Stránka 3 z 297

PříspěvekNapsal: 12 led 2008, 22:00
od Mefisto
Zkus to bez diakritiky :)

PříspěvekNapsal: 12 led 2008, 22:02
od Jarda
je to jen zkopirovany a tak je to i prevzany z minulyho fora.jak to tam je tak jsem to jen zkopiroval. a priodal jsem tam odkaz protoze se stava casto, ze ten odkaz je mrtvy a nic tim nenajde.proto jsem to zkopiroval pro jistotu.

PříspěvekNapsal: 15 led 2008, 00:16
od Jarda
[quote=Mefisto]Zkus to bez diakritiky :)[/quote]

MUZE BYT?

PříspěvekNapsal: 21 led 2008, 23:09
od Jarda
nejcastejsi +/- u B650 co jsem sesmolil za obdobi co jsem se nemohl rozhodnout mezi dvemi maxiky tak snad na nic nezapomenu:

+pohodli a to nejen na kratky trasy a tak dlouhy trasy i 600!!! km/den se da zvladnout bez ujmy na zdravi
+ulozny prostor pod sedlem a pokud ma i dalsi pridavny kufr/y tim lepe
+ulozny schranky pod riditky z toho jedna uzamykatelna (ikdyz se sroubovakem snadno otevre ale to snad u vsech typu schranek z plastu A NA VSECH TYPU MOTOREK A SKUTRU)
+spotreba 4,5-6L/100 km dle stylu jizdy, zatizeni i se spolujezdcem
+ochrana pred vetrem-celni stit
+jakmile se rozjede na standartni rychlost tak je to parada kocirovat
+perfekni jizdni vlastnosti na kvalitnim asfaltovem povrchu
+u verze s abs (executive) se driv zastavi i bezpecneji na mokrym povrchu obzvlast na prechodu to klouze
+brzdy jsou i pri plnym zatizeni porad dobre ucinny
+diky nize polozenymu tezisti motoru se ani nezda ze vazi 215kg/237kg(bez abs/s abs)
+jedinecny scoot na cestovani
+zrcatka se daji sklopit nejen pri predjizdeni v kolone kdyz je mene mista
+pohled do zrcatek je ostry
+vhodny pro mimomestsky provoz
+spolujezdec ma taky pohodli jako ridic
+rucni brzda
+je uzsi nez B400
+motor
+svt proti remenu zabira uz pri mensich otackach


-hmotnost pri mensich rychlostech je nestabilny
-uzky podlazky na nohy a tak trochu vice fouka do nohavic
-trochu vic za deste strika voda hlavne od kol
-horsi ochrana pred destem i ze shora a tim padem i v sedle ridice se drzi vice voda nez by mela odtekat pryc
-proti vitr-tlakova vlna od protijedouciho nakl. auta se nekomu muze zdat vetsi
-nema rad dlazebni kostky a kor ne ty mokry kde to klouze
-propadlym kanalum je lepsi se vyhybat
-hure se ovlada napr. pri otaceni apod.
-hure se ovladaji tlacitka na riditkach v silnejsich rukavicich
-horsi manipulace v mestskem provozu (ale je to asi o zvyku)
-cena (ikdyz je vyssi tak na druhou stranu zas na cestovani snad za to stoji)

PříspěvekNapsal: 21 led 2008, 23:59
od BG650
Moje reakce na mínusy a možná vylepšení.
Plexi-originál fouká na ruce,mám od Givi turistické a přidal jsem lemovku. Bez ní vodu v dešti hází vítr do klína.
Lemovka tomu dost zabrání ale při rychlosti nad 100 km jsi mokrý stejně :D,alespoň od protijedoucích aut.
Na podlážku prodává Suzuki "plexi nástavce" za cca 1600,-,mám objednané. Jinak mezeru mezi podlážkou
řidiče a spolujezdce jsem vyplnil,protože tam lítal bordel až na zadní opěrku. To číňan trochu nedomyslel.
A co se týká klouzání tak myslím,že B650 na tom není tak zle. Mám i X9 250 a tam je to mnohem horší.

PříspěvekNapsal: 22 led 2008, 18:04
od Jarda
diky za doplneni.
predni plexi je mozne i od ermaxu, ktery muze byt i trochu v odstinu.nevim presne kolik barev ale urcite si vetsina z nas vybere.origos od suzuki je ale proti ermaxu odolnejsi proti poskrabani.zas naproti origosi se mi mozna plete ale urcite je o neco vyssi ermax.nevim to 100%ne ale dalo by se to zjistit pro propadne zajemce.
bocni deflektor ktery se da pridelat na bocni stojan zabrani urcite i odstrikajici vodu a nejen tu.i ostatni deflektory jsou sikovna vecicka.

az budes mit foto posli mi je sem popr.na mail.da se rict, vetsina i sebemensich vychytavek stoji nejen za pozornost, ale i k namontovani.at se jedna o padinu ci maxika kazdy posoudi co by se dalo pouzit na svyho skutra.

pokud mate i jine zkusenosti treba i ty zaporny, klidne je sem piste at si pripadny novy zajemce o B650 muze udelat mensi predstavu a muze se lepe rozhodnout.

