majkl_bb píše:Jezdím na B400 K7 třetím rokem. Teď půjde hošan do světa. Koupil jsem si B400 K10 ABS
Jezdil jsem válečky Dr. Pulley. Řekl bych, že s nimi skútr lítal líp jak s originály. Po 12.000 km se ale válečky asi "ošoupaly" a přetáčí se. Vizuálně nevypadají nijak zvlášť opotřebeny, ale stalo se, že jsem se při rychlosti 120 dostal na maximální otáčky. Po rozdělání variátoru jsem zjistil, že je víc jak polovina válečků "přetočena". Stávalo se to opakovaně. A tak jsem je vyzkoušel i ve svým novým skútru a přetáčí se taky. Stalo se vám to někomu? A tak teď řeším co dál. Koupil bych nový válečky, ale abych je po 10.000 km zase oddělal, to je asi špatnej poměr ceny a výkonu. A tak si říkám, že bych koupil buď celej variátor od Malossi Multivar, nebo lepší výfuk. Do obojího se mi investovat nechce. Máte někdo s tímto zkušenosti? Jezdíte někdo se sportovním variátorem, nebo se sportovním výfukem? Jakou značku? A jak moc je znát rozdíl oproti originálu, ať na výkonu, či spotřebě? Díky za odpovědi.
Ahoj
Když jsem Burgmana 400Z K8 v roce 2012 kupoval jako bazarový hned po ujetí nějakých kilometrů začal škubat při rozjezdu.
Následně jsem vyměnil variátor za Jcosta evo2 vibrace a škubání se tímto odstranili, vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá.
Koupil jsem tedy novou mallosi.
Variátor jCosta evo2 se spotřebou jsem se dostal nejméně na 3,2L při dálkové trase cca 100Km žádné loudání do 100km/h ale vyměněny špunty variátoru z 24g dodané na 25,5g.
Při použití špuntů 24g cesta do práce cca 3Km tam a zpět spotřeba 6L při 25,5g 5L.
Při běžné jízdě 30Km 25,5g 4L.
Jedině co tě může odradit je že variátor jCosta má přítlačný talíř který nejezdí po tísicihranu na hřídeli jako originál nebo mallosi ale drži ho pouze čep.
Při správném dodržení montáže a momentu utáhnutí je ale bezpečný a komfortní bez vibrací.Dle zahraničního fora co jsem studoval vydržely špunty asi 30000Km cena sady je asi 1000kč.