Stránka 3 z 20

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 04 led 2015, 18:58
od TUNER
Je vidět že jsi nic nepochopil a zase tady řešíš uplný kraviny a taháš sem nějaký 50ky,měření radarama a další nesmysle.
Měl jsem tě za rozumného skútraře,ale nějak začínáš přepadávat kapku jinam. Tak pro méně chápavé - jen jsem upozornil na to že těch 90 je maximálka skútru a ne že ten skútr jede "v pohodě" 90 protože to tak prostě neni a 90 z něj prostě vždycky nedostaneš ať se ti to líbí nebo ne. Musí na to mít vhodné podmínky (hlavně nesmí foukat protivítr))) a to se holt vždycky nepovede. Upozorňuji na to proto,že si to tady čtou uživatelé kteří se rozhodují pro koupi skútru a když si přečtou že si koupí vzducháče s 9-10 koňma a budou "v pohodě" lítat 90,tak nechci aby pak koukali že to tak neni....jo možná podle tachometru,ale to už se nebavíme o tom kolik to jede,ale kolik to ukazuje. Až je bude na státovce tlačit kamion tak jim dojde že je asi někde chyba....

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 04 led 2015, 19:36
od Marléna
Tak jsem se hezky vyspinkala z novoroční opičky a mohu podat vysvětlení. Jak jsem to myslela s tím srováváním? Prostě takhle si vybírala blondýna. Měla jsem 30 tisíc a chtěla si pořídit něco, co by trochu jelo. Mohla jsem za to mít ojetou značku 50 ccm a ždímat z ní 60 km/h. Nebo koupit funglovku a jezdit v poho 80 - 90 km/h a někdy i 100. Což jsem tedy udělala a nelituji. Ale chápu, že někdo se líp cítí na dvoutaktní padině z druhé ruky. Prostě každej jsme nějaký. Jen chci zdůraznit, že výchozí kriterium byla cena 30 tisíc a co za ty peníze můžu dostat. Vím, že je tu spousta maníků, co vybírají jen podle barvy a kolik to stojí, to je jim šuma fuk.

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 04 led 2015, 20:27
od Alda1965
Za tou rychlostí 90 až 95 si stojim a na tacho je to 110 až 115 ale těch 115 (95) to je už opravdu extrém to už cítím vibrace zřejmě asi od nevyvážených kol a je mi jasné že by to motor při delší jízdě neustál. Jak dlouho se tou devadesátkou reál dá jet nevím moje maximum bylo asi jen tři kilometry pač potom sem už musel ubrat přecijenom ty zatáčky a malá kola naznačují možný držkopád ale je fakt že těch 80 reél jako cestovní rychlost se na číně opravdu jet dá (tedy na Yuki Fairy určitě) také ne asi stále, motor je potřeba šetřit a šetřil bych ho i na značkovém skůtru. Ale když víte že ta možnost tý rychlosti tu je tak si klidně lajznete předjet i auto které striktně dodržuje někou nesmyslně někde předepsanou rychlost a né se za ním ploužit s padesátkou (ojetou) s plynem na plnej knedlík. :D

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 04 led 2015, 21:55
od crhy
Ok,ok, do 30-ti tisíc opravdu těžko seženeš něco kloudnýho, ve 125ccm to bude olítaný Ital o padinách se raději nebavím, i když taková Gilera runner není vůbec špatný strojek. Za 40T by se už něco mírně jetého a spolehlivého v osminkách schrastit dalo. :wink:

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 19:10
od Alda1965
Zajímavý článek o "levném" skutru Honda 125 PCX:
http://www.novinky.cz/auto/testy/209790 ... otoru.html
Proboha ale co to tam čtu? Vyrábí se v Thajsku protože je tam levná pracovní síla a zvlášť mě zaujala tato věta: Na tachometru se objeví 110 km/h, reálně to však bude ona 95 km/h, kterou Honda oficiálně deklaruje. Co tomuhle říkají ti věční rejpalové kteří tohle kritizují na čínách? Oni takovýdle značkový skůtry taky fixlujou v tachometrech? No já se mylně domníval že takovýto děsný nedostatek mají jen čínské skůtry. Další věc že je skůtr malý a tím pádem nepohodlný na kterým vás mimo město po krátkém čase budou bolet nohy? A co to chcípání motoru po třech sekundách, no už si živě představuju jak se loudám někde v koloně kde není možno předjíždět a jen tak se trošku popojíždí a hned zase stojí - kolikrát to asi bude startovat a samo chcípat, no chudák baterka. Lidi tak vám tedy nevim, chci si pořídit zanedlouho další skutr a i když se mi podařilo za docela krátkou dobu schrastit částku za kterou bych tento skutr už pořídil tak si přecijenom koupím další Yuki tentokrát to bude ta City 125 za cenu 28000 kč a ještě mi rovných 30000 zbyde. S Yuki Fairy jsem byl nadmíru spokojen a 30 tisís je třicet tisíc.

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 19:40
od crhy
Jen by jsem chtěl dodat, že test je 4 roky starý (první verze) a nové PCX je na tom ještě hůře. Záda bolej po 3 kilometrech, sedět se na tom nedá, má to malý úzký kola na špatných pneumatikách atd... :wink:
Yuki City je opravdu perfektně vyladěná a je za míň jak polovinu :!:

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 19:59
od Lubik
100% s tebou souhlasím.
Mám na šlapacím kole širší pneumatiky než má slavné PCX !!!

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 20:39
od crhy
Já mám dokonce širší gumy na in-line bruslích. Honda těžce podcenila trh, to jí zákazníci neprominou.
Ta Yukina je opravdu dělo, četl jsem teď test na motorkářích.

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 20:50
od Lubik
Cituji ze stránek Yuki:
"V zemi původu se jedná o starou známou firmu, která se může pochlubit 50letou historií výroby a také spoluprácí s japonskou továrnou Suzuki."

Takže to je japonec, pracovali na něm společně se Suzuki.

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 26 úno 2015, 12:44
od Marléna
I když Alda to napsal trochu zhurta, nezbývá než s ním souhlasit. Už proto, že se ve skútrech vrtá a umí je opravit.
Ale co mi přijde velmi zajímavé:
Zatímco Honda zdražila PCX o 12 tisíc Kč během čtyř let, Yuki stojí stále stejně. A nejen číňan, ale i řada Taiwanců drží ceny.
Aha, zapomněl jsem - Honda přidala denní LED. Tak to se omlouvám, ledky určitě nejsou z Číny, ale z Thailandu.

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 26 úno 2015, 13:00
od crhy
Honda je šmejd předraženej, správně Marléno. Jestliže je tedy ve vývoji Yuki namočeno Suzuki, potom se není opravdu čeho obávat.

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 26 úno 2015, 13:05
od Marléna
Jsou tu lidi, co dají za stopětadvacítku i 120 tisíc korun. Taková já nejsem, i když o kvalitách těchto strojů nepochybuji. Jen si nejsem jistá, jestli cena přeci jen není už trochu mimo.

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 26 úno 2015, 13:36
od Lubik
Já prodejce usmlouval na 47000,- Kč za svého Keeway LOGIK s EFI a to už je cena za 125ccm opravdu na hraně. Nechápu proč třeba Yamaha X-Max stojí 125000,-Kč !!!! Přitom je stále 125ccm !!!
Ještě jsem uvažoval o nákupu YUKI 125 Fairy za necelých 25000,-Kč , ale nebyla skladem, tak jsem si od Homecreditu půjčil 25000,-Kč a budu to splácet jen 6let. A mám Logika což je špička mezi skůtry, protože má motor EFI

Škoda že jsou skůtry Yuki tak žádané po celé evropě a nestíhají vyrábět, protože jinak bych si 100% koupil Yuki, je na nich znát ta japonská kvalita a spolupráce se Suzuki

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 26 úno 2015, 14:04
od Marléna
Lubiku, ty si myslíš, že jsi vtipný? Jestli to náhodou nesvědčí o jiné tvé vlastnosti...

Re: YUKI 125 CITY

PříspěvekNapsal: 26 úno 2015, 14:08
od Lubik
Nevím co je na tom vtipného, pouze souhlasím s tvým názorem....
Vůbec není vtipné že jsem si musel půjčit na skůtr, jinak bych na Logik s EFI (spolupráce se Suzuki) nikdy neměl peníze.
A teď mi řekni recept na hovězí guláš z kližky.