Stránka 23 z 31

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 13:13
od yeaah
Druhy inzerat pusobi docela v pohode..jen skoda, ze tahle honda nema rovnou podlahu, tu jsem vyuzival prave pri cestach v indonesii, ale asi bych se bez toho obesel..

Tady vylet bandy na 50ccm najeli myslim ke 2000km za asi 5-6dni http://vimeo.com/71623865 :wink:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 13:37
od Vratas
Jen tak bokem, firma Holubmoto z prvního inzerátu kdysi právě prodávala to "nejeté" Suzuki Epicuro, o kterém jsem mluvil a dokonce jsem na něj i odepsal emailem, ať se vzpamatují - bylo mi docela přísně odepsáno, že se schovávám za počítačem a ať to pánovi přijdu říct do očí atd.

Dále inzeráty s popiskem ročníku předchozího majitele či majitelů jsou taky zarážející. Už jsem to tu kdysi řešil, že není pravidlo, že člověk ročníku 1960 a níže nemůže na skútru najet mraky kilometrů, není pravidlem, že nebude jezdit jako hovado a už vůbec není pravidlem, že je to automaticky stařík :)

Bohužel je tento rádoby trik "zlepšující" stav prodávaného stroje čím dál častější.


Jinak TUNER dává dobré tipy, ze kterých se dá docela dosti dobře udělat obrázek, co lze v uvedené cenové relaci sehnat.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 18:37
od yeaah
Aha tak to mne bylo do mailu primo od prodejce napsano, ze to pujde.. nebo co je to zase za dalsiho typka??..

Jako rikam vam, ja budu mit regulerni bobky koupit si i jetou premiovku od nekoho ciziho, kdyz to tak vidim.. :shock: Nejlepsi reseni mi v tuhle chvili prijde Keeway o kterym vim prvni posledni...

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 23:27
od janon
Jak se serizuje variator? Ze bych ho take konecne po 130 000 km seridil. :mrgreen:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 20:20
od Alda1965
Od května tohoto roku mám nový Yuki Fairy 125 v současné době najeto rovných 2000 km bez sebemenšího problému. Od roku 2011 Yuki Matrix 4T najeto 4800 km bez nějakých větších problémů. Od roku 2010 Motorka Yuki 125 TR naprosto bez závad najeto 5000 km. Od roku 2012 Tgb Tapo najeto 4000 km a rovněž žádné problémy, naprosto spolehlivý stroj.

Yuki Fairy 125

PříspěvekNapsal: 13 srp 2013, 22:00
od Rogi
Tady je moje recenze na Yuki Fairy 125:
http://moje-fairy.webnode.cz/

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 28 srp 2014, 13:14
od peszpetipes
Sám jsem vlastnil Kentoya Zoom50 a nebýt syna,který si jej půjčil,tak bych jej měl dodnes.Nemohu si na zooma stěžovat.Jediná jeho slabost byl malý výkon a díky tomu jsem se do kopce stával brzdou provozu.Někdo namítne-tuning by to spravil-jenže skútr byl v záruce a jakýkoliv zásah by mne o tuto záruku připravil.Startování v pohodě,mírné kopce v pohodě a po rovinkách ve městě,pokud ostatní řidiči dodrželi rychlost,tak neměli šanci mne předjet.Já osobně zastávám názor-Radši za 40000 kč nového číňana než za 40000kč ojetého značkového.Osobní zkušenost s oběma.Když si porovnám cenu náhradních dílů,tak zcela bezpochyby vyjde provoz číňana minimálně o polovinu levněji než značkového.Jedinou nevýhodou číňanů oproti značkovým je chybějící výkon.Jenže ten se dá tuningem dohnat.Takže za mne zcela naprosto vede nový číňan.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 29 srp 2014, 09:40
od Ludwig
Nyní najeto 30 000 Km motokrosu po Brně. Ano, je to mini a jízda na větším nebo značkovém by byla jistě pohodlnější ale nechejte stát malou padesátku za 59 990 Kč na ulici?!
Skůtr používám každý den, hlavně do práce. Nevidím žádný důvod, proč by v jednadvacátém století nedokázali v jakékoliv zemi na světě vyrobit tak strojírensky jednoduchou věc jako malý motocykl se spalovacím motorem. Nebo celá asie jezdí na strojích které vyrobily zlaté ruce evropskéího zaměstnance?

