Stránka 288 z 297

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 19 črc 2020, 18:57
od srnka1010
Tiež si myslím,že to nebude moc v tej pneu.Aj keď sa to nedá vylúčiť.Rýchlostný index má 210km.Iba ak by si ju mal opačne.Takéto problémy robievali pneu s rovnou drážkou.Tú gumu by som riešil tiež až nakoniec.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 19 črc 2020, 20:20
od nem.pe
2 - prověřit zda přední a zadní kolo jedou v jedné stopě, tzn. přiložit naprosto rovnou lať nebo trubku k přednímu a zadnímu kolu z boku a obě pneu se musí dotýkat té tyče ve dvou bodech. Případný nesoulad je způsoben tím, že zadní pneu nesměřuje shodně s osou rámu stroje a zadní kolo nejede ve stopě předního, ale mimo ni.

to bude platit jen když by Byly obě kola stejné šířky

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 19 črc 2020, 20:58
od Janoc
Tak som si to teraz pridvihol, poskúšal som vôle kolies, tak ako ste mi radili. Úchop na vrchu a naspodu a kývať od seba a k sebe, aby bolo počuť prípadnú vôľu v ložiskách. Skúšal som jemne aj silou, ani to neťukne. Ani náznak nejakej vôle. Takisto riadidlá chodia úplne hladko. Nikde nič nezadrháva a ani pri prudkum kývaní zo strany na stranu sa neozýva žiadne klepanie.
Tá geometria je dobrý point, ale tou rovnou latou to asi nepôjde, práve kvoli tomu že zadná guma je širšia ako predná. Čiže keď opriem tú latu o zadnú gumu, tak od prednej je medzera asi 3 cm. To by sa teoreticky dalo odmerať, či je tá medzera rovnaká vpredu aj vzadu, lenže to by som musel nejako nájsť polohu riadidiel presne v strede. Keď ich dám od oka presne do stredu, tak tá medzera mi nesedí. Keď vyrovnám koleso tak, aby tá medzera bola rovnaká, zas sa mi zdá že riadidlá nie sú presne v strede. Tam by možno aj mohol byť problém, že by tlmiče v tých okuliaroch boli trocha šriegom upevnené ak to niekto už rozoberal. Ale aj tak v tej rýchlosti sa koleso automaticky dostane do priameho smeru, takže to by som len videl na riadidlách, že idem rovno, ale riadidlá mám pootočené. To si musím ešte všimnúť, či to tak náhodou nie je.
A ešte je teda možnosť, že by bolo zadné koleso krivo. Ale ako by sa zadné koleso mohlo vyosiť, tak to si neviem predstaviť. Pôjdem sa teda opýtať aj do servisu, či by mi k tomu vedeli niečo povedať. Prípadne či nie je aj nejaký prístroj na geometriu kolies motoriek.


Odoslané z Moto G (5) pomocou Tapatalku

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 14 srp 2020, 14:09
od Maďar
Zdravím,mám takový problém.
Včera jsem jel z Brna do Prahy a zjistil jsem že si Burák pápnul 0,75litru oleje. To mě docela sebralo. Do teď si to vzalo tak půl lirtu na 3tis km ale včera jsem po té dálnici docela spěchal tak jsem to držel docela naplno.Toto když jsem kdysi řešil na Majesty 400 tak nepomohlo ani překroužkování ale až kompletní výbrus bo na válci byla velká ovalita.Pak to už nevzalo ani kapku. Tak jsem se díval po pístech na první výbrus ale na Burgmana 650 exekutive rv.2008 jsem boha nikde nic nanašel!! Ani v servisním manuálu s tím není počítáno. Je to možný že u buráka nelze dělat výbrus?
Leda by to teoreticky mohlo utíkat kolem gufer ventilů ale to se mi na to množství moc nezdá.
Řešil to už někdo?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 16 srp 2020, 17:06
od vakovlk
Ahoj, vyměním plexi na Burga 650 r.v. 2004 za menší. Rozbil jsem původní a koupil zachovalé jiné. Akorát je o pár cenťáků vyšší. Má na výšku 80 cm a při své postavě koukám akorát na horní hranu, buď se musím krčit, nebo šponovat, což je blbý. Původní mělo cca 72-74 cm. Ideálně Brno a širší okolí.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 16 srp 2020, 22:59
od Janoc
Veď môžeš z neho odrezať lupienkovou pilkou. Viacerí ľudia si tu takto upravovali plexi.

Odoslané z Moto G (5) pomocou Tapatalku

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 16 srp 2020, 23:23
od adacarp
Lepší flexou, při řezání pilkou se občas stane že praskne.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 17 srp 2020, 01:01
od vakovlk
Na akci s flexou nebo pilkou se teda moc necítím :-( Máte s tím někdo zkušenost?

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 18 zář 2020, 15:03
od balda
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým balda v 18 zář 2020, 15:06.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 18 zář 2020, 15:18
od balda
Chtěl bych se zeptat jestli je normální, když si zapnu vyhřívání sedačky, tak sedačka po zahřátí vychladne opět se zahřeje zase vychladne a takhle pořád dokola? Měl jsem pocit, že když se řekne- mám vyhřívanou sedačku, tak po zapnutí se sedačka zahřeje a drží teplotu nastavenou výrobcem. Tohle samovolné vypínání mě fakt vadí.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 11 říj 2020, 21:18
od jezekpetr
Ahoj vespolek, trošku to tady usnulo, tak se zeptám na následující.... Burg 650 2010, pořád kapička oleje pod výpustným šroubem motor.oleje. Zátka originál, má gumičku, už jsem přidal i ploché těsnění z mědi a pořád kapka. Neřešil někdo. Díky

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 11 říj 2020, 22:21
od adacarp
To těsnění z mědi ale musíš vyžíhat,což znamená ohřát a nechat vychladnout.Nebo tam dej hliníkový a hlavně tu gumu vyhoď,a nebo tam dej nové to gumové.Dotahuj hlavně s rozumem,nebo momentový klíčem.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 12 říj 2020, 10:51
od Radaprda
Měď se vyžíhá (změkne) tak, že se po nahřátí rychle zchladí vodou, pak měď dočasně změkne. Nenechat vychladit pomalu - to pak ztvrdne.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 12 říj 2020, 13:20
od adacarp
Ano máš pravdu,tak jsem to myslel,ale napsal jsem to celkem blbě, vychladnout nebylo to správné slovo,rychle zchladit jak jsi psal ty tam mělo být.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 01 lis 2020, 18:17
od Janoc
Cez leto som tu riešil plávanie Burgmana pri vyššej rýchlosti nad 120km/h. Špekulovali sme tu aká konštrukčná chyba by mohla byť za tým. Ale nič som nezistil. Nikde žiadna vôľa, všetko drží ako má. Moje zistenie je, že to robili tie pneumatiky Metzeler feelfree wintec. Tie problémy so stabilitou som mal vždy pri vysokých teplotách nad 30 stupňov. Teraz v jeseni som sa bol pár krát previezť keď bolo pod 20 stupňov a do 140km/h bez problémov. Viac som neskúšal, keďže viac nepotrebujem. Teraz na jeseň sú super, ale na jar ich asi prezujem.

Odoslané z Moto G (5) pomocou Tapatalku