fora,jsem se chtěl zeptat proč si majitelé TH125 nevybrali Baotian Cyborg City 150,když je levnější a kopie Sh včetně motoru Honda.

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 25 pro 2010, 13:04
od foky
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 25 pro 2010, 16:31
od _Tom_
podle mě dělají s kopiema a použití dílů jiných značek prodejci akorád tak blbce

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

PříspěvekNapsal: 01 říj 2011, 13:44
od zdenda603
Ahoj,máš ještě skútr a kolik máš najeto.A co garančky cena,jaký je servisní interval a co vše se má měnit v určitých km.dík