Stránka 3 z 27

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 13:05
od HonzaR
Zkušební jízda nemusí být zcela jistým subjektivním testem. Já měl loni v létě půjčený SRmax na téměř 3 hodiny, a i přesto jsem některé docela podstatné nedostatky, jak se později ukázalo, neodhalil.

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 13:55
od K0LL
Nemusí být, ale může mnohé ukázat a člověk asponň zjistí jak se na tom cítí a objeví i malé klady či zápory. Samozřejmě to ostatní zjistíš až je to v garázi, máš na to klid a vše si kolem dokola pečlivě projdeš. No a co se týče používání skútru, tak to je většinou už otázka ježdění...ale co si budem říkat, každá zkušební jízda dobrá..bez ní ani ránu. Myslím si, že novej x max bude opět stát za to, i když je otázka jestli ty peníze za to dát :)

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 17:08
od HonzaR
No právě, když teď dávaj ověřenou Majdu za ještě lepší peníze... :)

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 17:30
od crhy
2 Matta:
vibrace, interval každých 5 tisíc, to je prostě starý, dobrý , spolehlivý a osvědčený jednobuch od Yamahy, X max asi nebude mít hliníkový rám, jako má majda, proto to vlnění a s tím související špatné naladění "zadku", vysoká spotřeba bude možná zásluhou neodladěného ještě syrového kusu, zase tak vysoká není - bude tam možná další EKO fičura ( v podobě další zábrany proudění výfukových plynů ) , kvůli tomu aby to splňovalo Euro 4.
To, že je to pro vyšší postavy by mě vůbec nevadilo, absence ABS - to se dá přežít, nebo počkat na model s ABS-kem, počítače mám doma 3 plus jeden v mobilu, to že není na skůtru by mě žíly netrhalo, parkovací brzda by mě trošku mrzela, ale není to nic, kvůli čemu by jsem skákal z mostu. škrtající stojan se časem ubrousí sám :mrgreen: :mrgreen: ošklivý výfuk - to je věc vkusu.
Je pravda, že za ty prašule by jsem do toho nešel, ale jinak vzhledově se mi to fakt líbí - s tím velkým plexíkem a kufříkem je to žůžo. Asi by to bylo potřeba osobně otestovat. Ale kdyby jsem vybíral co za ty prachy jinčího, asi by jsem skončil u Píža X10 :wink: :D

Edit: Motor X-maxu 400 je připravený na Euro 4 i 5.Proto to výkonové ponížení o necelé 2 KW.

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 19:13
od K0LL
Ten výfuk je náhodou drsnej, mě se líbí a c ose týče stojanu..kdo z nás to bude naklánět jak borci na okruhu, když to testují? A podle mě co sjem četl tak i ta stabilita nebude nejhorší. Uvidíme, počkáme si až to bude v republice, pak se na to pojedu mrknout a uvidím.

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 20:24
od Matta
2 Crhy:
Jj, je mi jasný, nechali co fungovalo, vymazlili vzhled a zase budou mastit kapsu, :oops: :D
Vadí mi, že na rozdíl od píža na tom nemakaj dál.Italové vypiplali motor, na 330 ccm perfektně.Jak na spotřebu, výkon,
servis....Skloubit tyhle dva skůtry, vznikne ideál. :)

2Koll:
Bomba je s tím Akrapem,ten sedí. :!:
Oni i sami zrovna dizajnu výfuku moc nevěří.Všimni, většina ofiko fotek je ze strany bez výfuku. :?: :idea:

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 20:30
od K0LL
Jo ten jsem taky viděl a chtěl bych ještě slyšet zvuk :). Jinak se mi líbí i ten standartní, má tvar tacho budíků a myslím, že se k tomu dobře hodí. Jinak si myslím, že jediná změna oproti X maxu 125 respektive 250 je na zadním kolem menší průměr, silnější motor a vzhled :D a +- další vlastnosti rámu atd. Každopádně je to pořád X-max což je jeden z nejlepších skútrů, které se dělají a on ito ví a myslím, že o zákazníky asi nouzi nemají, protože možná se moc kusů neprodá u nás, ale co se Itálie, Francie, Německa a Španělska týče...tam asi problém nebude :), protože v těch zemích se bere úplně jinej peníz k výplatě :D.

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 20:32
od Matta
:)

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 20:38
od crhy
Asi tak nějak. Yamaha je prostě prestižní značka a jde to vidět na sebevědomých cenách. Bohužel pro českého človíčka.
X10 je tvarově jinde, nejde to moc srovnávat, to je jako porovnávat jablka s hruškama. Jedno umí to, druhé zase toto...

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013, 22:00
od K0LL
Jenom poznámečka mimo téma. Do jaké míry ovlivní laďák jako je např. Akrapovič či leo Vince výkon a spotřebu stroje? U nižších objemů motoru to neudělá téměř nic...jen změna váhy a lepší zvuk, ale u vyšších objemů by to mohlo už trošku i přidat na výkonu...popřípadě jaká je spotřeba s laďákem (větší či menší). Díky za info

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013, 05:03
od Matta
U X maxe 400 asi ovlivní.Jak kritizovali vlažné rozjezdy, tak s Akrapovičem už bylo dobrý... :)
Tam budou všude uplatněna EU dusidla, jak u aut.Čím novější stroj, tím víc se na tom vyřádí. :( :oops:

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013, 06:06
od K0LL
njn. Každopádně se těším až to přijde sem a uvidím to

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013, 09:50
od HonzaR
Matta píše:U X maxe 400 asi ovlivní.Jak kritizovali vlažné rozjezdy, tak s Akrapovičem už bylo dobrý... :)
Tam budou všude uplatněna EU dusidla, jak u aut.Čím novější stroj, tím víc se na tom vyřádí. :( :oops:

S Akrapovičem především dobrej kravál, než rozjezd...

Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013, 11:41
od Luthar
Taky multivar a spojka pomozu :-)

Re: Yamaha X-MAX 400

PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013, 13:01
od janon
Ladak ani jine tunigove upravy nikdy objem nenahradi. Vetsinou vam to bude vic tocit, vic zrat, vic hlucet a bude to pracovat v jinem otackovem spetru, vetsinou ve vyssim. A ten plcebo pocit, ze to lip jede nikdy vynalozene finance nevrati. Za mne jsou to vyhozene penize.