Stránka 1 z 2

Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 30 bře 2010, 22:51
od Šušeň
Zdravim.Napadla me takova myslena a chtel bych slyset par rad (nikoli nazoru,ty muzu jen predvidat) a to sice...napadlo me,ze za prve bych chtel trosku porychlit sveho scootika ale nechce se mi kupovat vsechny ty veci k tomu,valecky a druha vec,ze bych ho chtel zkusit predelat na 2Takta (vymenou motoru za 4Takt) a ptam se...kterej scootik,se shodnym ramem jako ma kingway fartt se dela s dvoutaktem,resp,ze ktereho stroje by to slo naroubovat a druha vec,ktera me napadla,co kdybych zkusil dat do scootika silnejsi motor,treba 125tku (samo ze s brzdama a tim vsim okolo).Zkousel to nekdo z vas?diky vsem za rady.

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 30 bře 2010, 22:59
od sedli
Neporadim ti s těma věcma na přestavbu, ale chtěl bych vědět proč chceš takovýho prcálka předělávat na něco silnějšího a cpát do toho větší motor? Já to nechápu každej koupí 50 ku a pak 2krát převýší jeho pořizovací cenu tuningem a přestavbou...kdybych něco takovýho chtěl tak radši koupím hned větší objem a s penězma to výjde uplně nastejno....navíc nasereš tam jinej motor všecko a nikdo ti to ani nepojistí..no to asi jo, ale až ti to vzlítne a skončíš někde nebo v něčem tak to pak bude průser...sorry to neni nic proti tobě, to myslím všeobecně na všecky, jak to vždycky všude čtu...už sem musel něco napsat co si myslím...
Taky další případ když má někdo papíry jen na 50ccm a pak mu to nestačí a snaží se z toho udělat draka, to čtu na scooetr-tuning portálu pořád...víc s tím řeší problémy okolo nastavení, natryskování, bohatosti, spotřebě atd než na tom jezdí...uplně ze stejnýho důvodu jsem rok netrpělivě čekal a udělal si papouch rovnou na 125 protože jsem viděl u všech ze školy jak pak jezdí na prcátku a šetří na postupnej tuning aby z toho dostali nějaký kilometry navíc...
sorry za OT, ale musel jsem to ze sebe vysypat :-)

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 30 bře 2010, 23:07
od Šušeň
v poho,jen klidne sypej dal :) je fakt ze na to asi king neni to prave orechove,s tema papirama na padinu,to je presne muj pripad,nicmene me to napadlo z toho duvodu,ze kdyz to jde u aut,ze by to mohlo jit i u scoota a zajimalo me,jestli uz to nekdo delal nebo s tim ma nejake zkusenosti ale sam se do toho pravdepodobne poustet nebudu.ale s tim dvoutaktem bych do toho sel,ten me laka vic uz jen z duvodu jednodussich uprav.

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 30 bře 2010, 23:08
od wictor
Nedá mi to a taky musim pár řádek napsat...
1, Přestavby o jakejch se rozepisuješ tě vyjdou na neskutečné peníze. To ti radši doporučuju koupit new scoota

2, Nejsem si zcela jistej, ale osobně si myslím, že bys shořel při 1 technický prohlídce (za předpokladu, že by neprobíhala jako u mě :mrgreen: )

Takže pokud bys to chtěl nějak poladit, tak bych to poladil "standartním způsobem" tzn.: vejfuk, válečky, píst a válec, variátor apod. :wink:

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 30 bře 2010, 23:13
od sedli
Přesně, budeš s tím mít jenom plno problémů a další se můžou zase objevit...a valit na lehkým skůtru kterej na to není stavěnej třeba stovkou taky není moc příjemný už (jednou jsem si to vyzkoušel na vlastní kůži) . Řikám je to jiný sedět na 50 ccm skůtru a pak sedět na něčem větším a cítit v tom výkonu že jedeš a máš v poho ještě rezervu a nemusíš ten helf držet na plnej plyn....já to nejlíp znám když rozvážím pizzu na 50ccm skůtrech, kdy hned od rozjetí až po plnou jízdu pořád držím plyn na max....a pak když sednu na svýho skůtra tak je to jak sedět v mraveništi a pak na vodní posteli :-)

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 30 bře 2010, 23:15
od s6rider
1) Přestavba je podle mě nesmysl, a jak říká wictor - nedoplatil by ses
2) Ani klasický tuning jako variátor, výfuk, válec apod ti tolik u číny nepomůžou... Měl jsi raděj koupit nějakou ojetinu NEčínu s mina motorem, ten se nejlépe ladí..