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 30 srp 2014, 21:48
od stixal
Já sám vlastním dva skútry čínské provenience, té nejhorší kvality jakou můžete na našich silnicích potkat. Zachránil jsem je před sešrotováním, tím , že jsem je koupil, od původních majitelů, za směšnou cenu. Údajně byly neopravitelné a renomované servisy si na nich vylámaly zuby. Po opravě jsem zjistil, že jsou to docela spolehlivé a nenáročné stroje s minimální spotřebou, levnými náhradnímí díly a dobrou užitnou hodnotou. Jedná se o čtyřtakty s typickým čínským motorem 139QMB. Pokud je srovnám s technikou mého mládí - pinckem, nebo mopedem stadionem , konstatovat , že skútříky jsou spolehlivější i praktičtější. Osobně si myslím, že ten kdo je trochu technický typ, nebude mít s čínou žádný problém.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 11:12
od medved.m
"Proč se prodává nejvíc čínských skútrů, proč je čína největší motocyklová velmoc?"
Tak odpověď na tuhle otázku možná není tak složitá:
  • Year: 2014
  • Population: 1,393,783,836
  • Urban Population: 756,300,115
  • Country's Share of World Pop: 19.24%
Je to sice už patnáct let, co jsem Čínu navštívil, ale tam má ve městě skútr snad každý. To by žaponci, taliáni, němci i frantíci dohromady ani nedokázali vyrobit, ale hlavně - běžný číňan zaplatit...

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 15:04
od tatík
No nevím,jestli nováčkovi pomůže při výběru dilema,jestli nekoupit značku proto,že by přispěl ke zvýšení životní úrovně v Japonsku. :mrgreen: To je mu asi tak stejně platný jako rada nekoupit čínu,aby nepodporoval dětskou práci,odpad z továren v řece a smog. :mrgreen: Statistiky prodeje nevypovídají nic o počtu provozuschopných strojů a počtu spokojených majitelů. :idea: Dokonce jsem tu někde četl názor,že si někdo koupil značku jen proto,že měl náhodou našetřeno,jinak by zústal u číny :oops: To jsou fakt rady k nezaplacení. :? :?

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 16:12
od tatík
to stixal Moje zkušenost je přesně opačná.Když vezmu cenu nové číny(YUKI) co jsem koupil,připočtu doplňky,náklady na opravy(opravy,nikoliv tuning)připočtu cenu benzínu kdykoliv jsem musel nepojízdnej skůtr odvézt do servisu,tak mi výjde celkem slušná částka.Prodal jsem ho za třetinu této částky(najeto 6500 km),něco jsem přidal a za stejnou cenu,co stála nová čína jsem koupil lehce (4500km)ojetou značku,(HONDA)včetně doplňků.Kdybych tyto peníze sečetl,mohl jsem mít značku fungl novou(mezi čínou a značkou opravdu NEBYL rozdíl 50000 kč v kategorii 50 a 110 ccm :!: ,v té době to bylo necelých 20) a ušetřil bych si kupu starostí.Tolik moje vlastní zkušenosti s čínou.Nic víc,nic míň.Držte se tématu,urážky nejsou k ničemu :evil: :evil:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 17:01
od wictor
kocure: nevšim jsem si tu nadávek. Pokud ano prosím o info. V takovém případě zakročím.

