Stránka 1 z 1

Neúspěšná STK

PříspěvekNapsal: 14 bře 2023, 14:05
od Miler Jan
Zdravím a prosím o vaši radu jak postupovat dále. Před třemi lety jsem musel skutra zazimovat kvůli zdravotním komplikacím a mezi tím jsem na něm provedl údžbu a zjistil jsem,že prolíná karter na levé straně kde je osazen variátor a spojka. Tak jsem jej v dobré víře objednal í díly kolem toho související a provedl jsem přes servis výměnu. letos jsem po dlouhé odstávce stroj oživil a vypravil se na STK kde mě čekalo překvapení a to v ceně co si účtují za provedení a ta druhá je ta horší
Technik stroj prohlédl a narazil na jeden problém a to že ve velkém TP je napsán údaj 1P52QMI a na karteru je označení 125QMI vše mu bylo vysvětleno
odpověď byla taková STK známka na 30 dní kontaktovat výrobce což je problém když je to čínský skútr zajistit papír o tom, že tyto údaje jsou shodné a vyměnitelné
O jinou změnu nešlo vše jinak shodné
Jak postupovat dále jestli někdo poradí. Děkuji a kolama dolů

Re: Neúspěšná STK

PříspěvekNapsal: 14 bře 2023, 18:36
od valsidalxam
uf , tak to je iný nitpicker.
To označenie je tam vyrazené ? Keby sa dalo zbrusiť a ty by si to spravil, tak by ho hľadal, a bez toho neprejdeš?
Pokiaľ dobre viem, tak u nás už ani celkovo motor na STK-čke neriešia, len číslo karoserie musí sedieť.

Re: Neúspěšná STK

PříspěvekNapsal: 14 bře 2023, 19:47
od keto
Zkusil bych autorizovaného dovozce těch skútrů do ČR, třeba má možnost tohle opatřit. Přebrousit a přerazit číslo se mělo dřív, než se šlo na STK, nyní už tam bude záznam.

Re: Neúspěšná STK

PříspěvekNapsal: 14 bře 2023, 21:24
od moto.joker
To označení je typ motoru a je to skutečně údaj zapsaný v TP.
Stačí potvrzení od autorizovaného prodejce dané značky, že tento typ motoru je zaměnitelný s tím původním. Stačí normálně na kus papíru napsat tyhle věty a pak nacionále firmy, datum, razítko a podpis. S tím dojdeš na úřad a necháš si udělat změnu v TP. Pak opět technická a můžeš jezdit. Stačí sehnat autorizovaného prodejce značky, ani to nemusí být dovozce.

Tento postup jsem aplikoval, když jsem měnil motoru u mého B250. Poslal jsem mnou napsaný a formulovaný papír do Liberce prodejci Suzuki, ten tam dal berana a podpis a poslal mi to zpátky. Na úřadě bez problémů zapsali změnu do TP.

(To že nový motor byl 400 místo původní 250 jsem jim zapomněl nahlásit :twisted: )