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 30 bře 2010, 23:24
od MisaKacenka
Stejny ram, jako tva cina, bude mit zase nejaka levna cina...takze pravdepodobne zase s 4T...

Je to blbost uz od zakladu...pokud si chtel tunit, nemel si kupovat tohle...

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 31 bře 2010, 10:22
od petridas
hosi nektere to tuneni bavi! tady uz potom nejde o prachy ale o ten pocit vytunenyho skutru ,nebo auta! jinak si taky myslim ,ze pokud by ti slo vylozene o zvyseni rychlosti a akcelerace tak to si ty prachy radsi usetri a kup neco jineho ! jo a zaklad je kdyz tunit tak 2-takt!!!! :wink:

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 31 bře 2010, 10:25
od KYBLOS
petridas: přesně 8) U malýho scoota mě to právě bavilo. Pak se mě někdo zeptá - no jo, ale kolik si do toho tuningu narval? Asi někdo prostě nechápe, že někoho to baví :wink: To je jako někdo tuní auto a pak sou na to i srazy apod. :roll:

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 31 bře 2010, 10:50
od MisaKacenka
Ale jo...ale 2takt s potencionalem...aerox, srko...apod... :)

ale koupit cinu, notabene se 4t...a chtit ji tunit...to mi prijde jko blbost...

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 31 bře 2010, 15:53
od s6rider
Tak to je jasné že tuning je zábavný, ale on vyloženě napsal že chce vyměnit motor, proto aby měl vyšší výkon.. A china 4T je ten poslední typ skútru, který vám investované peníze vrátí rychlostí a výkonem.. Tady můžeš maximálně pracovat na vzhledu. :roll:

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 31 bře 2010, 23:25
od Šušeň
Tak,je pravda,ze king na ten silnejsi motor (125tku) neni nejvhodnejsi,proto ta druha varianta s dvoutaktem.Bohuzel jsem mel moznost se s dvoutaktem svezt az po koupi 4T a trosku jsem zalitoval.S tim tuningem je to pravda,o penize mi nejde,spis jen pro tu srandu,rad se v necem porad vrtam :)

takze variantu s montazi 125tky zavrhuju a jde mi uz jen o 2T takze,existuje nejaky scoot s mym ramem a 2taktem?mozno i cina

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 00:04
od MisaKacenka
To bude jenom cina...musis se podivat na vyrobce, najit podobne vypadajici scoot a doufat, ze se delaji i 2T...
Silne o tom ale pochybuji...

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 00:09
od Šušeň
ja mam totiz pocit,ze minimalne jedna znacka existuje ale nemuzu si.....kentoya,jasne,kentoya delala jeden starsi model,tusim ze to je zoom nebo tak neco,kterej mel stejnej ram a tudiz i zaveseni motoru jako ma muj king.vim to,pac mi ted jeden majitel tohohle scoota pujcoval ridici jednotku a ten tam ma stopro dvoutakta!!pozjistim,jestli je to ten zoom a uvidi se.

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

PříspěvekNapsal: 11 dub 2010, 00:38
od cocmonka
Nevim, proc vsicni resi jestli je cinskej skutr znacky Kentoya, Kingway, Korado, Baotian atd. Jsou to jen obchodni nazvy pro konkretniho dovozce v CR, PL, SR atd. Vetsinou se jedna o cinskou tovarnu, ktera dodava skutry pro zajemce z Evropy. Dulezite je vedet vyrobni cislo modelu. Asi mas stejneho skutra jako ja. Takze vyrobce v cine se jmenuje RHON a cilo modelu je LH50QT-6B. Tady mas kdyztak vyrabene modely: http://www.motor-rhon.com/model-no-list.php. Kdyz jim posles email v anglictine, tak ti urcite odpovi, jestli tam jde dat 2T z jineho modelu. Osobne si ale myslim, ze prestavba na 2T nema smysl. Tedy pokud te to bude bavit, tak ok. Mne to po odstraneni restrikci jede 70 km/hod dle gps a to je myslim hranice bezpecnosti pro tento skutr. Vic radsi nejezdim, protoze se bojim, ze si ohnu raficku tachometru, ktera se opira o zarazku na tach. 85 :-).

Tak jeste jsem se podrobne dival na ty stranky a u naseho modelu pisou: Optional 90cc/2 stroke, 60cc/2&4 stroke, 50cc/2&4 stroke