Stránka 18 z 21

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 15 dub 2011, 21:00
od sklokan1
Nevěděl by někdo kde shánět náhradní díly na číňany?třeba já mám značku PGO a nikde jsem pořádně nic nenašel.Dnes jsem chtěl udělat náhradní klíč a nebyl jsem schopen sehnat zámečníka co by to zvládl.

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 15 dub 2011, 22:22
od janon
sklokan1: Nechci se te dotknout, ale pokud mas starosti jen s udelanim nahradniho klice, tak bych se urcite do niceho dalsiho nepoustel... Sorry to se nedalo.

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 15 dub 2011, 22:39
od sklokan1
:cry: :cry: nechápu co tím myslíš?V příbrami je jen jeden kvalitní zámečník a ten se s tím sr.... hodinu a nebyl schopen to udělat protože profil klíče co mám je širší než všechny ostatní profily co on má na krámu.A co se týče toho jestli se budu nebo nebudu pouštět do oprav svého skůtku je myslím moje věc.Ty mi ho opravovat určitě nebudeš.Taky se tě nechci nějak dotknout,ale reagovat jsem musel.

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 27 dub 2011, 20:20
od Smells
Tak jsem dneska namontoval válečky 5,5g místo původních 7g.Od garáže to mám z kopce,takže hned bylo slyšet,že motor jede ve vyšších otáčkách,z čehož jsem měl velkou radost,protože se otáčky dostaly blíž k výkonové špičce.
Na rovince jsem měl,ale trošku zděšení,protože skútr začal vynechávat jako bych přidával a ubíral plyn.Prostě vždycky když jsem se dotal k těm správnejm otáčkám tak to jakoby zdechlo a to už třeba od rychlosti 10 km/h.Do kopce to zase bylo v pohodě,protože šly otáčky dolů(ono přece jenom těch mejch 90kg dá do kopce motoru zabrat)
Pokud to dobře chápu znamená to,že mám asi bloklý CDI,který si myslí,že jedu vyšší rychlostí podle otáček motoru.
Je to možný ???

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 28 dub 2011, 21:17
od generic
Já mám třeba na mym 80ccm 7g válečky. Je to možná někdy moc ale mě nižší otáčky vyhovujou, zvlášť kvůli spotřebě a celkovym opotřebení motoru. Přitom to není žádný extra rozdíl když jsem dal optimum - což bylo asi 6,5g. Těch 5,5g jsou zbytečný. Je to hrozně málo, skútr se dře ve vysokých otáčkách, možná už vysoko nad výkonovou špičkou. :wink: Určitě v tom co říkáš hraje roli bloklé C.D.I, které nedovolí jít ještě do vyšších otáček. Jestli chceš, kup si odbklokované C.D.I nebo najdi ten správný kabel.. :-) Ale ty válečky, je to pro ten skútr strašně málo. Víc se z něj nedostane, těch 5,5g je určitě nad výkonovou špičkou. Skútr se dře a ten výkon je nižší. A spotřeba vyšší.

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 28 dub 2011, 21:38
od PumaDedek
..PROBLEM,ZATIM,NIC MOC,AKORÁT TO MOC NEJEDE.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 28 dub 2011, 22:59
od Smells
OK zkusím to skombinovat s těma 7g a mělo by to být nějakejch 6,3g na váleček.CDI asi budu muset pořídit nebloklý.

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 29 dub 2011, 20:18
od generic
A ty máš větší trysku na 50ccm válci a otevřený filtr? 6,3g to bude asi optimum přibližně.. pak už jen podle větru :) Já když mám teď 7g tak je to takový línější trošku do prudkých kopců, ale ve dvou moc nejezdím tak to přežiju a vyjedu a potom do mírnýho kopce, na rovince a z kopce je to paráda.. Nízký otáčky a rychlost celkem na tenhle skútr vysoká.. :-)

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 30 dub 2011, 09:16
od Smells
jj open filtr a trysku jsem dal zatím testovačně devadesátku,ale asi to bude málo.
Mě ani tak nejde o maximálku,mám to na ježdění po městě takže mě spíš jde o to aby to bylo trošku svižnější.
Hlavně kopce jsou tragedie,protože já prakticky se svejma 95kg jezdím jako,kdyby většina z vás jela ve dvou :D
Chci to trošku poladit a pak povalí válec ze skříně do skútru.

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 01 kvě 2011, 20:12
od generic
Sice nejsem moc odborník na to ale vím že do stejnýho válce větší tryska nepomůže.. akorát to víc žere a nejede to víc.. to samý ten filtr.. u 4T 50ccm je blbost podle mě.. Kdybys tam měl tu 72ccm tak tam už možná trošku by to šlo.. a kolik máš spotřebu? (btw kopce se prostě musí přečkat, no.. :) , já mam 80ccm ale před kopcem radši rozjíždim a nemam je rád.. nedejbože když fouká protivítr :D )

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011, 17:58
od Smells
generic: Já bych tam ten sportovní filtr nedával,ale rozpadl se mě origo airbox a než kupovat novej za osm kol,tak jsem raději koupil sportovní filtr za 400,-
Spotřebu zatím nevím,protože skutr je pořád v testovačbím módu a jezdit se s ním moc nedá :D

btw. zjistil jsem,že to těma válečkama nebylo,protože jsem tam vrátil origo a dělá to to samý,akorát v těch nižších otáčkách to jde míň poznat.
Asi je v kaši směs,i když jsem se díval na svíci a měla barvu šedo rezavou,tak nevím.Musím to pořádně projet,aby se mě svíčka vybarvila a mohl jednat dál.
Na stojanu jsem to zkoušel točit,při malým plynu to jede skoro normálně,v půlce to už začne jakoby vynechávat a když dám plnej,začne to blbnout uplně maximálně.Když pak ten plnej rychle pustím tak se jakoby ty vysoký otáčky ustálí a až potom to jde zase do volnoběhu.
Zkoušel jsem ten filtr i postupně přicpávat(oblepil jsem ho izolačkou),ale lepší to nebylo,tak mě napadá asi jenom bohatá směs.

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 19 říj 2015, 14:05
od milich93
Zdravím, dovezl jsem domu 7 let starý skutr s motorem 139qm tuším, skůtr hází jiskru ale nechce naskočit ani když stříknu benzín pod svíčku, když sundám hlavu tak to nevypadá že by to někde foukalo nebo tak, nemá s tím někdo zkušenosti?

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 19 říj 2015, 21:58
od Dědek64
Je-li to dvoutakt tak vyměň gufera na klice z obou stran

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 20 říj 2015, 13:39
od milich93
Právě je to 4takt

Re: Problémy s Čínskými skútry

PříspěvekNapsal: 20 říj 2015, 14:04
od Trabuk
Většinou je v háji CDI...co jsi na tom už proměřoval, příp. vyměnil?