Jinak tato diskuze je celkem úsměvná, protože každý si hájí svůj názor, který je ten jediný správný. Zastánci značkových skútrů hájí značky a zastánci čínských skútrů hájí ty čínské. Přidám tedy svou trošku do mlýna:

Měl jsem tu možnost projet kde co ať už se jedná o skútry značkové nebo neznačkové. Obecně platí, že není čína jako čína. BANGHANGRANG třeba nelze srovnávat s Keewayem Zaharaou, ale nejen z pohledu kvality, ale ani z pohledu ceny. Ono totiž nějakou tu čínskou 125 s řekněme hodně pochybnou kvalitou lze sehnat za nějakých 25 000,- Kč, ale kvalitní čína za jakou třeba já osobně konkrétně keeway zaharu považuji stojí ve verzi 125 ccm 38 900,- Kč což je o 13 900,- Kč víc! Ta cena není navýšena jen tak pro nic za nic, ale stojí za tím kvalita zpracování, lepší materiály a určitá výstupní kontrola. S touto cenou je Zahara stále levnější než klasické značkové skútry typu Hondy, Yamahy apod., ale při tom dražší než no name skútry čínské produkce. Osobně bych se tak nebál například do Zahary, s kterou mám osobní zkušenost jít. Nelze se ale bavit o tom, že všechno čínské je dobré nebo naopak. Právě ten rozdíl v ceně i u skútrů čínské produkce dává znát co ne a nebo co jo. Osobně takový LONCIN nebo KEEWAY nepovažuju vůbec za špatné, ale ty mají jedno společné a to právě vyšší cenu oproti ostatním skútrů z čínské produkce.

Z osobních zkušeností i od ostatních majitelů čínských skútrů (viz. můj někdejší příspěvek v některém z mnoha vláken zde na fóru, které se problematice čínských skútrů věnují) jsou mezi majiteli čín jak ti co jsou spokojení, tak ty co spokojeni nejsou. Je tomu tak i proto, že narozdíl od značkových skútrů za něž tedy považuji jak keeway, tak třeba loncin je jejich spolehlivost diskutabilní, ale hlavně nestálá. Jeden skútr je dobrej, jeden je poruchovej, druhej je taky poruchovej, ale ten další je zase dobrej atd. Výstupní kontrola skoro nulová a pak záleží i na prodejcích zde v ČR. Onehdá jsem někde četl úplně super článek pána, který prodává čínské skútry (bohužel si už nevzpomenu na značku), který detailně popisoval co s každým skútrem před jeho prodejem dělá, aby byl zákazník spokojený a nevracel se s poruchou. Tohle, ale každý prodejce rozhodně nedělá a protože skútry dnes prodává kdejaký "internetový mág" tak to podle toho i vypadá.

Ten kdo hledá dopravní prostředek do krámu pro housky, na ryby a na jízdy kolem komína tak logicky hledá co nejlevnější skútr. Pokud nechce ojetý (což je taky kapitola sama o sobě, protože dovezených italů s 200 najetými km jsou plné bazary) určitě zabrousí i do segmentu čínských skútrů a tady platí, že buď bude mít šťastnou ruku a skútr BAGARADADS bude fungovat na výbornou a nebo tu šťastnou ruku mít taky nebude a skútr bude víc v servisu než doma. Pak má možnost si připlatit a pořídit si tzv. jistotu v podobě kvalitní čínské nebo klasické značky. (ano rozbít se může kde co, ale tady je ta jistota přeci jen větší). Sám jsem teď třeba řešil nákup auta, kdy jsem chtěl auto nové a levné. Protože navíc najedu ročně do 3000 km jinak jezdím na skútru nebo kole hledal jsem u těch nejlevnějších. ŠKodovku jsem si tak třeba kvůli ceně rozhodně nekoupil a i přes úsměvné pohledy si pořídil novou Dacii o níž mě přesvědčila nejen cena, servis u baráku (pro posměváčky doufám, že ho potřebovat nebudu), 5-ti letá záruka a vcelku kladné recenze. Naopak na skútru se můj roční nájezd pohybuje okolo 30 000 km a protože koukám i na obsah, tak čínské skútru mi zcela automaticky z této kategorie vypadli :-) a i kdyby ne a nějaký ten skútr o objemu 500 ccm tu byl přiznám se bez mučení nekoupil bych si ho. Rozhodně tak nejezdím na značkovém skútru, abych si mohl honit triko já mám značku a ty ne a upřímně to z 99% nikdo. Proto navážení do značek z důvodů snobismu považuju hodně za mimo mísu. Upřímně nadále budu podobné příspěvky korigovat a to i na druhé straně, protože pokud by někdo napsal, že ten kdo jezdí na číně není skútrař, ale socka, tak tu taky nemá co pohledávat. Fórum je o diskuzi a ne o napadání. A motorkář je ten, který to tak cítí a je při tom jedno jestli sedlá babetu, skútr nebo třeba Harley.