PříspěvekNapsal: 23 led 2008, 21:57
od Fispe
Ahojky pánové, prosím o váš názor.
Zajímají mě praktické zkušenosti se zcátky na B 650. Připadají mi být umístěny dost nešťastně narozdíl třeba od B 400.
Nepřekáží vám ve výhledu třeba ruce, nebo jiná část těla :D ? Co úhel pohledu? Jsou poměrně dole B 400 je má umístěny víc v ose výhledu.
X Citing je také mýval na karoserii a od loňského modelu přešli z praktických důvodů na umístění na řídítkách.
Děkuji za vaše názory. I takový detail může rozhodnout ve výběru stroje ;)

PříspěvekNapsal: 23 led 2008, 22:21
od Jarda
v tuto chvili ti neumim odpovedet protoze ji nevim.jenom vim, ze zrcatka na B650 jsou ve vetsine pripadu shodna se zrcatky na osobnich autech, tak obcas se muze stat, ze se dotknou prave pri predjizdeji v kolonach.ikdyz se to nezda, tak 650 je uzsi nez 400.ale pokud by se ti zdalo ze na 650 jsou pro tebe nevhodne umisteny zrcatka tak si tam namontuj i ze 400.videl jsem nekde fotku tak jsem na ni chvili koukal a nepochopil proc tam ma 4 misto klasickych 2 zrcatek.pak jsem se vzpomnel na jednu z fotek ktery jsem i daval na forum kde sice na jedny vespe mel snad kolem 20 nebo snad i vic zrcatek.jestli slo o to i na ty fotce kterou pokud najdu tak ji sem dam.spise by se mel vice vyjadrit majitel b650 co s nim uz najel vicekm nez ja.toto tema jsem zalozil jen proto, aby mel pripadny zajemce trochu predstavu co a jak.kdyz pak vidi na vlastni voci 400 a 650 tak muze zmenit i nazor, ze ta 400 staci nebo se na tu 650 necejti a poridi si treba i ktrace tu 400 a pokud se s ni zzije tak po case bude treba i ta 650.i takovy pripad znam.snad jsem ti pomohl a pokud ne lepsi mozna bude aby se vyjadril majitel co ma vice km najeto.

PříspěvekNapsal: 23 led 2008, 22:32
od Jarda
[quote=Jarda]diky za doplneni.
predni plexi je mozne i od ermaxu, ktery muze byt i trochu v odstinu.nevim presne kolik barev ale urcite si vetsina z nas vybere.origos od suzuki je ale proti ermaxu odolnejsi proti poskrabani.zas naproti origosi se mi mozna plete ale urcite je o neco vyssi ermax.nevim to 100%ne ale dalo by se to zjistit pro propadne zajemce.
bocni deflektor ktery se da pridelat na bocni stojan zabrani urcite i odstrikajici vodu a nejen tu.i ostatni deflektory jsou sikovna vecicka.

az budes mit foto posli mi je sem popr.na mail.da se rict, vetsina i sebemensich vychytavek stoji nejen za pozornost, ale i k namontovani.at se jedna o padinu ci maxika kazdy posoudi co by se dalo pouzit na svyho skutra.

pokud mate i jine zkusenosti treba i ty zaporny, klidne je sem piste at si pripadny novy zajemce o B650 muze udelat mensi predstavu a muze se lepe rozhodnout.[/quote]

jak jsem slibil tak i plnim.predni plexi je vyssi asio 10cm prave od ermaxu proti tomu mensimu origosi.

PříspěvekNapsal: 26 led 2008, 18:20
od lojza
Fispe s těmi zrcátky dole máš pravdu,pro mě jsou hůř umístěné jak na 400 nebo na ostatních scootech které je mají na řiditkách.Musel jsem tam vlepit ještě malá na snížení mrtvého úhlu.

PříspěvekNapsal: 26 led 2008, 21:47
od Mefisto
No me zatim na vsech skutrech vadily v zrcatkach ruky :)

PříspěvekNapsal: 26 led 2008, 22:15
od Jarda
dalsi slib plnim a mozna mam i zpusob jak to vyresit

PříspěvekNapsal: 26 led 2008, 22:20
od Mefisto
Tak to vypada, ze to budou tyhle spigle
Obrázek

Taky uvazuji ze si je poridim misto origo

PříspěvekNapsal: 27 led 2008, 02:25
od Kiwi
[quote=Mefisto]No me zatim na vsech skutrech vadily v zrcatkach ruky :)[/quote]

Rameniska přes celý....zrcátka :D

PříspěvekNapsal: 27 led 2008, 09:20
od Mefisto
To ne, kratky spigle