A úplně poslední bod k diskuzi, která poslední dobou doslova a do písmene hýbe celým fórem. Statistiky prodejů jsou k dispozici např. na portálu sdružední dovozců automobilů. Z nich mimo jiné zcela jasně vyplývá, že TOP značkou, která prodejům vévodí je Honda, následovaná Yamahou a pak Jonwayem. V součtu značek (čímž myslím Hondu, Yamahu, Suzuki, apod. si značky vedou lépe než čínské skútry) - tyto statistiky platí samozřejmě jen pro ČR, ale obdobné je to v celé EU. Takže pokud už se tu ať už strana jedna či strana druhá ohání statistikami, tak prosím přesnými.

Za mě všechno. Tak nějak si pořád myslím, že než řešit nesmrtelnost chrousta je lepsí jezdit :-)))

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 18:11
od wictor
V první řadě vycházíš ze statistik z roku 2012 - http://www.skutrportal.cz/734-statistik ... -2012.html z těch vychází to, že na prvním místě Honda, Yamaha a na třetím Maxon, na šetém místě pak Longija atd. Pokud tedy sečtu značky vychází mi zcela jasně jejich většina. Pokud vycházíš z toho, že v tzv. ostatním je 54,01% musím tě zklamat, protože v ostatním je veškerý zbytek značek a to včetně značek nečínských výrobců. Pokud by tě zajímalo, kterých tak jen pro příklad: SYM, TGB, QUADRO, ale i BMW a další. Jsou tam samozřejmě i čínské značky atd., ale pokud si rozklíčuješ statistiky do podrobna (nikoli na skutrportalu, skutrmanii, motorkařích apod.) pro což musíš navštívit sdružení dovozců automobilů aktuálně to je tuším za nějaký poplatek uvidíš, že u nás vedou značky. Stejně tomu je tak v Evropě. Například třetí místo Maxona je pěkné, ale a to aniž bych chtěl statistiku nějak znevažovat je nutné vzít v ůvahu i to, že skútry značky Maxon byl bonus u Auto Kelly při nákupu nad xy pro velkoodběratele. Takže tolik ke statistikám :wink:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 20:15
od Pepe Burgman
Už dlouho tu pozoruji,jak se tu nesmyslně štengrujete :roll: .Každý máte svůj díl pravdy,ale tím určitě těm začátečníkům nepomůžete.
Myslím si,že většina tazatelů co koupit je útlého věku.Rodiče mu na novou značkovou motku peníze nedají,tak jdou radši do číny.A já osobně se ani nedivím.A důvod :?: V 16 letech chci strašně jezdit.A co je nejdostupnější? No čína.A když se podělá,tak se to nějak spraví za pár halířů.To samé si řekne rodič s tím,že kdyby koupil značku a děcko to přestane za rok za dva bavit,tak ho to tolik nestálo.Sám jsem dceři koupil čínského choppera s tím,že to má na 2 roky a pak se koupí něco pořádného.Taky jsem slyšel názory,že to nevydrží ani sezonu a jezdí už 3.sezonu.V době kdy jsme něco sháněli,tak ty značky byly tragédie za nehorázný peníz.Myslím si že je to hlavně o údržbě každého stroje.

Zkrátka chlapi vykašlete se už na hádky,co je lepší a těm našim novým mladým elévům se raději snažte poradit při nějakém problému na jejich strojích :wink:
Takhle to tu vypadá,že tu jsme tlupa blbců,kteří zapoměli,že toto fotum bylo založeno pro předávání informací a zkušeností ku prospěchu všem potřebným, a ne pro vnucování svých názorů odpůrcům.
Je lepší si pomáhat,než si nadávat 8) .
Tak pevnou stopu a šťastný návraty. :wink: